2020. január 5., vasárnap

A Tippmixpro.hu teljes rendszerére gyűjtöm már a tippeket, lehet is belőle mazsolázni

Amikor megtaláltam (pontosabban még csak elkezdtem keresni) a két új tippadót, a Forebet.com-ot és a Statarea.com-ot, már akkor jeleztem, hogy alapvető szempontom volt a tippadók bővítése során, hogy egyetlen weboldalon közöljék a meccseket és a tippeket, méghozzá ingyen. (Ezen a legtöbb tippadó weboldal elhasalt egyébként.)

Aztán mire odáig jutottam, hogy neki tudtam állni ezek csatasorba állításának, és ezzel eljött a tavaly november 9-én bevezetett új rendszer ideje is, rájöttem, hogy könnyen, automatizálva kinyerhetőek már négy tippforrásom tippjei is.

2019. december 9-étől ezért elkezdtem gyűjteni ezeket. (Addig csak a Tippmixpro.hu 1-es vagy 2-es fogadásra nézve 1,65 és 1,9 közti ODDS-os meccseket gyűjtöttem.) Egy - naponta tényleg csak néhány másodperces - plusz munkával így viszont gyakorlatilag lefedem a teljes Tippmixpro kínálatot, ami arra jó, hogy később lehet belőle adatbányászatot csinálni.

Viszont, mivel a tippeket a meglévő rendszereimen képzem, ezért azokról a meccsekről vannak csak adatok, amelynek csapatai benne vannak a csapatszótárban. Tehát a bajnokságokban szereplő csapatok kaphatnak csak tippet, azok viszont ezek ezentúl kupa, barátságos és nemzetközi mérkőzésekről is, bármilyen ODDS-al!

Viszont a csapatnevek állandóan változnak. Hogy ne szívassam magam, ezért - míg az eredeti, 1,7-es ODDS tartományba eső leválogatásnál minden csapatnevet kinyomozok és beírok a szótárba, amelyik hiányzik - itt, a számossága miatt nem nyomozok olyan adat után, amelyek hiányzó csapatnévre utalnak. Így válhat csak tényleg napi pár másodperces, kiszámítható munkává a plusz tippek gyűjtése. Ezek a tippek tehát lemaradnak.

Mivel a Wettpoint.com tippjei és az Sfstats.net tippjei csak egyenkénti lekérdezéssel nyerhetők ki, ezért csak a másik négy tippadó, tehát a Bettingclosed.com, a Primatips.com, a Forebet.com és a Statarea.com tippjeit gyűjtöm. De ez így is négy tippforrás, amit egymás mellé lehet tenni.

Emellett automatikusan kigyűjtöm minden meccsre azt is, hogy az bajnoki meccs, illetve a meccs kimenetelét (1, X, 2, ELMARADT), hogy ezek mind egy helyen legyenek, ne kelljen még keresgélni, ha bányászni szeretnék benne. Ahol nincs tipp, mert a csapatszótárban nem szerepel egy csapat, vagy az adott bajnokság nincs még a csapatszótárban, vagy arra a meccsre a tippforrás nem ad tippet, ott a "nincs adat" érték szerepel a tipp helyén. Ahol benne van csapat a csapatszótárban, de az adott tippforrás nem követi az egész adott bajnokságot, ott "-" jel szerepel a tipp helyén.

Ez az adatbázis ugyan még nincs egy hónapos sem, de már így is 2000 feletti meccset tartalmaz, lehet vele tehát egy kicsit adatbányászkodni.

Innen lehet letölteni.

Igyekeztem nagyon felhasználóbarátra kialakítani, így aki szeret bányászni ilyen adatokkal, az szerintem hamar megérti a logikáját.

A nyerő tippkombinációk kereséséhez a szűrési értékeket a táblázat tetején lehet állítani, egyben itt láthatók a szűrés hatására előálló nyeremény értékek is.

A táblázatnak ezen teteje így néz ki, alatta magyarázom, a kép rákattintva nagyítható:


Az 1-es sorba ODDS (E, F, G oszlopok) és a Prima Tips becsléserőssége (L oszlop) esetén a szűrni kívánt minimum értéket, alatta a 2-es sorba ezek maximum értékét lehet beírni.

Az I1 cellában arra lehet szűrni, hogy bajnoki mérkőzés legyen-e. A tapasztalatok szerint a bajnoki tippek jobb eredményt hoznak. Ide ezért vagy a "bajnokság" szót, semmit, vagy egy pontot (".") kell beírni. Semmi esetén csak a nem bajnoki mérkőzéseket veszi figyelembe, a pontnál pedig mindet, tehát nincs szűrés. Más értékre a szűrés nem lesz eredményes!

A J1, K1, M1 és O1 oszlopok első sorába lehet beírni, hogy az adott tippforrásnál (tehát Bettingclosed.com, Primatips.com, Forebet.com és Statarea.com) milyen tippre szűrjünk. A tipp 1, 1X, 2, X2, 12 vagy X lehet. A Forebetnél azonban nincs kétesély, ezért ide 1X, X2 és 12 tippek nem írhatók be, különben értelemszerűen nem lesz találat.

Alattuk, a J2, K2, M2 és O2 cellában még egy tipp beírható ugyanattól a tippforrástól. Ez arra jó, hogy ilyenkor ezt is figyelembe veszi a rendszer, tehát ha akár az első sorból, akár a másodikból ad tippet az adott tippforrás, abból tipp lesz (ha a többi szűrőfeltétel is teljesül persze). Mivel egy csomó szűréskombináció beállítható, ezért hamar rájöhetünk, hogy egy agyonszűrt listából nem jön ki meccs. Ilyenkor lehet hasznos ez a "még egy alternatív tipp" funkció, mely bővíti a lehetőségeket.

Ha egy tippforrást ki akarunk kapcsolni (tehát hogy mindegy legyen, milyen tippet ad), akkor az első sorba (tehát a J1, K1, M1 és O1 cellákba) egy pontot (".") kell beírni. Ekkor az adott tippforrás tippjét nem veszi figyelembe a rendszer. Ez arra jó, hogy kísérletezhetünk csak egy vagy két tippforrással is. Vagy akár csak hárommal. :) A pontot mindig az első sorba kell beírni, ilyenkor mindegy, hogy a második sorba van-e írva valamilyen érték.

Külön nem tettem be olyan (egyébként fontos!) szűrőt, hogy a fogadóiroda hazai vagy idegen győzelmet vár, mert ez az ODDS szűrésekkel úgyis hangolható az E1:G2 cellatartományban. 

A szűrés hatására előálló nyeremények a táblázat jobb szélén láthatók, a P, Q és R oszlopok tetején. Nem tettem be olyan plusz szűrőt, hogy a tipp 1, X vagy 2 legyen, hanem inkább külön-külön mind a háromra kiszámoltam, hogy ha ezen szűrés alapján tippelünk, akkor mennyi a nyeremény, így tehát a tippet már nem kell külön beírni, hanem ezek az értékek egymás mellett látszanak. A P2, Q2, R2 cellákban a nyeremény értéke látszik (csupa 1000 forintos téttel megtéve), míg alattuk a tippek száma. Utóbbi nagyon fontos adat, mert ha csak néhány tipp jött ki a szűrésünkre, az valójában értékelhetetlen eredmény, hiába pozitív. Hasznos, ha legalább 50 tipp jött ki, de még jobb a 200!

Ha valahol valami hibás adat keletkezne, vagy a meccs elmaradt, akkor a nyeremény értéke nulla lesz, tehát kizárja a rendszer.


Nagyon fontos! Azzal, hogy ezt közkinccsé tettem, egyben azzal a szándékkal is tettem, hogy ha valaki talál valamilyen értékelhető stratégiát (elég meccsszám, megfelelő összegű nyeremény, csekély hullámzás az egyenleg emelkedésében az idő függvényében), az legyen szíves szóljon kommentben vagy egy nekem írt e-mailben (cím az asztali weblapverzió jobb oldalán). Nagyon szépen köszönöm!

Én az eddigi játszadozással egy olyan lehetőséget találtam (ez van most beállítva a táblázatban), hogy a Forebet.com 1 vagy 2, a Statarea.com pedig X2 tippet ad, az X ODDS pedig 3,25 és 3,6 közötti. A mérkőzésnek bajnokinak kell lennie. Semmilyen más szűrés nincs. Ezzel 49 meccsre 15100 forint nettó nyeremény jön ki a döntetlenre mintegy három hét alatt, a legnagyobb egyenlegmélyponttal -5 egységnyi téttel (éppen most), a maximális napi tétszámnál pedig 9 egységgel, így elvileg egy legfeljebb 14 egységes bankroll is elég lett volna neki eddig. Persze ezek a múltból optimalizált adatok, tehát a sportfogadásban semmit sem érnek a jövőre nézve! Sőt, a sportfogadásban általában is, soha semmi nem jelent semmilyen garanciát a jövőre nézve!

A jövőben természetesen tovább gyűjtöm ezeket a tippeket, időnként beszámolok majd ezekről. Ez tehát csak az első ilyen célú megszólalásom volt, lesz folytatás.

Sok sikert kívánok mindenkinek, aki nekifog a tesztelésnek! :)

2 megjegyzés:

  1. SzZrt-s fiskális tippointot is tartalmazó új évet kívánok neked, Péter 
    Gratula az újévi első rögtön sikeres 1.7-es tipphez!
    Jó sok nap telt el az utolsó kommentem óta, aztán rögtön itt van négy fajsúlyos poszt.
    Szeretnék gyors reagálású lenni, ezért nem tudok teljeskörű lenni egyúttal (kímélem ezzel a commentbox limithatárait is)
    Teljesen jogos az igény, ha lesznek új stratégiák olvasói oldalról, akkor kaphassál visszajelzést.
    Olvasatomban ez a minimum részünkről, remélem lesz megtestesülése beleértve magamat is.
    * Előző havi „Eredmény”-ekhez:
    Nagyon jó látni, hogy az egyenlegalakulási null-mérföldkő 2019.november 9, pláne ahogy telnek a napok és jönnek az adatok.
    Persze akit ez érdekelt az nyilván ki tudta eddig is számolni a publikált eredménylistákból mind ezt, mind a lifetime-osat.
    Olvasva téged Péter, engem igazából az FS durva mélyrepülése renget meg, aminek a mértéke a fájdalmas igazán.
    Nagyon szeretném hinni, hogy nem – egyelőre nem látható - koncepcionális hiba van az egész mögött.
    * egyes stratégiák tippképzése blogolvasók által reprodukálhatóan.
    Ez nagyon szép gondolat és ajándék részedről.
    Én azt gondolom semmilyen ilyen jellegű olvasói elvárás nem volt támasztható feléd.
    * Tippmixpro.hu teljes rendszerére.... blogposzt
    Az sfstats.net-es vonatkozást (kiszórást a csak egyenkénti lekérdezhetőség miatt) nem értettem.
    Miért érdekes, hogy egyesével kérdezhető le, ha generális az algoritmus, azaz kiszámolható?
    Úgy rémlik te sem fordulsz az oldalhoz, hanem számolod.
    A wettpoint.com-hoz is van egy szerintem érdekes észrevételem.
    1.Google-Kifejezés: "06/01/2020" "The Betting Tip for this Game with System 1X2 is" site:fussball.wettpoint.com/en/h2h
    Ez egy Google találati oldalon hozza a meccseket és a tippeket.
    Annyi a gáz vele, hogy Milan-Sampdoria oda-vissza két rekorddal szerepel a találati listában (a másikat dobni kell)
    Illetve pár darab hiányzik a listából
    2.Google-Kifejezés: "06/01/20" "1X2 Bet Tip" Soccer "Betting Tips and Betting Results" site:fussball.wettpoint.com/en/betting-tips/
    Ebben az a jó, hogy ligánként kihozza jól a tippeket (sajnos itt se mindet, bár 1-2 órával később lehet plusz találat)
    Nem egyetlen eredményoldal (ami a kritériumod volt), de mégsem meccsenként kell benézni a tippekért.
    Hátrány, hogy kétlépcsős
    (a) Leszedni a napi érintett ligákat
    (b) Leszedni a ligák meccseit
    Most egyelőre csak ennyi, van még a tarsolyomban gondolat, remélem lesz erőm/időm leírni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marci!

      Köszönöm az értékes észrevételeid és a jókívánságod! Neked is hasonló jókat kívánok! :) Köszönöm a gratulációd is az első sikeres idei 1,7-es tipphez!

      Köszi azt is, ha fel tudsz hajtani valamit esetleg a közzétett adatokból. Én főleg a hazai győzelemre gyúrok, azt sokkal biztonságosabbnak tartom, de arra nem találtam semmit. Igaz, sokat nem is játszadoztam vele.

      Az FS-nél abszolút biztos vagyok benne, hogy visszatér. Ellenkező esetben abszolút nem érteném, mi volt az a négy nyereséges hétvége október-novemberben, amiből kettő már a felfedezés utáni állapot, nem utólagos optimalizáció eredménye. Pedig azóta levágtam az 1,8 feletti ODDS-okat és még pluszban megszűrtem a Wettpointtal is, amelyek csak javítottak rajta.

      Ha megnézed, az új verzió óta az egyenleg kb. egy tétnyivel csökkent csak, persze ebben benne van egy több mint három tétegységes egyenlegcsúcs is, de benne volt egy hét tétegységnyi egyenlegcsökkenés is ehhez a csúcshoz képest, amiből több mint három tétegységet már vissza is hozott. Bár december 15-től jött egy rossz szériája - ahogy a döntetleneknek is - mégsem hiszem, hogy ez lenne a normális, hiszen előtte is szépen muzsikált és utána, december 26-án is remek teljesítményt nyújtott, amikor hétből hat meccs nyert. Szóval én abszolút bizakodó vagyok, egy ilyen hullámzás sajnos normális, még egy ilyen stabilabb kockázatú rendszerben is akár. Persze megnyugodni akkor fogok, ha ledolgozza majd ezt a maradék 4,3 egységnyi tétes veszteségét is az előző egyenlegcsúcshoz képest, de ezt egyáltalán nem tartom elérhetetlennek.

      Köszönöm az erőfeszítéseidet a Wettpoint.com automatizált tippkinyeréséhez! Őszintén szólva találtam olyan oldalt, ahol egyben vannak a tippjeik (de nem az összes, valamilyen szisztéma szerint akkor is össze kéne szedegetni), azonban a fő probléma, hogy én a tipperősséget is felírom, ami ezeken az oldalakon nincs fent, csak a meccs konkrét oldalán. Egyelőre jó ez a rendszer így is, mert a Wettpoint a legjobb eredményt felmutató tippadó oldalam, bár kétségkívül jó lenne, ha a tippjeiket egyszerre le lehetne rántani, mert azzal egész biztos vagyok benne, hogy jobban lehetne stabilizálni bármilyen stratégiát.

      Az sfstats.net-nél valóban én is le tudom generálni a tippet, de ott is egyenként. És ez a fő baj. Nekem olyan megoldás kéne, amivel egy copy-paste-tel megoldható a tippek kinyerése, de itt a tippekhez le kell szedni mindegyik meccs egymás elleni eredményeit az Eredmények.com-ról, szóval... :(

      Köszi szépen még egyszer az észrevételeid és szép napot kívánok Neked!

      Üdvözlettel:

      Péter

      Törlés