2020. március 23., hétfő

Új döntetlen tippadót követek

Egyik kedves Olvasómtól, Sándortól kaptam a tippet, hogy kövessem a PGTIPSTER-DRAW tippadót a Tipstrr.com portálon.

Én ugye, 2018 nyarán, közel 2 éve leálltam mindenféle tippadó követésével, de ha már ajánlották, megnéztem. Főleg, hogy ingyenes, mert pénzt végképp nem adnék tippekért, ezt is megtanultam a leckéim során, amit az élet adott.

Elég sok munka volt, mire az összes elérhető tippjét (300 db) konvertáltam a Tippmixpro.hu rendszerére, de végül sikerült, és egyenlő téttel megfogadva az alábbi grafikon jött ki január 23-tól mostanáig a Tippmixpro.hu ODDS-aival és a rajta keresztül elérhető meccsekkel, 1000 forintos egyenlő téttel megfogadva, 35 ezres kezdő bankrollal elindulva:


Nyilvánvaló, hogy ebben a rossz időszakban, ami nálam, a Tippnyerő tippeknél december közepe óta tart, és talán márciusra véget ért volna (legalábbis voltak rá kezdeti jelek, csak a koronavírus tönkretett mindent), ez kitűnő eredmények számít!

Ráadásul viszonylag egyenletes a görbéje, ami szintén jó jel.

Nekem ugye az a kritérium egy stratégiára, hogy legalább 200 meccse legyen, legalább fél év alatt. Ebből a 200 meccs teljesült, a fél év az még nem, de úgy gondoltam, mégis közreadom.

Eddig 16 tippje volt legfeljebb egy napra és -14,7 egységnyi tét volt a legmélyebb egyenlegcsökkenése a legutóbbi egyenlegcsúcshoz képest, így én a kettőt összeadva és kissé felfelé kerekítve, 35 egységnyi tétes bankrollt látok elegendőnek kezdetben.

Nem csinálok neki külön oldalt, de mostantól követem (bár egyelőre nem fogadom meg pénzzel), és beszámolok majd róla a havi értékelésekben is. A Tippstrr.com rendszerébe regisztrálva fel lehet iratkozni e-mail értesítésekre a tippjeiről, a tippek ingyenesek.

Kissé lelombozó, hogy ő a Martingale stratégiát ajánlja, de mindegy, mert egyenlő téttel is nyereségesek a tippjei. Két hónap alatt 300 tippel megduplázta volna a 35 egységnyi tétes bankrollt mostanáig (70,58 egységen járna a bankrollja). Ezzel most éppen -9,75 egységnyi tétre állna a legutóbbi egyenlegcsúcstól (a 80,33 egységnyi téttől), ahol március 7-én, 61 meccsel ezelőtt járt volna utoljára.

Nem ad minden nap tippet, de olyan is volt, hogy egy nap 16 tippet adott, így kell készülni. A regisztráció utáni első tippemet 25 perccel azután küldte ki, hogy a meccs elkezdődött, a másikat meg 3 és fél órával korábban, szóval nála figyelembe kell venni, hogy amikor megjön a tipp, akkor mindent félre kell tenni, és azt azonnal meg kell fogadni, mert nincs sok idő hátra a meccsig.


Sok sikert és jó egészséget mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése