2018. szeptember 27., csütörtök

A Nimes - Guingamp vereség margójára

Kildaros írt egy megjegyzést a tegnapi vesztes tipphez, amire én is megjegyzésben reagáltam. A hossza azonban meghaladta a limitet, és amúgy is olyan gondolatokat írtam benne, amit így jobbnak láttam posztban közzétenni.

Íme.

Szia Kildaros!

Köszi a támogatást! :)

Látszik a posztjaimból szerintem, hogy én is mennyit gyötrődöm ezen az egészen. A sportfogadás ugyanis nem teljesen szerencsejáték, ellentétben egy lottóval vagy Kenóval. Itt az esélyek kitapinthatóak. Ezen dolgozom már két éve, és számtalanszor megéltem már azt, hogy találok valamit, ami kifejezetten nyereségesnek tűnik, és AMINT belefogok pénzzel is, leromlik.

De idén már azt is elkezdtem figyelni, legalábbis a saját ötleteimnél, hogy miután leromlott, utána megjavul-e, ugyanis egyáltalán nem mindegy, hogy átmeneti vagy tartós romlásról beszélünk (mert utóbbi esetben akkor csak a fellendülés volt átmeneti). Például volt egy ötletem, ami kéthónapos múlttal remekelt, belefogtam pénzzel, majd egy napig szárnyalt még, utána pedig elvitt mindent, még a befektetésemet is. Abbahagytam persze, de most visszanéztem rá és már visszanyerte volna a befektetésemet.

Én is találkoztam már bundagyanús esettel, de azt nem tudom megítélni, hogy a tegnapi meccs lehetett-e ilyen. A Nimes egyértelmű fölényben volt az első félidőben, de aztán visszaesett, kifáradt, és már csak a hajrában támadt fel, ami kevés volt. Na és persze ne feledkezzünk meg az első félidő hajrájában kihagyott tizenegyesről sem, mely eldönthette volna a meccs sorsát a mi javunkra, de természetesen kihagyta a 22 éves török Umut Bozok.

Korábban foglalkoztam ezotériával és most egy barátom érintettsége kapcsán visszatért bennem az érdeklődés az iránt, hogy lehet-e rajtam valami negatív energia, amit rontásnak vagy átoknak is mondanak köznyelven. De még nem tettem semmit ez ügyben, egyelőre ez csak egy gondolat. De én már annyit vesztettem 2013 óta, és annyira sikertelen vagyok a pénzkeresésben, ami már egyáltalán nem normális, egyszerűen látszik, hogy direkt nem sikerül semmi. Súlyos sokmillió forintból lehetne már csak helyrehozni az anyagi helyzetemet, miközben 2009-ig semmilyen adósságom nem volt egy olcsó, forint alapú lakáshitelen kívül. A legkirívóbb buktám az volt, hogy bő félmillióért bitcoint vettem 2015. októberében, amit nagy kockázatú programokba fektetve elvesztettem, holott ha csak egyszerűen megtartottam volna, két év múlva 32 milliót ért volna és röhögve kifizettem volna belőle minden tartozásom, még leadózva is.

Ekkor - no és ezért! - ismerkedtem meg a sportfogadással is, és ma már csak egyedül ebben látok esélyt, hogy viszonylag gyorsan, viszonylag nagy pénzhez juthassak. Hidd el, RENGETEGET dolgozom rajta, sokszor ájulásig ülök a gép előtt. Ha van 50-100 ember az országban, aki a legerősebben dolgozik azon, hogy a sportfogadásból pénzt csikarjon ki, akkor én biztosan közte vagyok. De még akár az első 20-ban is.

Számomra a sportfogadás nem szenvedély. Csak a pénzről szól. Ha az egynyári szúnyogcsípések számára vagy a tehénfing terjedési sebességére kéne fogadni, akkor arra fogadnék.

Iszonyú sok tapasztalatom halmozódott fel az elmúlt két évben, mióta a sportfogadást csinálom, és a veszteségek ellenére még mindig, változatlanul úgy érzem, hogy jó az ötlet, amit idén nyáron kitaláltam: gondosan megválogatott és folyamatosan tesztelt tippforrások egyirányba mutató, egymást megerősítő tippjeire fogadni. Persze itt is vannak veszteségek, de ez természetes, a lényeg az, hogy összességében nyereséges legyen a dolog.

Azonban még mindig nem megy. 2385 meccsadatom van most, ami persze semmi a sportfogadásban, de ezeket egyenként 3 perccel beszorozva 5 folyamatos napnyi időt dolgoztam már csak az adatok gyűjtésével május vége óta, és ennek sokszorosára becsülöm a próbálkozásokkal, kísérletezgetésekkel, fejlesztésekkel, ötletelésekkel, tesztelésekkel, adatbányászattal eltöltött időt, melyek sokszor egész éjen át tartanak és már konfliktusokat eredményeznek a családomban.

Bosszant, hogy érzem, hogy a siker kapujában állok és tényleg úgy érzem, hogy valóban jó a koncepcióm (az önbizalmam az elmúlt évek folyamatos veszteségei miatt a nullán áll, ez tehát most nem elbizakodás vagy beképzeltség!), de amikor színre lépek vele, akkor a korábbi jelentős munkám kárba vesztve, veszteséget hoz.

A fogadóirodát - főleg a kevesebb nyereséget adó magyar Tippmixpro.hu-t - ősellenségnek tartom, bár elismerem, ha a sportfogadás könnyen elérhető nyereséget hozna, a fogadóiroda nem is létezne, hiszen nem lehetne nyereségesen fenntartani.

De én eldöntöttem, hogy abba a szűk két százalékba akarok tartozni, akik számára a sportfogadás nyereséges, és Ti, akik követtek engem, szintén jól fogtok járni, ezért nem adom fel, főleg, hogy látom is értelmét a folytatásnak.

A negatív energia szinte biztos, hogy sújt engem, ezt egyértelműen érzem, ennek ellenére küzdök tovább a két százalékba tartozásért, és folyamatosan egyre több infót osztok meg Veletek az egész koncepciómról.

Ezzel az a célom, hogy ha valakinek jobb ötlete van, vagy netán valami hülyeséget lát benne, akkor hozzá tudjon szólni, és ezzel közös tudással optimalizálhassuk ezt a rendszert.

Tipsterekben (főleg fizetősökben) már nem hiszek, más ötletem pedig momentán nincs, ezért ebből kéne kihozni valamit, mert ez viszont nem reménytelen, és láthatóan közel van a siker kapujához.

Ezért várom, ha van bármilyen javaslatotok, melyet előre is megköszönök!

Köszönettel:

Péter

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm a választ :) Én csak kitartást tudok kívánni. Egészen biztosan követni foglak tovább, reméljük egyszer meglesz az eredménye a rengeteg munkának. De a család semmiképp se lássa kárát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a hozzászólást és a bátorítást! Soha nem voltam anyagias, de az utóbbi években a fő problémámmá a pénz vált, pontosabban annak a hiánya és ez mételyezi meg a családi kapcsolataimat. A menyasszonyom nagyon lenézi a sportfogadást, ebből vannak konfliktusok, viszont a pénz hiánya miatt nem tudunk előrelépni és összeköltözni. De a sportfogadásból sincs pénz és ő csak azt látja, hogy állandóan kések, amikor hozzá megyek, viszont pénzem meg nincs a sportfogadásból, amire hivatkozom, hogy miért kések. Minden megváltozna, ha a sportfogadásból pénzt tudnék csinálni, beleértve a menyasszonyom meggyőzését is. Most nagyon hajtom ezt az egészet, és nagyon szeretném, ha lenne belőle valami. Még egyszer, köszönöm!

      Törlés
  2. Nyugi, Peti:)) Csak csinald ugy,ahogy eddig. Az ellenfogadas altalam javasolt modjat vizsgaltad mar? Tudod, az 1-re megjatszott tippedet megtenni x2-re, tetemelessel.


    Rontas tema: nem tudom, nalad mit jelent a csalad, tehat feleseg-gyerek, vagy "csak" egyeb rokonsag.Az egyebek tudnak keresztbe tenni, azt ketlem, hogy a nejedtöl jönne barmi, hacsak nincs valami rejtett ellentet, feszültseg köztetek az anyagiak miatt.Mondjuk nagyon ne, vagy inkabb semennyire sem terjeszd elöben ismerösök, rokonok között, mit csinalsz.Tapasztaltam egy-ket dolgot, mire kepes egyik masik ember, szinte öntudatlanul, vagy szandekon kivül is.
    Egy agykontroll-tanfolyamot ajanlanek elvegzesre, sok dologban segit, koncentraltabb, magabiztosabb lesz az ember töle.Segit felismerni, kizarni, kiszürni a negativumokat es az elörehaladasra koncentralni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jamie!

      Köszönöm a Te hozzászólásod is és a Te bátorításodat is! Az ellenfogadást teszteltem, mialatt másfél hétig eltűntem a Tippnyerő tippekkel, köszönöm. A koncepcióm az volt, hogy a nyeremény egy részét felhasználom ellenfogadásra, ami azt jelenti, hogy fogadok az ellentétes kimenetelre IS. Tehát egy példa: az 1-es kimenetel nyer mondjuk minimum 0,65 ODDS-ot, ebből mondjuk 0,3 ODDS-ot X2 ellenfogadásra fordítok. Ha az 1 nyer, akkor a csökkentett 0,35 ODDS összeget kapom, de nyereséges vagyok, ha pedig az X2 nyer, akkor nem vagyok nyereséges, de kisebb a veszteségem, mintha nem tettem volna meg az X2 fogadást, így nem olyan durvák a veszteségek. Tehát mindenképpen jobb, mint a mostani helyzet.

      Ez elég jó ötletnek tűnik, ugye? No, hát csak addig tűnt, amíg nem kezdtem el modellezni. Természetesen függvényekkel dolgoztam, így széleskörűen lehetett tologatni a csúszkát, hogy melyik fogadásra mennyit fordítok, illetve kipróbáltam a kétesélyt, illetve a csak döntetlen, illetve csak 2 ellenfogadásokat is.

      A lényeget mondom, nem ragozom: az jött ki, hogy az ellenfogadás veszteséges. Kéteséllyel is, illetve csak X-re is és csak 2-re is. Namármost, ha veszteséges, akkor az ugye mindenképpen csökkenti az 1-ből megszerezhető nyereséget az ellenfogadás NÉLKÜLI helyzethez képest.

      Ezért végül elvetettem.

      Ugye, én alapvetően arra gyúrok, hogy háromból kétszer eltaláljam az 1-et. Ha ez bejön, akkor az ellenfogadás már nem tud nyereséges lenni.
      Ha érdekel, szívesen átküldöm a táblázatomat, amivel az ellenfogadásos kísérlet folyt. Én nem találtam megoldást.

      Család: előzőleg élettársi kapcsolatban éltem, de szétváltunk, onnan született egy kislányom (most volt 11 éves, én meg tavasszal 50). Még 10 éve elköltöztem vidékre, ahol megismertem a jelenlegi menyasszonyomat. Neki meghalt az édesanyja két éve, mégsem tudunk összeköltözni, hanem külön élünk, mindegyikünk egyedül, egymástól légvonalban 4 kilométerre. Ezt én sem értem, de úgy érzem, nem rajtam múlik. De ezt nem akarom nagyon ragozni, végül is ez a blog a sportfogadásról szól, nem rólam. Szóval ennyi a család.

      Rontás: egy barátom, aki sosem hitt ebben, rontáslevételen volt és azt állítja, hogy azóta változott a helyzet körülötte. Ő nagyon durva, még az én helyzetemnél is sokkal durvább: egy fővárosi lakást és egy fővárosi házat vesztett el hitelproblémák miatt. 15 évig küzdött a pénzért, de nála még az enyémnél is sokkal egyértelműbb volt, hogy "valami van a levegőben", annyira nem akart semmi sem sikerülni neki. De annyira nem, hogy ellopták a 16 millás álomautóját egy teljesen lehetetlen helyzetben, elvesztette az összes bevételi forrását és nem talált újat, a barátnője, akivel élt, felakasztotta magát, kisvártatva meg úgy betörtek hozzá, hogy MINDENT elvittek, még a hűtőt is kirángatták a házból. Végül még rákot is kapott, de abból szerencsére kigyógyították.

      Ő korábban egy kifejezetten sikeres ember volt. Én ilyen drasztikus fordulatokban egyáltalán nem hiszek. Az oké, hogy hullámzik az élet, de neki nem hullámzott, hanem padlóra került, és én kb. 1-2 naponta tartom vele a kapcsolatot, látom, hogy 15 éve mennyire küzd, hogy kikerüljön onnan, és hogy mennyire látványos és egyértelmű, hogy nem megy neki. Ráadásul hisz istenben, számtalanszor fohászkodott hozzá, meg megtért, meg persze próbálta a pozitív gondolkodást is. Az anyagi helyzete szempontjából ezek nem segítettek semmit, a pozitív gondolkodás konkrétan szart se ért.

      Abban, hogy ő rontást kapott, én 100% biztos vagyok, ez tök egyértelmű, még a személy is, aki rátette. Na, ha neki most tényleg megváltozik az élete, és levették róla, akkor én is elmegyek ehhez a valakihez, mert nem kókler.

      Az agykontrollt kb. 30 éve elvégeztem, köszönöm. Amikor nagyon mélyen voltam az utóbbi években (2013 óta romlott nagyon a helyzetem), de az sem segített. Én kifejezetten azt éreztem, hogy az univerzum egyszerűen nem engedi, hogy megoldjam az anyagi gondjaimat. Ennyi a háttérről, most pedig arccal a nyerő tippek felé!

      Köszönöm a kitartásod és a hozzászólásod!

      Törlés
  3. Ellenfogadas: en maskent gondoltam. Az ellenfogadast önallo jatekkent kellene kezelni, tehat akar ugyanakkora tettel, illetve nem a veszteseget csökkentendö, hanem inkabb ugy, mintha ket külön ceged lenne. Mindket oldal termelne hasznot es lenne egy pozitiv attitüd, mert valahol mindig gyarapodik a kassza. Amig nincs hosszu, mondjuk ötösnel hosszabb szeria egyik oldalon sem, addig a finanszirozasahoz sem kell sok penz. Valahol 1.9 oddstol fölfele lehet nemi penzt latni, az adott sorozat hosszatol függöen. Barmelyik oldalt lehet szüneteltetni tetszes szerint.
    Csak egy a baj, amire most jöttem ra: a tippmixpron ez sem igazan müködik, gyalazatosak a szorzok keteselyre is. Meg agyalok tovabb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jamie! Elnézést, ha félrement az a magyarázat, hogy hogyan és miért gondoltam az ellenfogadást a rendszerbe illeszteni. A lényeg az egészből az, hogy akárhogy csűrtem-csavartam, maga az ellenfogadás, önmagában veszteséges volt, függetlenül attól, hogy mire találtam ki, ezért vetettem végül el.

      De természetesen örülnék, ha jutnál valamire!

      Az alacsony szorzók tényleg gáz, ezért vetettem el a DNB (döntetlen esetén tét visszajár) fogadástípust is, mert egyszerűen úgy van beárazva, hogy még a sima 1-es fogadások veszteséggel kezelt egyenlegénél sem volt jobb.

      Üdv.. Péter

      Törlés
  4. A mai Umm-Salal meccsel is baj lesz, úgy érzem. Rohamosan nő a hazai szorzója, 1,67-ről 2,2-re ment fel 14:30-ig Bet365-ön. Ott valami történt. Vagy a kezdők változtak, vagy a bukik tudtak meg valami egyebet, vagy marha sokan raktak rájuk. Reméljük, csak ez utóbbi, de a balsejtelmem nem csökken.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyis pardon, ha az utolsó indokom lenne igaz, akkor csökkent volna a szorzó. Tehát még az lehet, hogy a vendégre raktak sokan, akkor pedig megint bundaszaga van. Jaj, mi lesz itt.... De 1,67-ről 2,2 óriási változás

      Törlés
    2. Hála a jó égnek nem jött be a félelmem, bár alaptalan azért nem volt :)

      Törlés