2018. június 2., szombat

1,7-es tippem - 2018. június 2. szombat

Az alábbi blogbejegyzésem alapján 2018. június 2. szombatra adott tippem:

2018-06-02 18:00:00 Labdarúgás, Svéd 2. Degerfors - Värnamo 1,77
A tipp: 1 (hazai csapat nyer).
Frissítés: 4-1, NYERT

<<< Előző napi tipp.
Következő napi tipp. >>>


Ma nagy választék van, 10 olyan meccs is akad, amelyiknek az ODDS-a belefér az 1,7-1,8 tartományba, de egyiket sem érzem erős tippnek. A Degerfors mellett végül azért döntöttem, mert a legutóbbi két meccsükön ugyan a Värnamo nyert, de az még tavaly, egy másik idényben volt. A Värnamo azóta sokat gyengült, a Degerfors pedig kiszámíthatóbban nyer, pontosabban nem veszít, mert hogy sokat X-elt is. Ezek azonban mind hasonló vagy erősebb csapatokkal voltak, mint ő, a gyengébbeket viszont megverte, ráadásul most az otthonában játszik. A Degerforsnak győznie kell a Värnamo ellen.

A legerősebb tippem egyébként nem ez lett volna, hanem a  következő összecsapás:

2018-06-02 20:30:00 Labdarúgás, Spanyol 2. Tenerife - Albacete

Ez nekem azonban egy Tenerife-esélyes meccs, megint nem értem, a fogadóiroda miért az Albacete-t látja esélyesnek. A formák, a gólarányok, a nyerési arányok és a góllövő lista szerint is a Tenerife az esélyesebb szerintem.

Persze a sportfogadásban nincs biztos kimenetel (vagy arra nem is ad ODDS-ot a fogadóiroda), ezért nem javaslom tippnek a Tenerifét. Nemrég fürödtem be hasonló szituban a Varazdinnal, bár előtte kétszer meg nekem lett volna igazam, úgyhogy már óvatos vagyok.

Mindenesetre tegnapra nem éreztem jól megfogadható tippet, hiszen a Pitea ellen lehetett volna egyedül fogadni az 1,7-1,8 ODDS tartományban, de én pont a Piteát tartottam esélyesnek. De annyira, hogy végül felraktam rá a maradék egyenlegemet a Tippmixpró-n, vesszen, aminek vesznie kell.

De most bejött a jóslatom:

Úgyhogy nézhetjük úgy is, hogy visszanyertem a veszteségem a Varazdin ellen. Talán ebből belefér, hogy egy ezrest dobjak a Tenerifének. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése