2017. szeptember 13., szerda

Megint összeszedett egy csinos 13-as veszteségsorozatot a VIPbetadvice

Még év elején meggondolatlanul egy éves előfizetést vásároltam a VIPbetadvice bronz csomagjára. Nem tudom, miben reménykedtem olyan gyászos múlt után, amit tavaly október 1 óta letettek az asztalra, de már mindegy is, jövő február 3-ig még kapom a tippeket.

Így hát írogatom is.

Ugye ők próbálnak nagy ODDS-okra gyúrni, csak hát baromira nem megy nekik. Ahogy másoknak sem természetesen. S mivel itt nem lehet elérni nyerő találati arányt, ezért kezelni kell a veszteséget, melyre ők a Martingale módszert ajánlják.

Bár korábban - visszamenőlegesen - statisztikát szépítgettek a 7 tétes veszteségsorozattal, de stratégiájukban valójában nem 7, hanem 10 alkalmas tétkezelést javasolnak.

Nos, ezt már túllépték, sőt tegnap elérték a 13-at is, ami egy végső szám, ugyanis ahhoz, hogy a bankroll 13 tétet is kibírjon másfélszerezős tétnöveléssel, már olyan kicsi az a haszon, amiből összegyűjtöd a bankrollt újra, hogy az alatt biztosan jön egy olyan veszteségsorozat, amely elviszi, így elvesztesz mindent.

A VIPbetadvice alkalmatlan arra, hogy pénzt keress vele. Rengeteget ostoroztam őket a Bitpénz blogon, és nem véletlenül: a pénzért kiküldött tippjeivel: a korábban favorizált 7 alkalmas tétkezeléssel 2016. október 1 óta 7 alkalommal, az általuk javasolt 10 alkalmas tétkezeléssel pedig 4 alkalommal buktam volna el a bankrollt, de közben a 10 alkalmasnál csak egyetlenegyszer fordult volna elő, hogy a bankrollt sikerült volna megnyerni két vesztés között, a többi vesztések között egyáltalán nem. A kockázatosabb 7 alkalmas tétkezeléssel ugyan mintegy 9 bankrollnyi pénzt kitermeltem volna a vesztések között, de ebből 7-et meg elvesztettem volna, szóval a mérleg mindenképpen a veszteség felé billen.

Nekem volt egy "hajmeresztőnek" hívott saját VIPbetadvice stratégiám, de a VIPbetadvice a fél éves tesztem utáni publikálás előtt 2 nappal változtatott az addigi, döntetlenre építő stratégiájával és így az én stratégiám alapját is felszántotta, pedig a korábbi stratégiájukra épített saját hajmeresztő stratégiámmal 100 ezerből akár 28 millió forintot is kaszálhattam volna bő 7 hónap alatt, a bankroll vesztéssel együtt.

Azóta ugyan a csúcsban 37 millióig is felkúszott volna az egyenleg, de mivel a VIPbetadvice május 18-án megváltozott stratégiájára az elméletem már nem húzható rá a lecsökkent ODDS-ok miatt, ezért júliusban elbuktam volna mind, most pedig a visszapótolt bankrollom szintjén lennék csak.

Természetesen ezek elvi számok csak, hiszen ki fogadna 100 ezer forintos tétlimit mellett mondjuk 10-20 millió forintokkal egy meccsre, de az elmélet működőképességét mindenképpen mutatja. 

Pontosabban csak mutatta.

Szóval a VIPbetadvice használhatatlan pénzkeresésre. Csak akkor jó, ha az államnak önként akarsz pénzt adni, de arra meg minek sportfogadnál, inkább add nekik oda a millióidat közvetlenül.

Egyszerűen fogalmam sincs, hogy a jó istenbe vannak elégedett előfizetőik, akikről állandóan regélnek a hírleveleikben, hiszen mindenki csak a pénzt veszíti a tippjeikkel, ezt ki tudom mutatni. Semmilyen módszer nincs a tippjeikkel folyamatos nyereséget elérni, és ez biztos: előbb-utóbb az a pénz is visszavándorol a fogadóirodához, amit megnyertél tőlük. (Hacsak nem veszel ki a nyereményből folyamatosan, de akkor meg még kevésbé tudod kitermelni a bankrollt, és még inkább veszteséges lesz összességében ez az egész.) Épp ezért baromira nem értem azokat a kiemelt ügyfeleiket, akik állítólag szénné keresik magukat a tippjeikkel és egy nagyot buliztak velük a vizesvébén, amiről még fényképek is készültek. Bár én nem kapom az Arany tippjeiket, amire ők hivatkoznak, de a Bronz tippjeik elmúlt egy éves teljesítménye alapján eszem ágában sincs kipengetni nekik havi 75 ezret az Arany csomag tippjeiért. Hiszen épp most vesztettek egy újabb bankrollt a Bronz tippekkel!

Tehetségteleneknek tartom őket és félnék, hogy az éves szinten még kedvezménnyel is bő 600 ezer forintba kerülő Arany tippjeikkel is csak vesztenék.

2 megjegyzés:

  1. Vélemény: őszinte és lényegretörő

    Ezüst és arany csomagos megrendelésem volt náluk (vipbetadvice) egy-egy hónapig. Az időpazarláson kívül mást nem véltem felfedezni. Szerencsére vagyok olyan helyzetben, hogy ami összeget elvesztettem betudhatom tapasztalati pénznek vagy nevezzük tanulópénznek. Azért írom ezt a lényegre törő véleményt, mert egyre többször találkozok a honlapjukkal megosztva egy-két birka ember között, így úgy döntöttem, hogy ez mellett nem megyek el. Még a youtube-on is kidob reklámvideót a honlapjukkal meglinkelve. Ez mind szép reklám, csak mint belső ember, van rálátásom, hogy milyen manipulatív valójában. Legalább ne a 100 ezer Forintos átlagkeresetű csórók között hirdetnének mindenféle illúziókeltő felhívással. Ez nem nekik való, bár én még a gazdagoknak sem ajánlanám.
    Az áraikról kapcsolatban nem kívánok nyilatkozni, ugyanis, ha valaki kifog egy vesztes sorozatot még az is elég drága lesz ha ők fizetnek a megrendelőnek a tippért, hogy tegye meg azokat. Azonkívül a 75 ezres árat kicsit merésznek tartom. Szerencsére nem éreztem késztetést, hogy kipróbáljam, de egy akciójuk keretében mégis adtam nekik egy lehetőséget az ezüst csomag után. Ha jól emlékszem egy 18-as vesztő sorozattal indult a dolog, tehát a bizalmam hamar elszállt, bár utána is követte egy elég magas kétjegyű számú sor. Én az általuk az arany csomaghoz ajánlott öngyilkos kasszafelosztós felállást nem alkalmaztam. Főleg azzal a találati aránnyal, amik jöttek. Egy kaszinóban is jobbak az esélyek. Ha a találati arányt mérlegelem a két hónapos ciklus alatt, akkor a matek elég gyakori, hosszú vesztő sorozatokat ad ki, hétről-hétre főleg az arany csomagban, ahol még 11-es szorzóval is spontán megpróbálkoznak. Hát nem tudom minek, amikor a hármasok is gyakran elszállnak, de hát gondolom a havi átlagszorzókat kicsit meg kell emelni néha. Nagyon gyakran a tippjeikkel teljesen az ellentett történik sokgólos különbséggel.
    Másik dolog, hogy gyakorlatilag a tippmixen kívül más fogadóirodát meg sem említenek, holott sokkal jobb szolgáltatásokkal rendelkező irodák vannak. Tudom, hogy a tippmixet reklámozni kell, de már csak a szorzóik is viccesek, amelyekkel legtöbbször vissza sem jön egy vesztes sorozat összege, tehát az időpazarlásos elméletem még nyerésnél is beigazolódik. Mindemellett a csomag díját is vissza kell keresni, így elég magas mínuszból indul a kaland. A cash-out (kifizetés meccs alatt) lehetőségről sem beszélnek, ami ilyen találati aránnyal életmentő lehetne. Bár lehet, hogy a tippmixen még az sincsen.
    Gyakran kérkednek, hogy mekkora munkát fektetnek egy meccs kiválasztására, illetőleg a sikerességre. Ha a fizikát nézzük, sajnos elég rossz hatásfok jönne ki, amibe kétlem, hogy annyi munka van, mert nincs, aki azt elvégzi azért az eredményért. Épp erre hivatkoznak, hogy nincs pénzvisszafizetés. Pedig szerintem nem keveset tejel a tippmix a reklámért, de pénzvisszafizetés nincs, mivel a tippjeiket nyilván ők maguk is megteszik.
    Ezen véleményt (ha már így megírtam) máshol is megkívánom osztani, főleg ha látom felbukkanni a reklámjukat, amellyel gyakorlatilag ösztönzik az embereket a szerencsejátékra. Ez körülbelül olyan mintha a cigit reklámoznák, ami meglehet még illegális is. Sajnos nem minden ember olyan, mint én, hogy átlátja, gondolkozik és abbahagyja. Valaki nem bírja abbahagyni.
    Nem azért osztom ezt meg keresztbe kívánok tenni akárkinek is, hanem azért mert másnak akarok segíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Demi!

      Köszönöm itt is, az alábbi poszt alatt válaszoltam erre:
      http://tippnyero.blogspot.com/2017/10/a-vipbetadvice-nak-teljesen-elgurult.html#comments

      Üdvözlettel:

      Péter

      Törlés