2019. május 31., péntek

Új bajnokságok a Tippnyerő blogon 2019. június 1-től

Ahogy nemrég jeleztem, a Nigériai bajnokság is felbukkant a Tippmixpro.hu portálon, ezért a május 1-től indult új bajnokságok után most újra leellenőriztem, milyen új bajnokságok vannak.

Meglepetésemre 12 új bajnokságra leltem, a legelsőt május 8-án, a legutolsót május 25-én rakta be a fogadóiroda a választékba, szóval sokat nem késtem vele.

Ezen bajnokságok nem mindegyikét támogatja a Bettingclosed.com vagy a Wettpoint.com tippadó weboldal, illetve a Prima Tips mobilalkalmazás, így ezek meccsei itt-ott jobban kimaradhatnak a Tippnyerő tippek közül, továbbá csak egy részük szerepel majd egész nyáron át, de azért remélem, így is gazdagítják a nyári uborkaszezonos választékot, amely július végéig tart. Ám mivel sok esetben az első hat bajnoki fordulót nem veszem figyelembe, így valójában a nyár végén újrainduló bajnokságok egy részénél még a szeptember egy része is rámehet a figyelembe nem vett meccsekre.

Addig ezen bajnokságok egy része is besegíthet a választékba.

Az új bajnokságok közül az Ecuador 2. és az Uruguay 2. bajnokságokat nem követi az általam használt Eredmények.com, így ezt a két bajnokságot sajnos nem fogom tudni követni így én sem, a rendszerem ugyanis az Eredmények.com adatstruktúrájához van igazítva.

Ezeket a bajnokságokat 2019. június 1-től figyelem, elkészítettem hozzájuk a csapatnevek szótárt is.

  • Chile 2.
  • Finn 3., A csoport
  • Finn 3., B csoport
  • Finn 3., C csoport
  • Izland 2.
  • Izland 3.
  • Luxemburgi bajnokság
  • Nigériai bajnokság, A csoport
  • Nigériai bajnokság, B csoport
  • Peru 2.
Az Izland 2. egyébként igazából nem új bajnokság, csak variált valamit az Izlandi bajnokságok számozásával a Tippmixpro.hu. Vagyis lényegében a 12 új bajnokságból 9 kerül be a figyeltek közé.

Ezekkel együtt most már 152 bajnokság 2327 csapatát figyelem, melyek a Tippmixpro.hu-n megtalálhatóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése