2018. június 10., vasárnap

1,7-es tippem - 2018. június 10. vasárnap

Az alábbi blogbejegyzésem alapján 2018. június 10. vasárnapra adott tippem:

2018-06-10    07:00:00    Labdarúgás, Japán 2.    Roasso Kumamoto - Avispa Fukuoka
tipp: 2 (vendég győzelem), ODDS: 1,8
FRISSÍTÉS: 0-1, NYERT

<<<Előző napi tipp.
Összegzés.>>>
Az összes tipp és a jövőbeli tippek. >>>

Ez a tipp dönti el, hogy a sorozatom nyereséggel zárul-e. Frissítés: szerencsére megúsztam a vasárnapi ellenhatást. :)

A mai napra egyébként egész szép választék akadt. Közülük a legerősebbnek a fenti meccset érzem, belekalkulálva a vasárnap hatást is, melyet az Aalesund meccsen tapasztalhattam meg legutóbb ismét.

Amúgy ma nagyon sok esélyes meccs van, de ezekre nem mernék egyértelmű állást foglalni (ezek tehát ezért nem tippek, hiszen egy nap csak egy meccsre tippelek!):

07:00 Kamatamare Sanuki - Gifu 2, ODDS 1,8 0-1, NYERT
09:00 Ehime - Oita Trinita 2, ODDS: 1,8 1-0, VESZTETT
16:30 Brattvag - Skeid 2, ODDS: 1,7 1-5, NYERT
16:30 Skelleftea - Syrianska FC 2, ODDS: 1,7 1-2, NYERT
18:00 Start - Strömsgodset 2, ODDS: 1,8 1-1, VESZTETT
18:00 Sandefjord - Haugesund 2, ODDS: 1,8 0-2, NYERT
21:00 Ceara - Palmeiras 2, ODDS: 1,7 2-2, VESZTETT
23:15 Olimpia Asuncion - Nacional Asuncion 1, ODDS: 1,67 4-2, NYERT

Majd meglátjuk, melyikhez gyűrűzik be a vasárnap-hatás. :)

Frissítés: a fenti napi tippet és a lenti 8 meccset egyenként megfogadva 1,47 ODDS nyereségre lehetett szert tenni a Tippmixpro.hu-n.

4 megjegyzés:

  1. Mivel én az Ehime - Oita Trinita meccset választottam, így annál borítékolható volt a vasárnap hatás :) Nem is értem, minek próbálkozom én ezzel a sportfogadással. Viszont felmerült bennem az, hogy ha a kapott tippek nagyobb része nem jön be, akkor miért nem rakjuk azok ellenkezőjét? :) Akkor elvileg a nagyobb rész jönne be :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kildaros! A tippjeimben a maximális biztonságra törekszem, ami csak elérhető a sportfogadásban. A mai tippem azért nem az Oita volt, mert két fordulóval ezelőtt a nála egyértelműen gyengébb Kofu 6-2-re elverte. Nálam ez már kizáró ok. A Fukuoka jóval kiszámíthatóbb jelenséget produkált. (A listát ennek ellenére azért írtam ide, mert két órával a meccs kezdete előtt, hajnalban írtam ki a tippet, így gondoltam, adok még más esélyes meccseket is, de a kiválasztott tippem az a Fukuoka volt.) Ezeket persze mind beépítem a tudásomba, ma már az Aalesundot sem tippelném meg, pont azért, mert előtte kikapott. A tegnapi Haka meccsre viszont máig nem látom a magyarázatot, így abba valószínűleg még egyszer belefutnék. Az a célom, de majd csak az idő adhatja meg a választ, hogy háromból kettő meccs eredményét eltaláljam, mert akkor nyereséges a rendszer. Ha a legközelebbi tipp nyer, akkor ez még éppen tartható marad. Az ellenfogadás egy tök jó ötlet, de nem szabad vaktában csinálni, mert úgy viszont még nem tud nyereséges lenni. Szólok majd, ha találok olyan meccset, aminél szerintem átlagon felüli esély van az ellenfogadásra. Amióta a tippeket írom, azaz május 30 óta két ilyen meccs volt, az egyik a Pitea (ez győzött), a másik a Tenerife (ez vesztett, döntetlen lett). Sajnos pont véget értek a bajnokságok, és főleg a bajnoki meccsek tippelhetők meg jobban, ezért nyáron uborkaszezon várható. Szerintem ne add fel, én is ezerrel küzdök a túlélésért, (mármint a fogadóiroda ellen, de a pénzhiány miatt néha szó szerint is). Sok sikert! Üdvözlettel: Peti

      Törlés
    2. Kedves Péter, semmi probléma, nem Téged hibáztatlak, csak leírtam, mi történt :) Egyébként hirtelen felindulásból a többi tippet mind megtettem, és így simán nyereséges lett a projekt, úgyhogy köszi szépen :)

      Törlés
  2. Rendben, köszönöm a visszajelzést, és örülök, ha nyereséghez segíthettelek! Sok szerencsét a jövőben is! :) Üdv.: Péter

    VálaszTörlés