2018. december 9., vasárnap

Az Atl. Platense - Atl. Los Andes meccs vesztése után így folytatom a tétkezelést

Rendkívül bosszantott tegnap az Atl. Platense - Atl. Los Andes meccs 0-1 végeredménye, ugyanis már több mint egy hónap után épp a végén jártam, hogy visszaszerezzem a november 9 óta göngyölített veszteséget. Már a csúcs veszteségnek csak a 9 százaléka volt hátra. Ez lett volna a legutolsó fogadás a veszteség teljes visszaszerzéséhez, és kijelenthettem volna a legközelebbi értékelésben, hogy a tétkezelési stratégia változtatásával sikerült visszaszerezni a veszteséget, a stratégia tehát megerősítést nyert.

Egyébként, mivel ez a döntésem egy megkezdett veszteségsorozatban történt, ha a sorozat elején már eleve az új tétkezelési stratégia működik, a veszteség már visszajött volna épp ez előtt a meccs előtt, így ez most csak egy kis veszteség lett volna.

Így viszont még nagyobb lett!

Bár én láttam, hogy a fennmaradt 9 százaléknyi veszteséget az eddigi nyereményekkel görgetett tétnél már kisebb összeggel is vissza lehet szerezni, ezért most kivételesen, a tétkezelési stratégia menet közbeni átállítása miatt csak a legszükségesebb minimumösszeggel fogadtam, épp csak annyival, hogy a veszteséget visszaszerezzem, és gondoltam, majd visszaszerzem később azt a pénzt, amit a teljes téttel még pluszban nyertem volna. Most viszont ezzel ismét jelentős a veszteség, az eddigi csúcsveszteség 47 százaléka.

Ezért egyszeri, kivételes alkalommal belenyúltam a rendszerbe és felülbíráltam a következő fogadás tétösszegét.

Több modellezés után a következőt találtam a legoptimálisabbnak. 

A bankroll menedzsment 5 tétet tesz lehetővé egy veszteségsorozatban. Ha az ötödik is elbukik, akkor elveszett a bankroll.

Ennek a legfeljebb 5 tétes folyamatnak ez a mostani görgetett fogadás a második tétjénél járt, ugyanis a mostani módosítás előtt a nyereménygörgetéses ciklus véget ért akkor, ha a tétemeléssel megkezdett három fogadás egymás után nyereséges volt, függetlenül attól, hogy még maradt-e fenn a veszteségből. (Ez változott most meg arra, hogy addig nincs vége egy ciklusnak, míg a teljes veszteség vissza nem jön.)

Kiszámoltam, a december 2-i tétkezelési stratégia változtatása miatt szükséges bankroll emelés mekkora összeg lett volna (eddig ugyanis még a régi bankrollal számolta a téteket a rendszer, mivel veszteségsorozaton belül történt a bankroll emelés és veszteség esetén a tét csak az előző téttől függ, a bankrolltól nem). Ezt realizáltam, és kiszámoltam ennek a harmadik tétjét, hiszen az következik most a sorozatban.

Ez nálam 2993 forint lett az új tétkezelési stratégia számításai szerint (1086 forint x 1,66 x 1,66). Ezzel az összeggel folytatom a fogadást vasárnap az Alcorcon - Reus, Piacenza - Arzachena és Wydad Casablanca - FAR Rabat kötéssel.

Ha a kötés nyer, és ez vasárnap este 19 órakor derül ki, akkor a veszteség 32 százalék alá kerül, a folytatást pedig majd meglátjuk.

Ha viszont veszít a vasárnapi kötés, akkor a 2993 forint 1,66-szorosára növelt tét és sűrű imádkozás következik, hogy az már tényleg ne bukjon el, bár egy tétemelésre még akkor is maradna a bankrollból.

Mindezt azért írtam, mert a hozzászólásokból látom, hogy vannak, akik szeretik egyeztetni a fogadásaikat, egyenlegeiket az enyémmel, így ők is tudják majd követni a logikámat. Nekem egyébként az egyenlegem most 19097 forint a vesztes meccs után közvetlenül, de még a vasárnapi hármas kötés megfogadása előtt.

Őszintén bízom abban, hogy a vasárnapi meccsek nyerni fognak és sikerül majd visszaszerezni a maradék egyharmadnyi veszteséget is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése