2017. augusztus 4., péntek

Ingyenes tippek a Tippmesterek.hu-tól

Az egyik kedves Olvasómtól, Omegától kaptam a tippet egy 2016-ben alakult magyar sportfogadási tipster oldalról, a Tippmesterek.hu-ról. Idézem a szlogenjüket: "Magyarország egyetlen sportfogadási oldala mely minden hónapban hasznot termel! Hivatalosan vezetett archivum. Előzőhónapba 10e ft téten 360e ft hasznot termeltünk!"

No. én pontosan valami ilyesmit keresek már hosszú hónapok óta, de nem találok, úgyhogy nagy kíváncsisággal fordultam az oldalhoz.

Az oldal betöltésekor a Firefox szólt, hogy lejárt a biztonsági tanúsítvány, és nem javasolja a továbblépést a biztonságom érdekében, de ezen gyorsan túllendültem. A betöltődés után láttam a mai és a tegnapi tippeket, de a tipparchívumot, és még az előfizetési díjat (havi 5000, illetve a kiemelt csomag havi 7000 Ft) is csak regisztráció ellenében mutatják meg, ami nálam már eleve egy rossz pont.

Regisztráció után legyűjtöttem a tippjeiket, közülük is csak az ingyenes tippjeiket, és nagy csalódás volt.

Egyrészt - bármilyen módszerrel, így statikus tétkezeléssel, amikor minden tét egyforma, vagy dinamikus tétkezeléssel, amikor a tét összege az előző napi bankroll hányadosa - elvesztettem volna a pénzem. Másrészt volt olyan, hogy hosszú napokig, vagy egyenesen hónapokig nem adtak ingyenes tippet, szóval nem lehet megbízhatóan számítani az ingyenes tippjeikre.

A fennállásuk óta adott 90 db ingyenes tipp nyerési aránya 61,11%, az átlagos ODDS 1,75. Az én két mutatómmal mérve, az ODDS tartalék 6,94%, a nyerési arány tartalék pedig 3,96%. Mint látszik, bár pozitívak a mutatók, de gyengék, ezért is megy veszteségbe az egyenleg.

A fizetős tippjeikkel nem is foglalkozom, mert ahol az ingyenes tippek ilyen gyengék, ott nem hiszek minőségi tippekben pénzért sem. Eddig 235.315 forintot fizettem a tippekért különböző tipstereknek, köztük három magyar oldalnak is, a VIPbetadvice.com-nak, az Álomtippmix.hu-nak és a T4eo-nak (net-jobs-money.com), de mindegyikkel csak veszítettem a Tippmixpro.hu magyar oldalon, ezért egyelőre kifejezetten ódzkodom attól, hogy bárkinek fizessek tippekért, éppen a rossz tapasztalatom miatt.

Változatlanul keresem azokat a tippforrásokat, ahol - lehetőleg ingyen - minden hónapban nő a sportfogadási egyenleg, nem pedig csökken. Eddig még nem találtam ilyet, pedig nagyon elszántan keresem. Néha már kezdem azt hinni, hogy talán nem is létezik ilyen, annyira nehéz a sportfogadással tartósan pénzt keresni. Ugyan rengeteg oldal ad tippet, tippmesterekkel, vagy akár szakértőkkel, sokuk még ingyen is, de ahelyett, hogy nőne az egyenlegem a tippekkel, egy esetleges csekély növekedés után előbb-utóbb hatalmasokat bukok, és ezzel lerombolják minden korábbi teljesítményüket.

Kérem, aki ismer olyan oldalt, amelyikkel bizonyítottan nő az egyenleg hónapról hónapra, az legyen szíves ossza meg velünk a cikk alatti megjegyzésként!

Várom és köszönöm!

10 megjegyzés:

  1. iXsports facebook-on, van pár srác akik elég jól nyomják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csótány!

      Köszönöm szépen a tippet! Valamiért nem megy az ixsports.hu weboldaluk most éppen, de a Google tárolt változatából láttam, hogy a tippek nem a Facebook oldalukon vannak, hanem a https://www.facebook.com/groups/228537530889505/ zárt csoporthoz kell csatlakoznom. A weboldalukról olvasott leírás alapján szimpatikusak, így kipróbálom őket.

      Köszönöm még egyszer!

      Üdv.: Péter

      Törlés
    2. A weboldalról nem tudok semmit, csak a facebook-on követem őket.
      Amit el tudok mondani, bár magad is látni fogod van két srác akik elég jók a sportfogadásban, nem csak foci tippeket osztanak meg. Ők tipikusan akik szeretik a sportokat, mindent követnek. De mint mindenhol náluk is vannak vesztes tippek, de a sport már csak ilyen.

      Törlés
    3. ui.: amit még én követtem, bár ez fizetős, de vannak ingyenes tippek is: vgsport.eu, szintén van egy elég aktív fb oldaluk. Úgy tűnik, hogy elég jók a tippjeik mert elemzést is adnak a tippek mellé, meg mindent meg is magyaráznak, de hát nem tudom, én lelőttem a tagságit mert nem jöttek az eredmények.

      Törlés
    4. Kedves Csótány!

      Köszönöm szépen! A veszteségeket én is természetesnek tartom, csak azt nem, hogy több van belőle, mint a nyereségből, s így csökken a pénzem. Az utóiratodhoz: eléggé érzékeny antennáim alakultak ki a tippadókról az elmúlt hónapokban, úgyhogy ha Neked nem jött be a tagsági a vgsport.eu-nak, akkor én már hagyom is, mert egyáltalán nem hiszem, hogy csak Te jártál pórul, egyébként meg hasít mindenki másnak. Azt látom, hogy borzalmasan nehéz összehozni a folyamatosan fenntartható nyereséget, csaknem lehetetlen. Ez az egész csak a fogadóirodának jó, negyedmilliót buktam már a rosszabbnál rosszabb "szakértői" tippekkel. Közben a VIPbetadvice ma küldött egy levelet, hogy mekkorát buliztak a vizes vébén a boldog VIP klubtagokkal. Én ugyan nem kaptam soha VIP tippeket (egy vagyonba kerül), de a Bronz tippek alapján, mellyel bankrollt vesztettem, és a róluk gyűjtögetett adatok alapján ezt már többször is elvesztettem volna, így el sem tudom képzelni, hogy lehetnek olyan klubtagjaik, akik tényleg tudnak keresni a rosszabbnál rosszabb tippjeikkel. Mindez inkább csak a Szerencsejáték Zrt.-nek jó a tapasztalataim szerint, akik persze szeretnék, hogy még sok ilyen tippadó legyen, mint a VIPbeadvice, mert ők ettől zsírosodnak, és ezért mindent meg is tesznek. Nem lejt a pálya a fogadóirodák felé, hanem zuhan.

      Üdv.: Péter

      Törlés
  2. tippmesterek.hu Szerintem az egyik hanem a legjobb tippadó oldal. 2 éve követem kozel 3millió profitot értem el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves János! Ezt én is követtem egy darabig, de csapnivalóak voltak, így letettem róluk. A fizetős tippekkel érted el ezt a szép eredményt, vagy az ingyenesekkel? Köszönöm: Péter

      Törlés
  3. Hopka János az oldal tulaja, persze hogy azt írt, amit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja értem, ez így akkor érthető, csak egy önreklám volt... :) Köszi!

      Törlés
  4. Halali vagy Hopka ur:)))

    Leirod, hogy a duplazas mekkora marhasag, az oldaladon meg ott van egy duplazos szeria es azzal büszkelkedsz,mennyit nyertel vele....
    Kamu oldalt müködtetsz, kabitod a nepet, ide meg jössz elöfizetökert...

    VálaszTörlés