2017. augusztus 17., csütörtök

Új tippforrást tesztelek: tips180.com

Bár egy időre leálltam vele, amikor elegem lett belőlük, de általánosságban folyamatosan keresem az új tippforrásokat. Elég nagy rutinom van már benne, így sokszor ránézésre kiderül, hogy alkalmatlan a tesztelésre, ekkor nem is jegyzem meg, megyek tovább.

Erről az oldalról azonban nem tudtam eldönteni, mit tegyek vele, ezért többször visszatértem rá: tips180.com.


Most pedig úgy döntöttem, teszek egy próbát velük, az nem kerül semmibe.

Az oldal természetesen üzleti céllal jött létre, így igyekeznek a fizetős szolgáltatások felé terelni a látogatókat, viszont minden nap egy csomó ingyenes tippet is kitesznek. Persze láttam már sok ilyet, de itt mintha tényleg jó lenne a találati arány.

Magukat a legjobb focitippelő oldalnak mondják a neten, persze ilyenből is sokat láttam már, így engem már csak a teljesítmény hat meg. Magukról egyebek mellett egyébként azt mondják, hogy egyedi algoritmusokkal és részletes analizálással dolgoznak, sőt a tippeket emberi döntéssel is segítik.

Az ingyenes tippjeik a tárgynapra és az előző napra vonatkoznak, illetve amennyi készen van, a következő napról is látszik. Mindezek egyből a címlap tetején láthatóak.

Bár engem kissé zavar, hogy nincs múltjuk, de azt úgysem hinném el, ezért a múltjuk nálam mostantól indul. Arra vagyok kíváncsi, hosszabb távon hogyan muzsikálnak a tippjeik, illetve vannak-e erősségeik a tippeken belül, például a hazai fogadások, vagy a gólszám fogadások.

Mostantól benne lesznek a heti értékelésben ők is.

4 megjegyzés:

  1. Itt egy jó tippoldal, ellenőrizhető múlttal, a Free tippek ingyenesen: DiversiTips - www.diversity-fund.biz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Balázs!

      Először is, köszönöm, hogy követed a blogomat. Tisztelem Benned, hogy ennyi mindenre futja az energiádból és a figyelmedből, mint amit leteszel az asztalra.

      A Diversity-Fund tippjeivel már megismertetett egy kedves olvasó, de azért nem írtam róla, mert több hónapra visszamenőleg nekem - az én módszeremmel - nem sikerült volna az ingyenes tippekkel nyereséget produkálnom a tippjeikkel.

      2017. május 2-ától (amikorra visszamenőleg megvannak az adatok) 10.000 Ft-tal indulva, mindegyik tippet egységesen 1000 forinttal megfogadva augusztus közepéig, amikor néztem őket, 6330 forintom lett volna, és sosem lett volna az egyenleg magasabb 10.720 forintnál.

      Ha az én dinamikus tétkezelésemet választom (ahol minden nap az előző napi bankroll egyötöde a tét) 10.000 Ft-ról indulva 2.220 forintom lett volna augusztus 12-én, és az egyenleg sosem lett volna több, mint 10.000 Ft.

      Úgyhogy számomra úgy tűnik, nem éri meg az ingyenes tippjeikkel fogadni. Pedig jó tippforrás lett volna, bennük még bíztam is volna.

      A kudarc oka, hogy túl alacsony az ODDS, átlagosan 1,32. Ebben a tartományban vagy nagyon kell tudni a tutit, mert a Martingale módszert itt már felejtős, vagy veszteséges leszel.

      A fizetős tippjeik lehet, hogy jobbak lennének, de fizetni meg nem akarok érte. Főleg, ha az ingyenes ilyen gyenge.

      MIvel már Balázs a második, aki ajánlja a Diversity-fund tippadó szolgáltatását, lehet, hogy én néztem be valamit. Ezért kérem, ha bárki pénzt tud termelni a Diversitips ingyenes tippjeivel, az legyen szíves keressen meg, vagy írjon kommentet!

      Köszönöm!

      Balázs, további szép napot! Üdv.: Péter

      Törlés
  2. Üdv. Az ingyenes tippek valóban alacsony szorzókkal mennek és az utolsó hónapban összesen 6 rossz tipp volt, szemben a korábbi 10-11 hibás tippel. Biztos, hogy ez a hónap a free tippel sem volt veszteséges.
    De nem az ingyenes tippek a lényegesek, hanem a fizetős részben a napi 3 fő tipp. Ezek ugyanis a Fibonacci módszerrel vannak felrakva, minden tippsor külön bankrollra alapozva. Van ST1, ST2, ST3 tipp oszlop. Ezeket külön bankrollra alapozva rakják. És itt nem ritka az 1,5-1,8-as odds.
    Egyébként én is úgy rakok meg minden tippet, hogy felülbírálom a fogadó oldal statisztikái alapján. Ha úgy érzem, hogy nem reális a tipp, inkább kihagyom.
    És sajnos az is igaz, hogy néha szürreális eredmények jönnek néhány meccsen. Felmerül bennem, hogy elképesztő pénzeket nyernek egyesek egy-egy bunda meccsel. Amikor egy csoportelsőt megver 2:0-ra a csoport utolsó helyre került, kieső csapata, akkor nyiladozik a bicska a zsebemben erősen. Ezeknél van az, hogy 10-es odds van beírva a gyengébbik csapathoz, ami kiesésre áll és azután ők nyernek. Ökölbe szorul az ember keze ilyenkor.
    De a lényeg, hogy a free tipp az csak a kirakat :) Bár nem túl erős tippek, viszont kombinálva más tippekkel, egészen jók is kijöhetnek belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Balázs!

      Bocsánat, hogy csak most válaszolok! Egyelőre kizárólag ingyenes tippeket keresek, mert nagyon csalódtam a fizetős tippekben: egyik sem volt nyereséges. A labdarúgással kapcsolatban mindenféle saját stratégiával leálltam, mert rájöttem, hogy tényleg kiszámíthatatlanok: a teljesen egyértelműen esélyes csapat sem tud nyerni sokszor, épp elégszer ahhoz, hogy ne lehessen tartós nyereséget elérni. Hogy ez tehetségtelenség, pillanatnyi fáradtság, rossz időjárás vagy a csillagok szerencsétlen állása, netán bunda miatt van-e, azt nem tudom. Azt tudom csak, hogy eddig nem találtam olyan ingyenes tippforrást, amelynek a tippjeivel aratni lehetne.

      De keresem tovább. Hétfőn fogok publikálni egy következő tippforrást.

      Köszönöm szépen, hogy írtál, szép napot Neked!

      Üdv.: Péter

      Törlés