2018. május 30., szerda

1,7-es tippem - 2018. május 31. csütörtök

Az alábbi blogbejegyzésem alapján 2018. május 31. csütörtökre adott tippem:

2018-05-31 13:00:00 Labdarúgás, Kazah bajnokság Zhetysu Taldykorgan - Sahtar Karagandy 1,72
A tipp: 1 (hazai csapat nyer).
Frissítés: 1-0, NYERT

<<< Előző napi tipp.
Következő napi tipp. >>>

A hazai csapaté az 1,7-es ODDS. Ezzel se vagyok elégedett, de nem igazán van választék.


Elvéreztem a tegnapi saját szakállamra megtett horvát tippel és ezzel elveszett a telje bankrollom is. Egyből az elején, úgy, ahogy kell. A fogadóiroda meg boldog most, mert megint elvett valakitől pénzt. Kétszer azzal, hogy az esélytelenebbnek ítélte a kisebb ODDS-ot, egyszer meg tényleg igaza volt, és a Freesoccertip.net tipstere pedig bedőlt az ODDS-oknak. (Amúgy ő kombiba ajánlotta eleve, az meg mindenképpen bukott volna, én szedtem szét a meccseket egyenkéntire.)

Persze most mondhatnám, hogy jó tanulópénz volt, meg hogy a Varazdin bizonyította, hogy  mégsem való az első osztályba, mert a harmatgyenge Istra úgy elpáholta, hogy csak na (3-1 lett a végeredmény, a 3-ból egy a Varazdin öngólja volt).

Ismerős érzésem van: megint vesztettem. Ugyan ezúttal "csak" 5000 forintot, és a pluszban mára kipótolt 800 forintot, de sokkal jobban fáj, mint a pénz értéke. Elismerem, hogy hiba volt önállóskodni, viszont mégis a Freesoccertip.net-re vagyok bosszús, mert az ő gyenge tippjei miatt jutottam el idáig, két rossz tipp után eszem ágában sem volt feltenni pénzt az Istrára a jó formában lévő Varazdin ellen, annak ellenére, hogy most tényleg bejött volna.

De előtte kétszer ugyanebben a helyzetben nem jött be és ez kétharmad arányban járult hozzá a buktához, az én meggondolatlanságom pedig csak egyharmad arányban.

A Freesoccertips.net tippjeit továbbra is vezetem egy új, 5000 forintos bankrollból, de már nem teszem meg pénzért a tippjeit, úgyhogy most tutti, hogy megint hasítani fog. Ez amúgy az én formám lesz. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése