2017. december 23., szombat

Boldog karácsonyt kívánok!

Tisztelt Olvasók!


Mint utaltam rá korábban, lehet, hogy egy munka miatt eltűnök novemberben, annyira sok a teher vele. A munka meglett, de csak most tértem magamhoz, mert rengeteg elmaradásom volt azzal, hogy minden mást félretettem november 30-ig.

A lényeg, hogy hamarosan jelentkezem újdonságokkal. Például erről mi jut eszetekbe?



Igen, nekem is az. :)

Most azonban az elcsendesedésé a főszerep. Karácsony után új blogbejegyzésekkel jelentkezem.

Minden kedves Olvasónak békés, boldog karácsonyt kívánok!

Péter




4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia! Köszi... :) (A sorminta végül december 27-én becsődölt, mint minden más eddig.) Üdv.: Péter

      Törlés
  2. Ha ráérsz keress rá erre a Facebookon: Egy tippkészítő naplója.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ytz968! Köszönöm a tippet, megnéztem. A legfrissebb statisztikája (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1055561354591527&id=980821192065544) szerint 490 tippből 1,84 átlag ODDS mellett 48 százalék arányban nyer. Ez nagyon kevés, legalább 55 százalék kéne vagy 1,84 helyett minimum 2,08 átlag ODDS. Nem sok a különbség, de pont ez a kis különbség választja el a nyereséges tippadót a veszteségestől és nyereségest még nem találtam. Üdvözlettel: Péter

      Törlés