2022. november 8., kedd

Tippfizető közösség indul a Tippnyerő blogon. Csatlakozz!

Köszönöm a türelmeteket, most jelentkezem a korábban ígért tippfizető közösség elindulásával.

Mint a blogbejegyzésekből tudjátok, ezért már nem ragozom, korábban számtalan próbálkozás, tanulás, kísérletezgetés során jutottam el a mai pontra, amikor már csak idegen tippek nyereségességében bízom.

Ez az utolsó esély. Ha ez sem sikerül, abbahagyom a sportfogadással kapcsolatos kísérletezést.

Külföldi tippadókat eleve elvetem. Kísérleteztem velük már épp eleget!

Két magyar oldalt próbálnék ki, akik már hosszú ideje győzködnek a reklámleveleikkel, hogy mennyire baromira jók. Meg hogy mennyien dicsérik őket, és hogy 10 000 forintos tippekkel mennyien elérték már a visszajelzések szerint az 1 milliós bankrollt.

Hát tessék! Lehet bizonyítani.

Az alábbiakban leírom az elképzeléseimet. Kérem, hogy az alábbi e-mail címre írjátok meg a véleményeteket, kérdéseiteket erről az elképzelésről és itt jelentkezzetek, ha szeretnétek részt venni ezen fizetős oldalak tesztelésében!


Oldalak

Az egyik a Protipsters.eu oldal. Itt a Nairobi vagy Helsinki csoportot választanám, a kettő közül egyet. Valószínűleg inkább a Nairobit. Egy csoport havi előfizetése 25 euró, kb. 10 250 Ft. Túl azon, hogy gusztustalannak tartom, hogy magyarok magyaroknak euróban számítsanak fel díjat, aminek az árfolyama folyamatosan változik, most mégis elengedem ezt, mert csak a lényegre koncentrálnék.

A másik oldal a Tippmesterek.hu oldal. Itt mintha nem lenne teljesen friss az oldal, de a hírlevelek itt is jelentős önbizalomról árulkodnak, egy próbát talán megér. Mivel itt regisztrálni kell, hogy lásd az előfizetési csomagokat, ideírom őket:

  • VIP 5000 Ft/hó: Napi 3-5 elemzett tippet tartalmaz, melyek illeszkednek az évtizedes tapasztalattal kialakított bankroll menedzsmentbe. Minden hónapban garantáltan pénzt termelünk a módszerrel.
  • VIP Gold 7000 Ft/hó: Tartalmazza VIP csomag tippjeit. Napi 2-4 elemzett tippet tartalmaz, melyek illeszkednek az évtizedes tapasztalattal kialakított bankroll menedzsmentbe. Minden hónapban pénzt termelünk a módszerrel.
  • Nagytétes 12500 Ft/hó: Ebben a csomagban a Nap legbiztosabb Tippjét kapjátok 1.5-2 oddsok között! Mi ezeket a meccseket 100000ft-al játszuk fix téten! Kifejezetten csak Nagy téttel játszóknak ajánljuk!
  • napi dupla 10000 Ft/hó: minden nap DUplázós tippet tartalmaz.
  • Diamond 12500 Ft/hó: Diamond csomag tartalmazza 2 Több éve partnerünk tippjét Átlag 60/45 havi mérleg ! Eddig nem csalódtunk benne!

Innen a Nagytétes csomagot próbálnám ki. Ez 12500 Ft/hó.

A két előfizetés összesen kb. 22750 forintba kerül havonta, gondolom az euró árfolyamtól függ a díj forintban.

Előfizetők, időtartam, adminisztráció, bankroll - EHHEZ SEGÍTSÉGET KÉREK TŐLETEK!

Arra gondoltam, hogy mindkét fenti csomagra előfizetnénk és 5 ember kellene hozzá ahhoz, hogy jelentősen lecsökkenjen a két havidíj. Ebből az egyik én vagyok, vagyis még 4 jelentkezőt várnék ahhoz, hogy kb. havi 5000 forint alá menjen a két előfizetés egy főre eső költsége.

Olyan társakat keresek, akik legalább 3, legfeljebb 6 hónapig vállalnák, hogy akkor is fizetik a havidíjat, ha a tippek a Tippmixpro.hu magyar fogadórendszeren veszteségesek. 1-2 hét kitartás ugyanis kevés, bárkinek lehetnek rossz időszakai. Az nem jó, ha két veszteséges hét után kiszállsz, mert szerinted nem jók a tippek.

Szerintem azért kell 3-6 hónap, mert ha nagyon rossz egy stratégia, az 3 hónap alatt biztosan kiderül, ha pedig csak átmenetileg romlott le, akkor fél év legalább kell ahhoz, hogy biztosan nyereséget termeljen. Ha 6 hónap után sem nyereséges, akkor nem éri meg tovább fogadni.

A tippfizető csoport közösen hozna meg döntéseket az esetleges csomagváltásokról, csomagbővítésekről. Remélem, ezekben mindig meg tudnánk egyezni, mivel kulturált, toleráns és a célért áldozni hajlandó, komoly elszántságú, kitartó tagokat várok.

A csoportot nem feltétlenül bővíteném indulás után, legalábbis a 3-6 hónapos kísérleti időszak alatt. Feltéve, hogy a kezdeti csapattagok végig bent maradnak és a döntéseket sikerül közösen meghozni. 5000 forint alatt ugyanis valószínűleg nincs túl nagy jelentősége, hogy pontosan mennyi is a havidíj, így a további tagok csatlakozása érdemben már nem csökkenti a havidíjakat.

Tehát olyanok jelentkezését várom, akik hajlandók kifizetni legalább 6 hónapig havonta a kb. fejenként 5000 forint alatti díjakat. Határidőre, pontosan. Forint átutalással, belföldi bankszámlaszámra.

Egyelőre egyáltalán nem tervezem a tippadó források kibővítését, sormintát létrehozva a napi tippek mennyiségéből. Nagyon kevés, de megbízható tippforrás megkeresése a cél, akikkel lehet pénzt termelni. Természetesen cserélődhetnek a tippadók és jöhetnek újak, ha nem válik be ez a kettő, de indulni ezzel a kettővel szeretnék csak.

Ha a kísérlet sikerül, akkor 3-6 hónapos időszak után a csoportot a tapasztalatok ismertetésével ki lehetne nyitni újabb tagok előtt.

FONTOS! Én vállalom a csoport megszervezését, de a stresszes, leterhelt életem sajnos nem teszi lehetővé, hogy naponta gyorsan kiküldjem a kapott tippeket. Ezért szeretnék felkérni valakit, aki vállalja, hogy MEGBÍZHATÓAN, MINDEN NAP kiküldi a tippfizető csoportnak a tippeket. Ehhez biztosítom a hozzáférést a regisztrált fiókhoz, a hozzá tartozó regisztrált e-mail címhez és a hírlevélküldő rendszerhez, ahol a tippek kimennek a csoportnak.

Én vállalom a csoport koordinálását és havonta készítek egy értékelést a tippek hatékonyságáról. Az értékelés nyilvános lesz a blogon, a tippeket is közzéteszem a hónap végén, utólag. Így azok is tudják követni ezt a kísérletet, akik nem kívánnak most csatlakozni a tippfizető csoporthoz. Én biztosan nem fogok csalni a tippek múltjával kapcsolatosan és kizárólag a Tippmixpro.hu-n megfogadható fogadásokat fogom közölni, a fogadáskori ODDS-sal.

Bankroll menedzsment, tétkezelési stratégia

Ha a tippfizető csoport összeállt és mindenki fizeti a rá eső díjakat, igazából őrá van bízva, hogy milyen összegekkel fogad és milyen szisztéma alapján. Én azért közzéteszem, hogy milyen bankroll menedzsmenttel és tétkezelési stratégiával fogadnám meg a tippeket.

Mindkettőre létezik egy saját megoldásom, ezt fogom itt is használni.

A bankrollt mindig úgy szoktam kiszámolni, hogy amilyen hosszan visszamenőleg csak tudok, megnézem az egyenlegmélypontokat és a napi legmagasabb fogadásszámot. A kettő közül a nagyobb érték dupláját veszem. Ez az idő függvényében értelemszerűen korrigálásra szorulhat (mindig csak felfelé korrigálok, ha a stratégia "megfeszül", lefelé nem korrigálok, azt tartaléknak tudom be).

A tétkezelésem pedig az ún. sávos tét szerint alakul. Ez azt jelenti, hogy ha a kezdetre kiszámolt bankroll dupláját eléri az egyenleg, akkor duplájára nő a tét is. Ha az egyenleg visszaesik az emeléskori egyenleg felére, akkor felezem a tétet. Így mozog az egyes egyenlegsávokban a tét összege. A maximum, amit egy tétre felteszek, az 100 000 forint. Ha ezt az összeget eléri a tét, onnantól nem nő tovább, helyette megkezdődik a nyereség kivétele a bankroll következő megduplázását követően.

Mivel a tippeknek lesz előfizetési díja, amit meg szeretnék termelni a stratégiákkal, ezért a nagyságrend megállapítására hosszas mérlegelés után tippenként 6250 forintos tétről döntöttem, a bankroll pedig induláskor ennek a hússzorosa, azaz 125 000 forint lesz. A 6250 forint ezért nem kerek összeg, mert ez tud eljutni duplázásokkal a maximális 100 000 forintos tétig. A két tippadó oldalra összesen értem ezt a bankrollt.

Menet közben ezt értelemszerűen emelni fogom, ahol szükséges lesz. Valószínűleg fogok menet közben is kivenni pénzt a tippek havidíján felül is, így a 100 000 forintos tétet lassabban fogom elérni. Sajnos szükségem van a pénzre, a célom legalább havi 150 000 - 300 000 forint megkeresése a sportfogadásból.

Hangsúlyozom, ez csak az én stratégiám, a tippeket mindenki úgy fogadja meg, ahogy akarja. Ennek a felhívásnak a lényege a tippfizető közösség kialakítása, nem pedig közös stratégiák megalkotása. (Bár idővel erre is nyitott vagyok, hogy a blogon beszéljünk sikeres tétkezelési stratégiákról és sikeres bankroll menedzsmentről.)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a blogbejegyzést. Kérlek jelentkezz a fenti e-mail címen, ha komolyan gondolod, hogy 3-6 hónapig vállalod a pontos, határidőre történő havi fizetést a tippekért, kevesebb mint 5000 forint összegben! Jelentkezéskor írd meg azt is, ha vállalnád, hogy a tippeket a megérkezésük után minden nap kiküldöd a tippfizető csoportnak, e nélkül ugyanis nem tud elindulni a csoport. A csoport tagjai vállalják, hogy megkapják egymás nevét, e-mail címét és telefonszámát a tapasztalatok kölcsönös kicserélése érdekében.

Újabb blogbejegyzést teszek közzé, ha megvan a 4 jelentkező tag. Ekkor lezárjuk a jelentkezést és megbeszéljük az indulás pontos időpontját.

A blog többi olvasója, ahogy fentebb ígértem, minden hónap elején tájékoztatást kapnak majd az előző havi tippek eredményeiről.

Jelentkezz!

Végső felhívásként, ha úgy érzed, belevágnál ebbe a kísérletbe, kérlek jelentkezz a fenti e-mail címen! Nagyon várom és előre is köszönöm!

9 megjegyzés:

  1. Szia Péter! Már nagyon régen írtam ide a blogodra, valahogy lemaradtam a követéséről :) Ehhez a bejegyzéshez annyit fűznék hozzá, hogy márciustól szeptemberig követtem Nairobit és egy kivételével minden hónap pluszos volt, az az egy kivétel nulla közeli. Nekem 5x lett a bankroll, szigorúan tartva az előírásaikat. Azért hagytam abba, mert rengeteg a tipp, meló mellett a végén már alig-alig bírtam követni, ami azért csökkenti a hatékonyságot. Az ügyfélszolgálatuk is nagyon barátságos. Én ajánlom őket, de gyors reakcióidő kell. Ha te megkapod és úgy küldöd tovább, akkor lehet, hogy kisebb lesz az eredmény. Nehéz 100%-ban követni, de sikerült a fent említett eredményt elérnem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv Kildaros ! De jó ,hogy beírtad ezeket. Reggel már jelentkeztem Péternél. Viszont az kicsit kellemetlenül érint,hogy sok a tipp és gyorsnak kell lenni.Jó lenne valami olyan megoldás ahol akár előzőnap megvan a tipp,de ha ez nem lehetséges akkor legalább kevés legyen belőle,ne nekem kelljen válogatni.Most délelőtt átnézem részletesebben a Péter által írtakat....még találkozunk

      Törlés
    2. Szia! Sok tipp van, havi 250 körül. Teljesen random időpontokban érkeznek és az a szerencsés, ha egyből meg is vannak fogadva. A Nairobi kis ligákra fogad leginkább, ami azt jelenti, hogy elég hamar változnak az oddsok, line-ok. A szolgáltatás tényleg nagyon korrekt, de folyamatosan résen kell lenni, ez tény. Sajnos az ember normál életvitele jelentősen befolyásolja a reakcióidőt, nem is kell lustának lenni. Gondolok itt autóvezetésre, fürdésre, munkahelyi megbeszélés a főnökkel, megy a porszívó és nem hallom a jelzést stb.stb. Szándékosan írok ilyen szituációkat, mivel egyszerűen ezt tapasztaltam. Szóval ez nem az a tippadó szolgáltatás, ami naponta egy csomagban leadja a tippeket. Viszont gyakorlatilag először velük tudtam észrevehetően pluszos lenni. A protipestersnek van olyan csoportja, a Berlin, ami nagyobb ligákra fogad. Ez nem igényel azonnali reakciót, de a profitja is kisebb. Viszont a tippek itt is random időpontokban érkeznek, de kevesebb van belőlük. A Péter által említett másik szolgáltatást nem ismerem.

      Törlés
  2. Szia Péter ,és minden Csoporttárs ! Ahogy írtam emílben,én benne vagyok, viszont vannak kételyeim, nem tartom szerencsésnek ha túl sok tippet adnak.Jobban tetszene ha csak napi 1-2 single lenne,vagy 1 kombi szelvény mondjuk 2 meccsel. Meg persze az is jó lenne ha naponta kb fix időben jön a tipp,kivéve ha olyan helyről jön ahol a következő napra szól a tipp. ......csak agyalok....

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Én is benne vagyok, már írtam emailt is.

    VálaszTörlés
  4. Még valami az előző hozzászólásaim kiegészítéseként. A Protipesterhez a Tippmixpro nem igazán válik be. A meccsek jelentős része bet365-ön fogadható jól, sok nincs is tippmixen, vagy nagyon eltérő line-al. Én betet használtam, de a tippek kb 10%-át nem tudtam fogadni, mert más fogadóirodára jött (pinnacle, 1xbet, marathonbet). Utóbbiak száma nem jelentős, ettől simán lehet nyereségesnek lenni. De tippmixel kapcsolatban kétségeim vannak. Elnézést, hogy belekotyogok, de gondoltam megosztom a 7 hónapos tapasztalatom :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Mivel nem értem rá követni az eseményeket, végül heten leszünk öt helyett. Nem akarok ugyanis két főt azért visszamondani, mert pár órával később jelentkeztek, miközben én még nem zártam le a jelentkezést. Most viszont akkor lezárom a jelentkezést a csoportba és indul a kísérleti szakasz. Köszönöm mindenkinek, hogy kevesebb mint 24 óra alatt összeraktuk a csoportot! :) A blogon beszámolok majd a fejleményekről a többieknek, a csoporttagoknak pedig most írok egy e-mailt és elkezdjük a munkát.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Mi lett a fenti próbálkozás eredménye?

    VálaszTörlés