2017. szeptember 6., szerda

Eredmények - 2017. szeptember 3.

Hogyan tudsz fenntartani ilyen magas nyerési arányt? - kérdezi saját FAQ-jában Bennett a 100 ezer forintnyi havi előfizetési díjtól induló Mytipswin.com focitippadó oldalon. - Kutatással és kemény munkával. Semmi sem jön könnyen. - válaszolja meg a kérdést.

Túl azon, hogy az oldalon található önarcképből Bennett sportfogadási tippszakértő helyett Neil Schwartzman antispam aktivistaként talál több tucatot a Google képkeresője, azért is gondolom, hogy a Mytipswin oldal csalás, mert egyszerűen semmilyen nyerési arány nem tartható magasan a sportfogadásban.

Nemrég lelkendeztem, hogy találtam egy tök jó mobilalkalmazást, a Superbetment, amivel megtízszereztem volna az egyenlegemet három hét alatt.

Volna.

Amikor beszálltam pénzzel is, a bankrollom egyharmadát elvesztettem, a múlt hét végére pedig további veszteségeim lettek volna, ha továbbra is játszom. 1,40-es átlag ODDS-ával és 76,42 százalékos találati arányával az augusztusi rekordmagasság óta egyre lejjebb csúszik a Superbetmen, az ODDS tartaléka 7,36 százalékra esett vissza, a nyerési arány tartaléka pedig 5,24 százalékra. Egyik sem elég semmire sem.

Időközben elindítottam az ingyenes vegyes és tenisz tippjeit is. Az ingyenes tippekkel augusztus 20 óta 1000 forintról múlt vasárnapig 1093 Ft-ig jutottam volna 803 Ft-os mélyponttal, ami nem olyan rossz, a tenisz tippek viszont gyalázatosan szerepeltek. Mivel a tenisztippek a magyar oldalon igen alacsony nyereményszorzósak, ezért egy váratlan eredmény kettétör minden addigi emelkedést, vagy akár szinten tartást is. 711 forinton állt volna az egyenleg a vasárnapi teniszmeccsek után, bár hozzáteszem, sok meccs kimaradt, mert nem lehetett megtenni a Tippmixprón. De az egyenleg állt volna augusztus 20 óta 406 forinton is, ami nálam eleve kizáró tényező.

Most úgy gondolom, hogy kb. két hete van még a Superbetmennek nálam, és szó sem lehet a fizetős tippjeiről.

A Tips180.com-ra is hasonló sors vár, bár most úgy tűnik, hozok majd helyette mást. Vasárnap este éppen 1811 forinton álltak volna, augusztus 15-én 2000 forintról indulva. A csúcs, amit valaha elértek volna, 2807 forint volt, a legalja pedig 1576 Ft. Tény, hogy nem buktak jelentőset, és képesek voltak emelkedni, de az alacsony ODDS-ok miatt itt is nehéz visszaemelkedni már egy bukás után is, kettő egymás után pedig már katasztrófának számít.

Végül a harmadik tippforrásom, a Bravo a múlt héten újra visszalépett a 2000 Ft-os tartományba (2064 Ft), amit július 8-án 1000 Ft-ról indulva ért volna el, de már korábban járt 2500 Ft felett is. A Bravo mélypontja 681 Ft volt, tehát van benne dinamizmus, és kellően magas ODDS-sal dolgozik (2,01 átlag 58,82 százalék nyerési aránnyal, 18,49% ODDS tartalékkal és 9,18% nyerési arány tartalékkal, melyek jó értéknek számítanak). Meglátjuk, a Bravo képes lesz-e emelkedni a jövőben.

Jelen pillanatban 3 ingyenes tippforrást tesztelek saját statisztikával, és folyamatosan keresem az új tippforrásokat is. A pénzzel is megjátszott fenti portfólióba csak azok a tippforrások kerülhetnek be, melyek egy hónapig pozitív egyenleget teljesítettek volna, ha pénzzel is megjátszottam volna a tippjeiket. A portfólióba bekerült, de ott tartósan veszteséget termelő tippforrásokat kiveszem a portfólióból, mert a célom egy folyamatosan monitorozott, hosszú távon is nyereséges tippforrásokból összeállított portfólió kialakítása.

A tippforrások tippjeit kizárólag a magyar Tippmixpro.hu portálon játszom meg, így a fenti adatok a magyar ODDS-sal kalkuláltak. Azok a mérkőzések vagy fogadástípusok, melyek nem adhatók le a magyar oldalon, nem szerepelnek a számításokban.

A blog ingyenes és az is marad. Jelen blognak a hátteréről a legelső bejegyzésben olvashatsz:
https://tippnyero.blogspot.hu/2017/07/kirugas.html

Kérlek, ha ismersz olyan ingyenes tippforrást, amelynek jó a teljesítménye, juttasd el hozzám légy szíves, vagy írd be bármelyik cikk aljára kommentben! Köszönöm!

Engem itt érhetsz el: peter(pont)high111(kukac)gmail(pont)com
---
Minden héten értékelem a tippforrások teljesítményét.
Az előző értékelést (2017.08.27.) itt olvashatod el:
http://tippnyero.blogspot.hu/2017/08/eredmenyek-2017-augusztus-27.html
A következő értékelést (2017.09.10.) itt olvashatod el:
https://tippnyero.blogspot.hu/2017/09/eredmenyek-2017-szeptember-10.html

Köszönöm a figyelmedet, visszavárlak a jövőben!

5 megjegyzés:

  1. Majdnem minden marhaság amit, csinálsz, pedig nem tűnsz hülyének...de amíg mástól várod a csodát, addig nem fogsz előrébb jutni.Ami pénzt és időt beletoltál ebbe az egész pénzcsinálós buliba (HYIP, tippvásárlás), abból már kiművelhetted volna magadat is.
    Általánosságban: nincs tuti módszer a pénzcsinálásra, a tudatlanok fejésétől eltekintve.Ami van, azt ellehetetlenítik, lásd lapszámlálás a blackjackben például.A póker működik, ha kiképzed magadat, de csak mert ott nem a bankot rabolod le, hanem a többieket.
    Sportfogadás: tutiság csak a fogadómaffiánál van, mezei halandónak csak valószínűségek jutnak.
    Kis oddsokra nem érdemes fogadni, megfogsz négy kisebb tétet, az ötödik meg elmegy és visz minden addigi nyereményt.Tippekért nem fizetünk, mert a tippelők sem tudnak többet, mint mi.Ha tudnának, nem adnák el semmi pénzért sem a tudományukat, hanem megjátszanák és kaszálnának.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jamie22!

      Nagyon sokat tanultam azóta, hogy ezekbe belefogtam, bár bevallom, semmit nem tudok még mindig felmutatni. Valószínűleg azért, mert ez nem is olyan könnyű. A HYIP-ot egyértelműen feladtam, a csalók aránya olyan mértékű, hogy nyereségesen nem lehet fenntartani. A sportfogadással még kínlódok, de már hónapok óta nem fizetek tippért, mert negyedmillió forint tippadókra történő elköltésével is csak vesztettem. De a sportfogadásban még hiszek egy darabig, amíg nem írok egy posztot, hogy feladtam, sziasztok. A póker (és más tisztán szerencsejáték) nem érdekel. A saját stratégiák százszámra próbálkozva sem hoztak sikert egyetlenegy esetben sem, még akkor sem, ha kevertem az addigi legjobb tudásom a tippadókéval.

      A bejegyzéseddel viszont a legnagyobb problémám, hogy semmilyen kiutat nem javasol. Az az út, amin most járok, kényszer. Ha lenne jobb, már azt csinálnám.

      Köszönöm a hozzászólásod!

      Üdvözlettel: Péter

      Törlés
  2. És akkor ami marad: fogadás magas oddsokkal, feljavított duplázós módszerrel.Én döntetlen vadász voltam-vagyok, de kinek mi tetszik.Amit biztosra tudni kell, hogy ha mindennap egyet tippelsz, abból hányadik lesz nyerő átlagosan. Javasolt 2-3 hónapig papíron tippelni, lehetőleg mindig több napra előre, erre nagyon jó a magyar tippmix lista.Ha stabilan jön ötből egy találat, akkor működhet élesben is.Nálam ez háromból egy volt.
    Tétemelés: kezdőtét 1000ft, ha nincs találat, akkor duplázunk másnap.A harmadik nem nyert tipp után már csak annyit teszünk fel, amennyi a nullázáshoz elég.
    Ha 100 egység indulótőkénk van és 1 egység a kezdőtét, az átlagos odds pedig 2,5, akkor 8 befizetést tudunk teljesíteni zsinórban. Természetesen magasabb tőkével és oddszokkal többet is.
    Szvsz. ha 10 egymás oddsból egyet sem találunk el, akkor nem szabad játszani, ezért kell a teszt időszak, minél hosszabb, szünet nélkül.
    Mérkőzések kiválasztása: én jellemzően ott szoktam keresgélni, ahol miden kimenetel oddsa legalább 2.0, a csapatok kevés gólt kapnak és rúgnak, esetleg több mérkőzés óta nem volt döntetlen.

    VálaszTörlés
  3. Még egy megjegyzés:Mindig van más út-mód az érvényesüléshez, csak az nehezebbnek hisszük. Bankszférában dolgozol (ha még), ott is lehet előrébb jutni, már ha akarsz.Mondjuk ahhoz releváns végzettség kell (ha nincs), azt megszerezni idő és fáradság, de mint lehetőség adott.Persze értem, hogy a sportfogadás és társai könnyebbnek, egyszerűbbnek tűnnek, nem kárhoztatlak miatta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jamie22!

      Elnézést, hogy csak most tudok reagálni. Örülök, hogy a második bejegyzésedben már javasoltál megoldási lehetőségeket, mert az első hozzászólásod nem volt kiegyensúlyozott.

      Figyelmesen elolvastam és megértettem, amit írtál. Az az igazság, hogy noha csak egy éve tolom a sportfogadást, de egész biztosan jelentős számú sportfogadót megelőztem az elmúlt egy évben.

      Iszonyat mennyiségű modellezést, stratégiát alkottam. Voltak köztük duplázós módszerek, feljavítások, 2 ODDS felettiek, meg sok minden más, amit Te is írtál. Az eredmény: tök mindegy volt, hogy 3 hónapig papíron írogatom-e, a múltbeli eredményeknek a jövőre nézve nincs hatásuk.

      Tehát mégsem találtam utat a dzsungelben. Előbb-utóbb minden stratégiában törvényszerűen beesik egy hosszú veszteségsorozat, mely elvisz mindent. És inkább előbb. Egyébként ezért szültem meg azt a modellt, hogy veszteség esetén pont hogy nem növelem, hanem csökkentem a tétet. Persze én is feljavítottam ezt, például: kiszállás veszteségsorozatból már az elején, vagy nem fogadni egy vesztés után ugyanazon a napon, mert megfigyeltem, hogy vannak napok, amikor különösen sok meglepetés eredmény születik, ilyen például sok vasárnap, vagy például veszteségsorozatban egyszerűen megfordítani a tippet, stb. Szerintem több száz próbálkozásom volt már, közös jellemzőjük, hogy siker nélkül. Ha a függvényes táblázataimban a paraméterekkel történő próbálkozásokat is számolom, akkor pedig több ezer vagy akár több tízezer próbálkozásom is volt.

      Siker nélkül. Különben már csinálnám és pénzem lenne belőle.

      BIZONYÍTANI tudom, hogy a fogadóiroda úgy alakítja ki a szorzóit, a választékát és a tipptípusait, hogy azokkal hosszú távon matematikailag LEHETETLEN nyereséget elérni. Pedig a sportfogadás nem teljesen szerencsejáték, csak részben. De a fogadóiroda, miközben ezerrel csábít, kampányokat rendez, valójában közben MINDENT megtesz, hogy ne lehessen nyerni. MINDENT! Ez a magyar Tippmixpro.hu portálra ráadásul fokozottan igaz a szegényes választék és a nemzetközinél alacsonyabb ODDS-ok miatt. Ezzel visszaél azzal a monopóliumával, hogy a Magyarországon adózó állampolgárok számára ő az egyetlen fogadóiroda.

      A fentieket bizonyítva látva maradtam a szakértői tippeknél. Ez az egyetlen lehetőség, amivel legyőzhetően látom a rendszert. Tehát amikor egy ember vagy esetleg egy gép azt mondja, hogy ez a mérkőzés ezért vagy azért, de esélyes. De még ezek között sem találtam eddig használhatót.

      Ám keresem tovább.

      Erről szól ez a blog.

      Remélem, Neked is segíthetek vele, Te és a többi olvasó pedig nekem. Csak így működhet jól ez a rendszer.

      Kellemes hétvégét kívánok Neked!

      Üdvözlettel: Péter

      Törlés