2018. május 30., szerda

Máris bénázik a Freesoccertip.net

Hétfőn írtam egy posztot arról, hogy új tippforrásom van, tegnap el is kezdtem rá fogadni, erre máris panaszkodnom kell rá.

És szerintem jogosan.

Az első meccs, amit megjátszottam, a tegnapi Koszovó-Albánia volt, amit Albániára tippelt. Látva a tipster májusi sikerességét, nem néztem rá a meccsre a fogadás előtt , de bevallom, akkor egy kicsit aggódni kezdtem, amikor láttam az Eredmények.com-on, hogy:

  • A(z) Koszovó immáron 5 meccs óta veretlen.
  • A(z) Koszovó döntetlen nélküli sorozata 4 meccs óta tart. 
Nyilvánvalóvá vált a számomra, hogy nem ez volt a legjobb tipp ma. Egy 4 meccs óta győző és 5 meccs óta veretlen csapat ellen nem fogadunk, főleg olyan esetben nem, amikor a másik fél csak egyszer győzött az utóbbi 5 meccse alatt (igaz, Törökország ellen, idegenben), és háromszor meg kikapott, ebből kétszer otthon. Ráadásul semleges helyszínen van a meccs, nem az albánok otthonában.

De úgy voltam vele, hogy az ODDS-ok (ki tudja, miért?) jelentősen az albánok felé húznak, és különben is, már fogadtam, tehát mindegy. Meg a májusi múltja alapján bíztam a tippadóban is.

Amikor a koszovóiak már a 21. percben berúgták az első gólt, mindjárt tudtam, hogy szopóroller lesz, és ez be is jött. Az esélytelenebb csapat 3-0-ra elhúzott az albánoktól. Egyébként tényleg nem értettem, az ODDS-ok miért húztak ennyire az albánok felé (1,57 kontra 6,50).

De gondoltam, oké, egy megbicsaklás belefér, végül is csak az számít, hogy legkésőbb a harmadik tipp nyerjen, majd ma kompenzálunk.

Erre ma mit látok? Az eddigi szinglik helyett közzétesz egy kombi tippet, mely három meccsből áll, összesen 5 feletti ODDS-al.

Na mindjárt tudtam, hogy ez így nem lesz jó. Szétszedtem a meccseket, s mivel nincs átfedés köztük, gondoltam, majd külön fogadom meg őket.

Az első meccs ez volt: Japán - Ghána, hazai győzelem. Az ODDS-ok valóban ezt tükrözték (1,64, illetve 5,25), de ezen kívül SEMMI! A japcsik az utolsó 5 meccsen otthon kikaptak Dél-Koreától 3-as gólkülönbséggel, semleges helyszínen pedig nem bírtak Malival (1:1) és kikaptak Ukrajnától. Az utolsó három meccsen tehát nem tudtak győzni. Az utolsó öt meccsből az időben legrégebbi kettőnél, még tavaly viszont otthon legyőzték Kínát és Észak-Koreát. Utóbbit külön dicsőség, mert az észak-koreaiak egyszerre elszántak, és félnek a vereség miatti büntetésektől, amivel ott nem viccelnek, hiszen volt már, aki munkatáborba ment, de egy komolyabb presztízsű vereséget is politikai vezetők fejmosásai követnek). Ráadásul Japán még régi ellenségük is, miután a második világháború előtt sokáig megszállók voltak, és erről még a mai észak-koreai propaganda is beszél. (Most állították vissza az óráikat az időzónájuk szerinti időre, előtte a fél órás eltérést pont a japán gyarmatosítás utolsó láncának leveréseként dicsőítették pár éve.)

Szóval egyáltalán nem voltam elájulva a japánok teljesítményétől. Közben a ghánaiak az utolsó öt meccsből háromszor győztek, és két döntetlent csináltak, igaz, csak afrikai és közel-keleti ellenfeleik voltak, semmi nagyágyú.

A japánokra fogadtam persze a tipp miatt, de én biztos nem ezt a meccset választottam volna ki napi tippként. A japánoknak kedvező ODDS-okat itt sem tudtam, mire osztotta a fogadóiroda, egyedül abban bíztam, hogy a japánok otthon, hazai közönség előtt játszanak, ez talán elég lehet, hogy fordítsanak a vesztes szériájukon.

De nem volt elég. Ghána már a 9. percben vezetést szerzett, és előnyét be is biztosította egy tizenegyessel a második félidőben. A japánok sokat támadtak ugyan, 19-ből 8-szor el is találták a kaput, de a kapusuk mind a nyolcat kivédte. (Valószínűleg ez is benne lehet a ghánaiak sikerében.) A vendégek ugyan csak 7-szer találták el a kaput (ebből egyszer ráadásul 11-essel), de abból 2 bement.

Az alacsonyabb ODDS-ok miatt ebben a veszteségsorozatban már csak egy harmadik hely maradt arra, hogy visszaszerezzem a pénzt, sőt még ahhoz is hozzá kellett pótolni 800 forintot. Persze, 5 ezer forintos bankrollnál ez nem érdekes, de 500 ezresnél ez már 80 ezer forint lenne!

És akkor ránéztem a következő meccsre, majd elállt a szavam.

Egy pontosan ugyanolyan meccset ajánl hazai győzelemre, mint az előző kettő!

A horvát Istra - Varazdin mérkőzésről van szó, mely az osztályozó döntője. Pontosabban csak odavágója, de a motíváció ugyanaz: az első osztály egyik sereghajtójaként a hazai csapat a kiesés ellen küzd, míg a második osztályú dobogós vendégek az első osztályba jutásért.

Az Istra legutóbb 12 meccsel ezelőtt tudott nyerni, 3 döntetlent csinált, a többit elbukdácsolta. Lőtt 28 gólt a bajnokságban, kapott 60-at. Ezzel szemben a Varazdin az utóbbi 10 meccséből kétszer vesztett csak (ebből egyszer a listavezető otthonában), a többit mind győzelemmel zárta, négyszer idegenben is. A bajnokságban 50 gólt rúgtak, 32-őt kaptak.

Könyörgök, mitől olyan jó ez a tipp és egyáltalán mire osztogatja az ODDS-okat a fogadóiroda???

Úgyhogy - mivel ez az utolsó esélyem ebben a veszteségsorozatban - ezért nem fogadtam el ezt a tippet, hanem ellenében, X2-re fogadtam. Ennek 1,67 az ODDS-a, tehát közel ennyi, mint a májusi  átlag ODDS (1,7), majd meglátjuk, mire jutok vele.

Ha tényleg nyer az Istra, akkor kalapom a Freesoccertip.net tipstere előtt! De ha nem fog nyerni, akkor ezentúl minden tippjét felülvizsgálom, és csak azokat fogadom meg, melyekre látok esélyt. (Ilyen a mai harmadik tippje is, az éjjeli Philadelphia - Chicago - ott el tudom hinni, hogy győzhet a hazai csapat, a horvát meccsen nem.)

Ezt a posztot azért írtam le gyorsan, hogy még a horvát meccs előtt megjelenhessen és ne legyek vádolható azzal, hogy utólag okoskodtam.

Persze attól még elszontyolított, hogy egyből úgy kezdtem, hogy két vereség. Pont, amikor beléptem! Ez annyira az én formám!

Ugyanakkor tényleg azt gondolom, hogy ezek a tippek rossz tippek voltak, a választékból nem ezeket kellett volna választani.

Ezért úgy döntöttem, hogy mostantól jövő vasárnapig minden nap kiteszem ide a blogra, hogy az aznapi Tippmixpro.hu-s 1,7-1,8 ODDS közti meccsek közül szerintem melyik a legesélyesebb (éjfél helyett a dátumválasztó vonal a határa két napnak, mert a múltam alapján szentül hiszek abban, hogy vannak rossz napok, amikor semmi sem jön össze, és nem akarok egy ilyenbe kétszer belefutni - ezért lesz csak napi egy tipp).

Ez csak egy teszt lesz, hogy én hogy látom az aznapi választékot, és hogy látja a Freesoccertip.net.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése