2017. október 4., szerda

Megváltam a Tippmániától

A legutóbbi értékelésben már nem szerepelt a Tippmánia. Ennek oka, hogy sajnos nem találtam nyerésre alkalmasnak a tippjeit, ezért megváltam tőlük.

205 tippet kaptam a Tippmániától egy fél hónap alatt, tehát igen termelékeny volt, azonban ha a 2017. szeptember 30-ig érvényes korábbi stratégiámmal fogadtam volna meg a tippjeiket (tehát minden tippre az előző napi egyenleg 20 százaléka jut, de napi 5-nél több tipp esetében az összes közt egyenlő arányban elosztva a bankrollt), akkor a 25 ezer forintból szeptember 14-től október 1-ig 25 ezer forintról 1398 forintra csökkent volna az egyenleg, ahonnan már nincs felemelkedés (a csúcs 29.724 forinton járt volna). Ha csak a bajnoki meccseket nézem, akkor 1130 forinton álltam volna meg két hét után (a csúcs 28.985 forinton járt volna).

Természetesen elemeztem a tipptípusok teljesítményét külön-külön is, mielőtt kidobtam volna, de egyikben sem tudtam nyereséget felmutatni, sajnos minden tipptípusban egyöntetűen veszteséges.

Sajnálattal engedtem el őket, mert a bemutatkozásuk és a becsületességük nagyon tetszett. Sajnos, mint látszik, a becsületesség önmagában kevés ahhoz, hogy pénzt termeljen az ember sportfogadással, még a legjobb szándék ellenére is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése