2020. január 7., kedd

Új, alapszintű sportfogadási oktatási oldal zöldfülűeknek :)

Régóta zavar, és ezt többször is szóvá tettem már, hogy nincs egy olyan oldal, ahol elmagyarázom az egész sportfogadási alapokat és a Tippnyerő tippek logikáját.

Így viszont teljesen elzárom az új olvasókat attól az esélytől, hogy felvegyék a fonalat és követni tudják a posztokat, hiszen azok már úgy vannak írva, hogy feltételezik annak ismeretét,  hogy mi az a sportfogadás és mi az a Tippnyerő tipp.

Bár írtam már két posztot ezzel kapcsolatban (itt tettem utalást arra, hogy jó lenne egy ilyen állandó oldal az alapismeretekről), de ezek sem fedték le azt, amit szerettem volna:

Mit tanultam eddig a sportfogadásról?
Miről szólnak és hogyan működnek a Tippnyerő tippek?

Ezért most megírtam azt az oldalt, és ez egy állandó oldal lesz a jövőben, - nem pedig poszt -, amelyen reményeim szerint egy teljesen kezdő ember is megértheti a sportfogadást és a Tippnyerő tippek rendszerét.

Ez az oldal itt található:

Így kereshetsz pénzt a sportfogadással

Nagyon nehéz úgy leírni alapszinten egy tudást, hogy az ember már évek óta nap mint nap benne van, és posztjaiban feltételezi az alapok ismeretét, amikor egyes szakkifejezéseket használ, ezért kérem, akinek van ideje, az olvassa el és szóljon, ha valamit nem bontottam ki benne jól érthetően, vagy rosszul írtam!

Köszönöm szépen!

(Természetesen a kezdők jelentkezését is várom, hiszen elsősorban nekik szól ez az anyag!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése