2022. augusztus 31., szerda

Szeptember 1-től megszűnnek a Tippnyerő tippek


Feladom. A rezsiköltségek hamarosan bekövetkező növekedése volt az utolsó lökés ahhoz, hogy felismerjem, nincs értelme tovább kísérleteznem, hiszen március óta csak veszítem a pénzt, az utóbbi időben ráadásul egyre jobban.

Több évnyi megfeszített küzdelem, munkaóra után kell belátnom, hogy már feltart az életemben a sportfogadás a napi 1-2 órás elfoglaltságával, miközben még én fizetek ezért a fogadóirodának.

Nem látom értelmét a folytatásnak, ezért szeptember 1-től megszűnnek a Tippnyerő tippek. 

Ahogy a Bitpénz blogon, úgy itt, a Tippnyerő blogon is belátom, hogy vesztettem.

Egy több éves kísérletezés zárul le ezzel, amelyben szerintem Magyarországon az első 100-ba tartozó energiát fektettem be a sikerességbe éveken át, hasztalan.

A fogadóiroda győzött.

Saját tippek tehát nem lesznek a jövőben, de a Tippnyerő blog nem szűnik meg. Átmeneti szünet után később nekifogok sikeresnek mondott tippadók tippjeinek megfogadásához, tehát visszatérek a sportfogadási ismerkedésem kezdetéhez.

Őszintén remélem, ezzel nem vész el teljesen az a rengeteg tapasztalat, melyet a sportfogadással kapcsolatban 2016. október 1. óta megszereztem.

A folytatásban találkozunk itt, a blogon.

11 megjegyzés:

  1. Szia! "Átmeneti szünet után később nekifogok sikeresnek mondott tippadók tippjeinek megfogadásához" Ez azt jelenti, h újra befizetsz tippadókra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, ez lesz az utolsó felvonás. Ha ez nem sikerül, és kiderül, hogy még azok a magyarok is hazudtak, akik azt írták, hogy folyamatosan jelentkeznek a tippet megfogadók, hogy elérték az első 1 millió forintot, mondjuk 10 ezer forintos tippekkel, akkor tényleg nem lesz értelme folytatni. Szóval jelentkezem. Köszi a hozzászólást!

      Törlés
    2. Én is nézegettem már 1 tippadót. Ha van kedved hozzá, felezzünk, fizessünk be 1ütt. Vagy ha van még kedve vkinek innen az oldalról, álljunk össze 1 csapatba és osszuk el az előfizetést.

      Törlés
    3. Már én is gondoltam erre és össze is akartam rakni egy ilyen csoportot a Tippnyerő blog olvasóiból, Te most megerősítetted ezt a szándékomat. :) Köszi szépen!

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Mondanám, hogy 4., de én nem hiszek egyiknek sem.....de van az a pénz, amit rászánnék a dologra.
    Mekkora összeg lehet a beugró kb., ha mondjuk ötfelé megy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összeg az előfizetés mértékétől függ. Pl 20e Ft, 4felé, 5e.

      Törlés
  3. Szia Péter! Mikor lesz csoport?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocs, hogy ilyen későn válaszolok, a magánéletem eléggé besűrűsödött szeptemberben. Eredetileg október 1-től akartam, de esélyem sem volt rá, hogy foglalkozzak vele. Arra van szükség, hogy felmérjem a tippek hatékonyságát és ha valóban megéri belefogni, akkor megszervezni a díjfizető közösséget. Szeretném ezt a munkát októberben elvégezni és november 1-től elkezdeni. Fogok jelentkezni ezzel itt a blogon, nekem is fontos az ügy.

      Törlés