2019. május 1., szerda

Új bajnokságok a Tippnyerő blogon

Amikor a változásokat bejelentettem április 11-én, jeleztem benne, hogy felveszem a Tippmixpro.hu portálra került 15 új bajnokságot is.

Nos, nem volt végül 15, mert amikor nekiálltam, akkor kiderült, hogy három bajnokságot csak átneveztek, három másik pedig ifi bajnokság volt a dél-amerikai országok nemzeti válogatottjai között, amit a tanulmányozás után végül mégsem ítéltem bajnokságnak, ezért csak az alábbi 9 bajnoksággal bővült a mezőny:

  • Albán bajnokság
  • Argentin 3.
  • Bosnyák bajnokság
  • Észak-Macedón bajnokság
  • Hongkongi bajnokság
  • Máltai bajnokság
  • Montenegrói bajnokság
  • Örmény bajnokság
  • Tunéziai bajnokság
A bajnokságokat felvettem a bajnokságlistába, a csapataik neveit pedig betettem a szótárba, mely segíti, felgyorsítja az automatizált adatgyűjtést az egyes adatforrások között.

2019. május 1-től ezeket a bajnokságokat is figyelem tehát.

Így már összesen 155 bajnokság szerepel a figyeltek között, ezekből szedi ki az algoritmus a beprogramozott paramétereknek megfelelő meccseket, melyekből aztán tipp lesz.

Idővel újra ellenőrzöm majd, hogy a Tippmixpro.hu vett-e fel új bajnokságokat. 2016 óta, amikor elkezdtem foglalkozni sportfogadással, szemmel láthatóan jelentősen bővült a mezőny, így várhatóan tovább fog bővülni a jövőben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése