2018. július 9., hétfő

Újabb analizáló oldalakat vontam be a tippjeim megerősítése érdekében

Főleg most nyáron, amikor sokkal kevesebb bajnokság van, elég nehéz kiválasztani a napi legerősebb meccset. Mivel a bizonytalan tipp a szemléletemmel teljesen ellentétes, ezért inkább nem adok tippet, ha nem vagyok biztos egyik meccsben sem. Tehát rajtam nincs olyan kényszer, hogy mindenképpen kell tipp, mert ez vezet el a gyenge minőségű, végül veszteségbe hajló tippekig, amit a tipsterek is csinálnak.

Én inkább kivárok, mire erős tipp jöhet.

Persze az erős is relatív fogalom. Az 1,7-es ODDS tartományban kivétel nélkül minden csapat múltjában látok meglepetésmérkőzéseket, amikor a papírforma nem érvényesül. Itt inkább azt vizsgálom, a csapat mennyire hajlamos erre, így a megérzésem a megbízhatatlan kategória felé megy el, vagy csak egyszeri kivételnek tartom, amitől függetlenül győzhet (vagy veszíthet, ha ő a legyőzendő fél).

Ezeken sokat gyötrődök, gondolkodom, nagyon sok mindent megnézek és összevetek, amikor a mérkőzéseket elemzem. Előfordult, hogy mondjuk kb. 8 mérkőzésből másfél órás szülés után hoztam csak meg a napi tippet.

Szóval eleinte hiányzott valamilyen más vélemény is egy-egy meccsről, amire megerősítésül támaszkodhatok. Azon már korábban kifakadtam, hogy nincs megbízható tippanalizáló portál. A Haugesund - Lilleström meccs előtt azonban találtam két olyan portált, amelyik ellentmondott a többi portálnak (és a fogadóirodának is), s végül a meccs valóban veszített is.

Azóta minden döntésemnél figyelembe veszem, hogy ez a két portál mit mond a kiválasztott meccseimről. Nem mondom, hogy ha egy kis bizonytalanság van náluk, akkor már eldobom a meccset, főleg, hogy nagyon ritka az a csillagállás, amikor mindegyik ugyanazt mondja, de ők az enyémtől teljesen más szempontok alapján vizsgálnak egy mérkőzést és az viszont nagyon beszédes, hogy a becslések egy irányba mutatnak, ahogy az is, ha inkább szétfelé.

Miközben vezetem és tanulmányozom az analizálásuk hatását és a végeredményeket, hogy ezekből is tanuljak, pár napja két új analizáló forrással is gazdagítottam a mérkőzéseim kimenetel-becsléseinek eredményét. Mindkettőnél megfigyeltem, hogy nem feltétlenül követik az ODDS-ot és engem csak ez érdekel, hiszen én sem teszem azt.

Az egyik a Prima Tips mobilalkalmazás. A másik pedig az Sfstats.com portál.

Utóbbi nyilvánosságra is hozta, hogyan hozza meg a döntését a mérkőzés kimeneteléről. Ezt kihasználva leképeztem azt a táblázatkezelőben, mert így bármilyen mérkőzésre felhasználhatom az értékelő rendszerüket, nem csak arra, ami a választékukban is megtalálható.

Mostantól tehát négy tippforrásnál is megvizsgálom, hogy amit én napi tippnek gondolok, az az ő szisztémáik szerint is nyerő kimenetelnek látszik-e. Ha közülük többen is ellentétes vagy kétesélyes kimenetelt jósolnak, úgy nem választom ki mégsem a tippet, vagy másikat választok, amelyik szintén nyerhet, és az analizáló portálok is egységesebben látják a kimenetelt.

Meglepetésmeccs persze így is lesz, de abban bízom, hogy ők segítenek nekem abban, hogy a tippemet stabilabbnak érezzem, vagy éppen hogy elvessem, ahogy azt a Haugesund - Lilleström meccsnél is elvetettem volna, ha akkor már alkalmaztam volna ezen analizáló oldalakat megerősítés céljából.

2 megjegyzés:

  1. Szimpi ez a sfstats, hasznalni fogom, kösz szepen:))

    VálaszTörlés
  2. Szia Jamie! Örülök, ha tetszik! Arra azért felhívom a figyelmet, hogy a múltjukat nem érdemes böngészni (és az alapján hinni bennük), mert a már megtippelt meccs tippjébe a végeredményt követően azt is beleszámítják, ami általában a végeredményre hozza ki a tippet. Ezt egyszer jól beszívtam, mert nem vettem észre. Én inkább megerősítésnek ajánlom, és persze nagy előnyük, hogy az algoritmusuk leképezhető egy táblázatkezelőben, így bármilyen meccsre is használható. Üdv.: Péter

    VálaszTörlés