2018. október 28., vasárnap

Döntetlen stratégia érkezhet

Találkoztam olyan elégedetlenséggel, mely a Tippnyerő 3.1-es stratégia alacsony ODDS-aira panaszkodott. Ezúton is szeretném kihangsúlyozni, hogy ez egy kényszerű lépés volt, én sem örülök neki. Viszont ha ez működik, akkor ennél fogok maradni, mert bármi, amit eddig kipróbáltam, tartósan sosem működött, pedig RENGETEGET dolgoztam mindennel, többet, mint más egy főállásban.

Számomra egyetlen cél van: pénzt keresni. Havonta több százezret, sportfogadásból. Mivel semmilyen tippadó nem vált be az elmúlt években, pedig rettentő sokat kipróbáltam, fizetőset és ingyeneset is, ezért kezdtem kényszerűségből saját tippeket gyártani 2018. május 30-tól.

A Tippnyerő 2-es sorozat csúfos kudarca után ennek a célnak, a pénzkeresetnek szenteltem a további kísérletezést, de a döntetleneket egyszerűen sehogy sem tudtam kiszűrni, pedig rengeteget próbálkoztam vele. Így születtek meg a kétesélyes tippek. De ettől az alacsony ODDS-tól én is fanyalogtam, noha a nyereménygörgetős módszer és a többes kötések jelentőset emelnek az egyenlegen az egyenkénti fogadásokhoz képest.

Az első eredmények imponálóak, bár erre még semmit sem lehet építeni. De ha így haladna tovább a 3.1-es stratégia verzió, akkor elég szép eredményeket lehetne vele elérni.

A Tippnyerő 3.1-es sorozatban keletkezett azonban még valami, ami később fontos lehet és kiveheti a szelet az alacsony ODDS-ra panaszkodók vitorlájából.  

Ez pedig a döntetlenek nagy száma!

Mint folyamatosan hivatkozom rá, rengeteget dolgozom most is a meccsadatokkal, folyamatosan elemzem, tökéletesítem, több oldalról is vizsgálgatom a rendszert. A 3.1-es verzió kialakításakor a lehető legerősebb, legbiztosabb tippekre gyúrtam, az élet mégis azt hozta, hogy tele van döntetlennel (ami persze nem baj a kétesély miatt, de most a döntetlen már önmagában is felkeltette az érdeklődésemet).

Én, aki a VIPbetadvice csúfos kudarcain nevelkedtem, amely akkor még a döntetlenekre épült (és persze vesztettem), ezért legjobban pont a döntetlent utálom és úgy gondolom, ez a legnehezebben megjósolható kimenetel. A VIPbetadvice-nak nem sikerült a döntetlennel sikeresen megvívnia (a Martingale módszerrel lehetett csak nyereséget csinálni, azt is csak átmenetileg, de egy tippadótól a Martingale módszert javasolni eleve hatalmas szakmai mellényúlás szerintem).

A döntetlenekre szerintem egyetlen módszer válhat be, semmi más: ha egyenként megfogadva, tétemelés nélkül is nyereségesek a tippek! Semmiféle tétemelés szóba sem jöhet, mert az előbb-utóbb biztos bukó!


Na ez eddig senkinek sem sikerült, legalábbis ilyet én még nem láttam soha!

A Tippnyerő tippek eddigi 3.0-ás és 3.1-es szériájában viszont ömlenek a döntetlenek. Bár csak október 13 óta publikálom, de már előtte is teszteltem, sőt pénzzel is megfogadtam már három tippet a 3-as szériából, így összesen 19 tippem született.

Ebből 9 lett döntetlen, azaz közel a fele!

Persze nagyon korai lenne még bármit is felelősségteljesen megállapítani, mindez lehet véletlen egybeesés is, mint oly sokszor a kísérletező kedvű sportfogadó életében, aki azt hiszi, hogy talált valamit. Mindenesetre 50 százalékos döntetlen az még 19 meccsből is nagyon durva!

Sokat gondolkodom mostanában a 3-as széria eddigi sikerein, hogy miért nyernek a csapatok ilyen jó arányban. Legalábbis eddig. De már rég buknom kellett volna hatalmasokat, ahogy a korábbi időkben is hozzászoktam ehhez. Azonban úgy tűnik, még ha a 90. percben is, de az erősebb csapatok kiegyenlítik a vendégek egygólos vezetését, és legalább döntetlenre kimentik a meccset, vagy sokszor az utolsó pillanatban lőnek gólt 0-0 állásnál.

Nem tudom, miért van ez, de összefüggésben lehet azzal, hogy otthon kifejezetten erős és idegenben pedig kifejezetten gyenge csapatokat választok ki, és a gyengébb csapatok esetleg nem bírják az iramot a mérkőzés végéig, illetve ha gólt kapnak, mivel veszíteni szoktak, könnyebben feladják pszichésen a meccset, a hazaiaknak meg eleve ismerős érzés otthon nyerni.

Talán ez magyarázhatja az átlagon felüli döntetlent és az átlagon aluli idegen győzelmet. Hogy ez tényleg így van-e, nem tudom, csak azt, hogy az eddigi 19 meccsel belenyúltam egy olyan szegmensbe a döntetlen szempontjából, ami engem is meglepett. Egy mérkőzésen sikerült csak nyerniük a vendégeknek (egy góllal, a mérkőzés végén), de ott potyogtak a gólok mindkét oldalon, az összes többin a hazai csapat nyert vagy döntetlen lett.

A 3.1-es verziójú 36 darab tesztmeccsel együtt azonban most már nem 19, hanem 42 meccsen vagyok túl a 3.1-es széria szempontjai szerint, és abból egyetlenegy vesztett, a többi 41 mind nyert kétesélyre, és közülük összesen 16 volt döntetlen. 

Íme, ezek:

2018-10-06 12:00:00 Tom Tomszk - Szibir Novoszibirszk X 3,25 1-1 NYERT
2018-10-06 20:30:00 Potenza - Paganese X 3,25 1-1 NYERT
2018-10-07 02:00:00 Gremio - Bahia X 3,8 2-2 NYERT
2018-10-07 22:40:00 Olimpia Asuncion - General Diaz X 4,2 2-2 NYERT
2018-10-09 01:00:00 Once Caldas - Itagui Leones X 3,95 0-0 NYERT
2018-10-14 16:00:00 Mjölner - Nybergsund X 3,85 2-2 NYERT
2018-10-19 20:00:00 JS Saoura - Paradou X 3,6 2-2 NYERT
2018-10-20 15:30:00 Molde - Sarpsborg X 3,85 2-2 NYERT
2018-10-20 16:15:00 Valencia - Leganes X 4,1 1-1 NYERT
2018-10-20 19:00:00 Napredak Krusevac - Radnik Surdulica X 4,1 1-1 NYERT
2018-10-21 07:00:00 Matsumoto Yamaga - Gifu X 3,6 0-0 NYERT
2018-10-23 20:45:00 Middlesbrough - Rotherham X 4,25 0-0 NYERT
2018-10-26 20:00:00 PSV 2 - Dordrecht X 3,9 2-2 NYERT
2018-10-26 21:00:00 Palermo - Venezia X 3,25 1-1 NYERT
2018-10-27 14:00:00 Wehen - Zwickau X 3,8 0-0 NYERT
2018-10-27 16:00:00 Kilmarnock - Hamilton X 3,85 1-1 NYERT

A 42 meccset azonos téttel megfogadva 18,6 egység nyereség keletkezett volna a döntetlenekből három hét alatt, tétemelés nélkül! Azaz mindegyiket 1000 forinttal megfogadva 18600 forint nyereségen állnék!

A leghosszabb veszteségszéria 7 tipp volt, de ha nem feszítem ki ennyire, hanem biztonságból 17 téttel számolok, ami 16 veszteséget is kibír egymás után, amihez akkor ugye 1000 forintos állandó téttel 17 ezer forintos bankroll szükséges, még akkor is megduplázódott volna a bankroll 22 nap alatt, 42 tipp után (109 százalékos haszon!), és akkor még nem szóltam a dinamikus tét módszerről, ahol az egyenleggel változik a tét is (mindig az egyenleg 17-ed része), mert ott 22819 forint nyereség jött volna ki 22 nap 42 tippje után, mely pedig már 134 százalékos haszon 3 hét alatt!

Hangsúlyozom, ezekkel a számokkal még nagyon óvatosan kell bánni, ezért kifejezetten kérem, hogy senki ne ugorjon bele semmibe, hiszen a további tippeknél is tesztelni kell egyelőre a döntetlenre fogadást! Jelentkezem majd a fejleményekkel!

Nem ez az egyetlen útkeresésem, próbálkozom gólszámokkal is (42 meccsből 4-szer fordult elő 0-0, aminek az ODDS-a 10 körül van), de egyelőre a döntetlenre látszik csak valami értelmes dolog kialakulni, ráadásul még ezt is tesztelni kell tovább, 42 meccs nagyon kevés adat még!

Ezzel a poszttal csak jelezni szerettem volna, hogy a Tippnyerő 3.1-es tippekre a kétesélyen kívül tovább kísérletezem más módszerekkel is!

20 megjegyzés:

  1. Szia Péter! Eddig nagyon jól halad ez a verzió. Én rettegek a kombiktól, pláne 3 vagy afeletti kötésszámnál. Az elmúlt két nap tippjeit megtettem azért így és szerencsére minden jött. Csak így tovább, nagyon köszönöm a munkád. Kíváncsi vagyok a döntetlennel kapcsolatos fejleményekre is. Összességében nagyon izgalmas a blogod követése :)

    VálaszTörlés
  2. Most mondjam, hogy én megmondtam anno?:)))
    Nagyjából azon az úton haladsz, amelyen én is.
    Régen végig próbáltam mindent, sima kötések, kétesélyek fixekkel kombinálva, vezetéses variációkkal, mindenféle kötésszámmal, de pénzt csak a szóló döntetlenekkel tudtam nyerni tartósan.
    Én is szeretnék újra pénzt csinálni, ezért október elejétől elkezdtem mindennap előre tippelni 1-2-3 meccsre. A találati arányom nagyon hasonló a tiedhez tegnap estig 40-16 döntetlen meglett. Én a tétemelés híve voltam, de pár napja kíváncsiságból megnéztem, hogy mi lenne, ha egyenlő tétekkel fogadnék és paff lettem. Tétemeléssel olyan 25-30% pluszban lennék, egyenlő tétekkel meg kb. 80% lenne.
    Szóval jó az irány nálad, de mindenképpen figyelni kell a kis tétes műsort is, mert bizony jól néz ki.A kis tétesnek annyi a hátránya talán, hogy pszichológiailag rosszul eshet az embernek, ha elmegy egy 1,12-es odds, ami ráadásul kétesély is.
    Szóval jó lesz ez, kitartás!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kildaros, kedves Jamie! Nagyon köszönöm a támogatásotokat, elkel bőven. Sőt, kapok leveleket is, amelyben bíztatnak. Mindenki figyelme jólesik. Kildaros, nézz úgy a kombikra, hogy ha 2 vagy 3 elmegy, csak egy tétet veszítesz, nem kettőt vagy hármat, ha viszont nyer, akkor többet nyer, mint külön-külön. Aki nem kedveli a kockázatot, annak ott érdemes kombiznia, ahol az biztonságos és eddig ez egy ilyen zónának tűnik. Jamie, tényleg ellenérzésem van a döntetlenekkel szemben, de ha ez bejön, minden ellenérzésem megszűnik majd! A tétemeléses módszer azért rossz, mert folyamatosan tartalékolnod kell a veszteségekre, ezáltal csak kis alaptétet használsz, így a bankrollodra nézve a nyereség csekély. Az egyenlő tét előnye, hogy ha már kellő tartalékot elértél, egy váratlan veszteségsorozatot simán kihever, és még pszichésen sem zavar, hogy egyre többet veszítesz, hiszen a veszteség mindig egységnyi és csak a nyereményből vesztesz, saját pénzből nem. Persze ehhez jó tippek kellenek, különben emelni kell a tétet. De ha jók a tippek, akkor a dinamikus tét a legjobb, mely a pillanatnyi bankroll néhány százaléka attól függően, hogy hány veszteséges tétes sorozatot terveztél. Ha nem emelsz tétet veszteségnél, sokkal nagyobb a hozam, hiszen kevesebb bankroll is elég. A döntetlent én egyáltalán nem kerestem, véletlenül nyúltam bele, de ha beválik, aratni fogunk! Megnézem majd, hogy a döntetlenek jobban szűrhetők-e a Tippnyerő 3-as sorozatú tippekben, szóval egyelőre csak figyeljetek, mindenképpen jelentkezem fejleményekkel ezzel kapcsolatban! Még egyszer, köszi a támogatást! Üdv.: Péter

    VálaszTörlés
  4. Kicsit kerekítsük ki a tétemelős vs. fixtétes témát.
    A tétemelős szisztéma két nagy előnye, hogy egyrészt a tőke nagyon kis hányadával játszol optimális esetben, másrészt amikor találat van, akkor már legalább nullán lesz a kassza.A megfogható tőkearányos nyereség valahol 20-100% között mozog havi szinten, napi játék mellett. Ami hátrány lehet, az a magasabb kezdőtőke igény, ha látható pénzt akar fogni az ember.
    Kicsit konkrétabban a saját régi tétemelős módszeremen keresztül:
    A tétet vesztés esetén növeljük.Ha végig dupláznánk, akkor 1023 egység kellene a 10 alkalomra, ami vagy óriási tőkét vagy nagyon alacsony kezdőtétet, ezáltal alacsony nyereséget jelentene. Viszont optimalizálható a dolog úgy, hogy a harmadik vesztés után már csak a kinnlévőség visszaszerzéséhez szükséges összeget fizetünk be, ennek megfelelően emeljük a tétet.
    Tehát van X tőkénk, 10 befizetést akarunk finanszírozni átlagosan 3,00 oddsok mellett.Ehhez a tőkét 122, felfelé kerekítve 130 egységre osztjuk, kezdőtét 1 egység.
    A növekvő tétek sorban, egész értékre kerekítve: 1-2-4-4-5-8-12-18-27-41.
    A 130 egységből fennmaradó 8-ból egyet-egyet mindig hozzácsapunk a 4.-10.befizetéshez, így szert téve mégis némi haszonra akár a 8. befizetésnél is.
    Az látható, hogy érdemi nyereség az első 3 alkalomnál termelődik.És itt jöhet a módszer hátránya, hogy gyakori hosszú vesztő sorozatok esetén még jó tipp-találat arány esetén is kevesebb nyereség képződik, tehát nagyon fontos a nyerőtippek jó eloszlása, rövid vesztes sorozatokra kellene törekedni.
    Fix tét esetén ugyanekkora tőke 13 egységnyi téteket jelent.
    Ha konkrétan nézünk egy 6. alkalmas befizetést, akkor
    fixtétes játék esetén ugyanezt a 130 egységet 10 felé osztva mondjuk a 6. alkalomnál 78 egység a mínusz és ha nyer is a tipp, még mínuszban leszünk, szemben a tétemelős móka ugyanennyi alkalomnál játékban lévő 24 egységével, amely találat esetén biztosan legalább kiegyenlíti a kasszát.
    Ami óriási előnye a fixtétnek az az, hogy a találat mindig egy relatíve magas tétre jön és így hozhat magasabb hasznot. Ha a találati arány 1:2,5-1:3 arányok között tartható, viszont vannak gyakori, 5-6-7-es vesztő szériák, akkor úgy tűnik, célszerűbb lehet fix téttel játszani.
    Az én utolsó havi tippjeim pont ezt mutatják: tipp-találat arány 40:16, de a több rossz széria miatt csak kb. +35 egységem lenne tétemeléssel, fixtéttel viszont kb. +130, tehát dupláz a tőke. ..
    A vesztő sorozatokat ugye nyerővel kell ellensúlyozni, amelyek tétemelésnél csak 1-2-4 egységre hozzák a hasznot, szemben a fixtéttel,ahol mindig 13 egységre jön a nyeremény.
    Összegezve: hosszútávú, több hónapos tapasztalatok mondják meg, hogy kinek melyik módszert érdemes választania. Elsőre jövedelmezőbbnek tűnik a fix tét, viszont a tétemelés megfelelő nyerőtipp eloszlással jóval alacsonyabb tétek mellett is hozhat hasonló nyereséget.

    Utóirat: Kis példa, ami alapján mindenki könnyebben dönthet, hogy hogyan játszik szívesebben, melyik számára a stresszesebb helyzet.
    Van 420.000 ft-nyi tőke 10 befizetésre.
    Fixtét esetén mindig 42.000 ft lesz a kiadás, tehát az 5. vesztésnél benn van már a tőke fele.
    Tétemelésnél a kezdő tét 4000ft, az 5. alkalomnál még csak 21.000 ft. és benn van összesen 67.200 ft.
    Tehát 5 vesztés után 67.000 ft. vs, 210.000 ft ment a lecsóba!
    Ami a fix tét mellett szólhat, hogy szabadabb a tét megválasztása, tehát jelen példánál lehet 10 helyett 5% is, ami már 20 befizetés, természetesen felére csökkenő haszon mellett, ami viszont még mindig látható össze marad.
    HA tétemelős játék esetén felezzük a kezdőtétet, akkor csak 2-4 plusz befizetésre tudunk szert tenni, szintén fele haszon mellett..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jamie! Köszi ezt a részletes leírást! :) Mivel én a tétemelésekkel sokat buktam anno, ezért idegenkedek tőle (noha az egyik Freesoccertip.net módszerem erre épül, de csak 6800 forintot kockáztatok). Tény, hogy kis összeggel játszol alaptétként, de ha egyszer majd nem jönnek a tippek, akkor egyre többet kockáztatsz, és a végén, ha ott sem jön, akkor meg hatalmasat buksz. Ezért jutottam oda, hogy egyenlő tét, mert ennek az az előnye, hogy ahogy távolodsz a kezdő összegtől, egyre több veszteség fér bele. De ez csak jó tippeknél működik, tehát ha a tippek minőségiek, mert akkor haladsz előre, és nem kell tétet emelni. Döntetlenre ilyet még nem láttam senkitől, és ez az első próbálkozásom. Te hogyan válogatod ki a döntetlenes meccseidet? Vagy csak megérzés? Netán titok, nem akarod elmondani? :) Üdv.: Peti

      Törlés
    2. Miert is buknek oriasit? Ugyanugy 10 befizetest finanszirozok, csak a tetösszegek eloszlasa maskepp nez ki....

      Törlés
    3. Ja, ez igaz... :) Csak pszichésen érezzük így...

      Törlés
  5. A szamaimat nagyon rosszul irtam amugy. A 130 resznek akartam valami normalis többszöröst es ha kezdö tetem 4000ft, akkor 4000*130=520.000 ft töke szüksegeltetik 420.000 helyett, ami egyenlö tetek eseten ugye 52.000 ft/ befizetest jelent.
    Igy a te tetjeid sorrendben 52.000, 52.000, 52.000, 52.000,52.000,....
    Az enyeim pedig 4000, 8000, 16.000, 16.000, 24.000.....
    Kivancsi volnek, melyikünk kezdene hamarabb stresszelni, Te, akinel mar benn lenne egy jo atlag fizu, vagy en,akinek meg egy minimalber sem ment volna ki:)))
    Azert vakarnad a fejed a 3.- 4. vesztes utan, hogy akkor most fokozzuk-e meg...:))
    Viccen kivül, kemeny dolog sok penzzel fogadni annak, aki nincs ilyen penzek aramlasahoz szokva.Hajlamos nezni az ember, hogy mire lenne eleg az, amivel eppen fogad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ja, ez igaz amúgy. De én másképp közelíteném meg: ha a kezdő tétem 1000 forint, és mondjuk 17 tétre feszítem ki a bankrollt, akkor egyenlő téttel ez 17 ezer forintba kerül, tehát legfeljebb ezt veszthetem el, és mindig csak ezresével fogadok. Tétemelésnél, mondjuk másfélszerezés esetén a 17 ezer forint 131-ed része az alaptét, ami csak 130 forint, vagy ha ugyanúgy egy ezressel akarok kezdeni, akkor meg 131 ezres bankroll kell hozzá. Persze értem, hogy ha csak a veszteség visszaszerzése a cél, akkor ez laposabban emelkedik, de akkor is emelkedik. Az egyenlő tétnél viszont a kettő előnyét ötvözöd: a tét 1000 forint, tehát magas, de a bankroll mégiscsak 17 ezer, amiből tétemeléskor csak 130 forint alaptét férne bele. De, ahogy mindketten tudjuk, az egyenlő téthez jó tippek kellenek! :) Szép napot kívánok Neked!

      Törlés
    2. Arrol ne feledkezz meg, hogy havi 300 ropit akarsz keresni,es akkor nem 17.000 ft-al fogsz jatszani.Valahol 0,7-1M ft környeken latom az ehhez szükseges töket jelen allas szerint, illetve 5%-os tetek mellett talan nyugodtan is jatszana az ember.

      Törlés
    3. Abszolút igazad van, de ha nem lesz pénzem rá - és most legalábbis nincs -, akkor nem marad más, mint a nyereményekből történő építkezés. A tétkezelési stratégiám szerint addig folytatom a bankroll duplázásokat, míg a kívánt összeget el nem érem.

      Törlés
    4. A havi 300k-nál felmerült bennem egy kérdés. Nem, nem arra gondolok, hogy lehetséges-e vagy sem :) Külföldi irodák hajlamosak arra, hogy a jobban teljesítő fogadókat vagy korlátozzák vagy egyszerűen kitiltják. Tippmixnél nincs ilyen? Mondjuk az is igaz, hogy bet365-re csak azonosítás után regisztrálhatsz (személyi, lakcím igazolás), tehát kitiltás után nehezebb az új számla nyitás, míg tippmixen szerintem a kutyám is regisztrálhat nyugodtan.

      Törlés
    5. Pontosan latod a vegsö nehezseget...minden fogadoiroda szabalyzataban ott all, hogy sajat belatasa szerint korlatozhatja a jatekot, vagy ki is zarhat barkit. Szerintem ehhez nem is kell millio dollarokat nyerni, eleg csak honaprol honapra nyereseget produkalni, könnyen nem kivanatos lehet az ember.De amig ezzel nem szembesülünk,addig csak agyalas van. Senki sem ismer olyat, aki bizonyitottan, követhetöen mindig nyer.
      Persze lehet elöben, rosszabb oddsokkal fogadni, ha a szelvenyeket eltarolja az ember, akkor pontosan követhetö es igazolhato az esetleges gyarapodas, ami ugye Petinel fontos szempont.

      Törlés
  6. Sziasztok! Én azt mondom, előbb érjünk oda! De ha oda is értünk, akkor vagy meg kell osztani a téteket a fogadóurodák között, vagy lottózóban, személyesen kell fogadni. Ez nálam nem járható út, és egyetlenegy ember van körülöttem, akinek lenne rá idehe és 100 százalékban meg is bízbék benne, de ő Angliában dolgozik... :( Kellemes hétvégét mindenkinek! Peti

    VálaszTörlés
  7. Véletlen találtam ide. De túl sok az agyalás.bankot építeni nagyon nehéz,ha nincs pénzed hosszú idő. A döntetlenek minden formáját teszteltem már,másfeles,dupla téttel mindent ...A leghatékonyabb sztem olyan bajnokságot fogadni,ahol egymás után vannak a meccsek.kivárni ,5-6 meccs lemegy dönci nélkül,aztán oda pakolni. Spanyol,lengyel,orosz,bolgár,bajnokira gondolok,stb

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Köszi a tippet! Ez speciel egy régi bejegyzés, közel két éves, de én magam is azt tapasztaltam, hogy elég nehéz műfaj ez. Az eddigi tapasztalataimmal azonban csaknem biztos vagyok benne, hogy hosszabb távon csaknem lehetetlen folyamatos nyereségben tartani azt a módszert, amely arra épít, hogy hol volt a legrégebben döntetlen. Azt tanultam meg a 2016 óta épített tudásomban, hogy a sportfogadásban egyszerűen MINDEN ingadozik, még az is, amit mi emberként rendszernek látunk. Semmi nem az, egy nagy katyvasz az egész. Tehát ha nincs valahol sokáig döntetlen (pontosabban az átlag alatt van), akkor az ott is marad majd egyszer-kétszer, és ennyi pont elég lesz arra, hogy elveszítsük a nehezen megszerzett nyereségünket.

    Természetesen, ha ennek ellenére tudod bizonyítani legalább fél év legalább 200 tippjével, hogy találtál valamilyen rendszert, azt örömmel várjuk itt a blogon, talán még mi is hozzá tudunk tenni valamit.

    Köszi szépen és sok sikert kívánok!

    Üdvözlettel:

    Péter

    VálaszTörlés
  9. Stratégia.
    3db random 3 feletti ods.
    3as csoportba játszva csak szólóban!
    Semmi tét emelés.
    Tét széria 6 db.

    Ha valakinek segít és türelmes papíron vezese le az első pár hónapot. (Esetleg 300 ft napi tételben játsszon.
    A mai napig 65550ft a papír profitom solon.
    2/3 szelvényénél pedig 54805 ft.

    5 perc random 3 döntetlen csapat. Fontos tényező a három odsz magas legyen.
    Egy Barca vs Fradi arra biztosak lehetünk hogy nem lesz döntetlen.
    Három darab szóló szelvény 3 feletti odsza is képes nyereséget termelni úgy hogy egyet találsz el.

    3.1 - 3.2 - 3.3
    100. 200. 300. Ft profitot termel egyik.

    300k kezdő tőke, 20k tét ez az örök pénzfarm.

    Augusztus elsején élesítem. 2000 ft, tehát 6000 ft / 3 tételben tesztelem élesben. 10 alkalom lesz a minta első része.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Balu3!

      Ez érdekes lehet, kérlek adj majd hírt, hogy alakul ez a stratégia (bár én személy szerint a random kiválasztásban egyáltalán nem hiszek, de ez nem jelent semmit).

      Annyiból kiegészíteném az Általad írtakat, hogy 3 ODDS felett valóban elég, ha egyik nyer a háromból, viszont arrafelé már 1/3 alá csökken a nyerési esély, a fogadóiroda nem hibázik egyetlen ODDS tartományban sem.

      Sok sikert!

      Üdv.: Péter

      Törlés
  10. Szia.
    Életképtelen.
    Oktober van, de olyan gyér hogy sírok.
    agusztus-szeptember 276 ezer jött le.
    oktober 25.- -19000


    VálaszTörlés
  11. dolgoztam mindennel, többet, mint más egy főállásban.
    én dolgoztam nálad többet, nem kel válasz nem figyelem

    VálaszTörlés