2019. január 25., péntek

Itt a nyereséges Tippnyerő 2-es variációk teljes listája, kérem a véleményeteket!

Előzmények (röviden)


A 2016. október 1-jén abszolút kezdőként kezdett sportfogadásom eleinte tippadókkal ment, egy részükért fizettem, aztán azokban csalódtam és ingyenes tippadók után néztem. A mai napig nem találtam nyereségeset. A sok keresést és a több százezres veszteségeket megunva 2018. május 30-tól a bő másfél éves, sok ezer munkaórát magába foglaló kísérletezgetés után saját tippelésbe kezdtem. Ez ment is két hónapig, aztán összeomlott. Közben azonban egy megérzés alapján olyan tippadó oldalakat kerestem, melyek a többi tippadótól eltérő tippet adtak egy kritikusnak érzett meccsre. Így találtam rá két oldalra, melyet hamarosan további kettővel bővítettem. Így négy tippforrást követve, - melyeket a tippjeim megerősítésére használtam -, 2018. szeptember 1-től elindult a tippjeim új verziója, a Tippnyerő 2.0, melyet pár nap múlva, 2018. szeptember 5-től a Tippnyerő 2.1 követett, 2018. szeptember 12-től pedig a Tippnyerő 2.2. Ezek arra épültek, hogy a négy tippforrás bizonyos tippvariációi hogyan teljesítenek.

Aztán 2018. október 6-án ez is megbukott, és felhagytam ezzel a módszerrel. Ez utólag elhamarkodott döntésnek tűnik.

A tippeket persze utána is gyűjtöttem tovább, így fél év alatt (2018. július 7-től 2019. január 6-ig) összeállt 4263 db olyan meccs, amelynél az esélyesebb csapat ODDS-a 1,65 és 1,9 közé esik, emiatt ennyi idő és ennyi mérkőzés távlatából most, amikor egységes inkubátort építettem a stratégiák tesztelésére, újra megvizsgáltam, hogyan is domborítottak volna az egyes variációk a Tippnyerő 2.0-ban.

A rendszert tovább fejlesztettem a döntetlenek és az ellenfogadások felé is, majd leválogattam a legjobban teljesítő variációkat.

Mi került kiválogatásra?


Az alábbi kritériumok egybeesésével válogattam ki a négy tippforrás tippjeinek különféle variációit:
  • csak bajnoki mérkőzések, a Tippmixpro.hu magyar fogadóiroda kínálatából (ugyanis ez az egyetlen, amelynél nem kell semmilyen adót fizetni a nyeremény után)
  • legalább 21 nyert mérkőzése volt ÉS
  • a variáció fél év után nyereséges (egyenlegvédelem nélkül) ÉS
  • a vizsgált tippforrás adott tippet (több olyan variáció is nyerő lett, amelyik arra épített, hogy az adott tippforrás épp nem adott tippet az adott mérkőzésre) ÉS
  • 1,65 és 1,9 ODDS között legalább 65,46 százalékos találati aránya volt, döntetlennél legalább 31,25 százalékos találati aránya, ellenfogadásnál (fogadóiroda 1-re 2 győzelem tipp, és fordítva) pedig hazai (1-es) győzelem tippnél 28,09 százalékos találati arány, idegen (2-es) győzelem tippnél pedig 25,97 százalékos találati arány (ezek a százalékok az átlagos nyerő ODDS reciprokai, innen nyereséges egy stratégia)
A fenti szempontok alapján 116 variáció került kiemelésre, figyelembe véve a saját értékelő rendszerem eredményét, továbbá azt is, hogy meg kell-e várni a bajnokság első hat fordulóját, amely kialakítja a kezdeti pozíciókat és erőviszonyokat. Tehát ezekre szűrve is külön-külön és együttesen, továbbá szűrés nélkül is vizsgáltam az egyes variációkat, beleértve a döntetlen és az ellenfogadások eseteit is. Az összes variáció száma, amely a fentiekből következően más-más kimenetelt eredményez, 6x4x2047, azaz 49.128 volt. Ebből született tehát 116 nyereséges variáció.

Ennek a leválogatásnak a célja az volt, hogy a biztatónak tűnő variációkat továbbra is kövessem.

Ki is választottam belőlük hármat, pár nap gondolkodás után azonban úgy döntöttem, hogy megosztom Veletek mind a 116 variációt részletes adatokkal, grafikonnal, meccsekkel, hogy Ti is hozzászólhassatok, hogy melyik variációt kövessem még. Egyben én is gondolkodom még ezen.

Arra is gondoltam, hogy a legkisebb fogadási összeggel némi éles teszt után az összes olyan stratégia fogadását el lehetne kezdeni, amelyik fogadása megegyezik a fogadóirodáéval (tehát azt fogadom meg, amelyik csapatnak a fogadóiroda a kisebb ODDS-ot adja), ennek a legkisebb a kockázata ugyanis. Ha több stratégia is kihozza ugyanazt a meccset, akkor annyiszor megfogadva azt a legkisebb fogadási összeggel. A 116 nyertes variáció között 22 ilyen variáció található, ezek minden meccsét megfogadva - egyenlő téttel, egyenlegvédelem nélkül  - hat hónap alatt 1,85-szörösére növelte volna az egyenleget, azaz 84,65 százalékos nettó profit jött volna össze.

Aztán lehetne válogatni a megbízhatónak tűnő (kevés kilengés, viszonylag kiszámítható emelkedés jelentős visszaesések nélkül) döntetlen és az ellenfogadásos variációk közül is, és ebből is összeállítani egy portfóliót. Ha az összeset nézem, mind a 116-ot, akkor itt 111 százalékos nettó profit jött volna össze, azaz az egyenleg 2,11-szorosára növekedett volna, egyenlő téttel. (Persze vegyük figyelembe, hogy nem lesz minden variáció továbbra is nyereséges, ezért mindenképpen szűrni kéne közülük, mintegy megbecsülve, hogy melyiktől várhatunk kiszámíthatóbb eredményt az elmúlt fél év alapján.)

De csak külön az ellenfogadásokat megfogadva (25 ilyen variáció van), az egyenlegnövekedés több mint kétszeres (136 százalékos nettó profit), a kizárólag döntetleneket pedig 69 variáció, több mint kétszeres egyenlegnövekedés (111 százalékos nettó profit) jellemzi. Hangsúlyozom, ez biztos nem marad így a következő fél évben, ezért ezek közül ki kell válogatni a legstabilabbakat.

Ezen gondolkodom most és ebben a kiválogatásban kérem a segítségeteket! Szerintem össze lehetne ebből állítani egy jó kis portfóliót! Akit érdekel ez a kihívás, az kérem, látogassa meg ezt az oldalt, ugyanis egy blogbejegyzés keretét meghaladta volna ez a sok információ, ezért erre a külön oldalra tettem a részletes adatokat. Az oldal tetején látható az összefoglaló táblázat a 116 stratégiáról, alatta az egyes variációk fél éves egyenleg grafikonjai, az oldal legalján pedig a 116 variáció összes meccse is letölthető egy XLS-ben (~18 MB!).

Kérem, osszátok meg velem kérdéseiteket, véleményeiteket nyilvánosan itt a blogbejegyzés alatt (vagy a hivatkozott oldal alján) kommentben, illetve privátban a blog jobb oldalán látható e-mail címen át!

Várom és előre is köszönöm a visszajelzéseteket! Győzzük le együtt a fogadóirodát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése