2019. március 15., péntek

Ismét változik a D2 stratégia tippkiválasztási verziója: 3.0

A D2 stratégia tippkiválasztási algoritmusát minden hónap elején felülvizsgálom. Március elején ez elmaradt a betegségem miatt, de most pótoltam.

Azt láttam, hogy a legutóbbi módosítás február 7-én nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, hiszen azóta is csökkent a bankroll, több mint 10 százalékkal és jelentős emelkedés sem volt.

A D2 tippkiválasztása két elemen múlik, ebből az egyik a győzelmi arány különbség a legutóbbi 15 meccsnél a két csapat között, a másik pedig a pontösszevonás értéke, ahol az utolsó 15 meccsen minden győzelem +1 pont, minden vereség pedig -1 pont, a döntetlen 0 pont.

Most úgy láttam, immár a harmadik felülvizsgálatkor, hogy a pontok szerinti döntetlen vizsgálat nagyon ingadozik. A győzelmi arány különbségben azonban - eddig legalábbis úgy tűnik, - van egy szűk mezsgye, a hazai csapat javára 20, illetve 26,67 százalék győzelem, amiben a döntetlenek átlagon felül teljesítenek a 2 ODDS feletti tartományban.

Most legyűjtöttem az adatbázisomban ezeket a meccseket kezdettől fogva. 684 meccs jött le ma 19 óráig, 36,84 százaléka a meccseknek döntetlen lett 2,99 nyerő átlag ODDS mellett. Ennek 10 százalékos ODDS tartaléka van, ami jó eredmény, és 3,4 százalékos nyerési arány tartaléka, ami már annyira nem jó, de végül is nyereséges. Egyenlő téttel elindulva 2018. november 26-án egy 10 tétre elegendő bankrollal, mára megnyolcszorozta volna a bankrollt.

Igaz, közben volt egy jelentős visszaesése 2018. december 18. és 2019. január 13 között, amikor is összességében 37,23 tétegységnyit esett az egyenleg bő három hét alatt, de ezt a bankroll kibírta volna, mert az addigi bő három hétben megötszörözte volna a bankrollt, utána pedig bő két hét múlva elérte volna újra ugyanazt a csúcsegyenleget, sőt meg is haladta volna. Legutóbb március 10-én járt volna a csúcson, arról 1,9 tétegységgel elmaradva állna most.


Ez azt jelenti, hogy a 10 tétes bankroll kevés lehet, ezért 30 téteset javaslok, szélsőséges helyzetben még ehhez is lehet, hogy hozzá kell majd rakni (mivel a tét egyenlő, ezért ez nem akkora probléma).

A fentiek alapján úgy döntöttem, hogy a jövőben csak a győzelmi arány különbséggel jelölöm ki a tippeket, így ez a 3.0-ás tippverzió lesz. Ez egyben azt is jelenti, hogy ismét rengeteg tipp lesz majd, hát sajnos pakolni kell őket szép sorjában, nincs jobb ötletem. Éppen ezért mindenképpen kis összegű tétekkel javaslom az indulást/folytatást, én 100 forintos tétekkel játszom a bankroll megnégyszerezéséig.

Ha a stratégia eléri (és meghaladja) a korábbi csúcspontot, ami +31,11 egyenlő tétnyi nyereség a 30 egységes bankrollon, akkor a tippek e-mailben is elérhetővé válnak. Most ez a nyereség épp +7,41 téten áll, azaz 23,7 tétet még be kell hoznia hozzá.

Mutatom az egyenleggörbéjét utólag visszamenőlegesen 2018. november 26. óta, mióta az adatok megvannak. A három hetes januári fiaskó kivételével szerintem imponáló a kép, meglátjuk a folytatást. Ha bizonyít, nem fogok hozzányúlni a tippkiválasztáshoz.

 

FONTOS! Mivel a szombati D2 tippeket már péntek délután kiraktam, ezért a péntek esti felülvizsgálat után *-gal megjelölve még kiraktam mellé azokat a tippeket is, melyek az új feltételeknek megfelelnek. A tippek a szokásos oldalon találhatók meg. Szombattól már az új verziójú tippek kerülnek ki.

Sok sikert mindnyájunknak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése