2019. december 9., hétfő

Ezt mondja a horoszkópom... :)

Előrebocsátom, hogy sosem szoktam hinni a horoszkópokban. Amikor elolvasom a többiekét, az is majdnem igaz lehet rám mindig.

Most azonban tök véletlenül, mert hogy sosem olvasom, a Lokál nevű ingyenes fővárosi magazin 2019. december 6. pénteki száma került a kezembe, ahol ezt írja a horoszkópom: "Meglévő tudását pénzre válthatja. Megszenvedett tanulmányaival, de utólag beláthatja, megérte, hiszen a gyümölcse lassan beérik. Színe a mustársárga."

Hát az a helyzet, hogy bár többször csalt már az előérzetem a sportfogadással elnyerhető pénzek kapcsán az elmúlt három évben, de most tényleg úgy érzem, hogy a 2019. november 9-től elérkezett váltással (tehát az új, automatikus egyenlegvédelemmel és azzal, hogy mindig csak a 10 legnyereségesebb stratégia ad tippet), továbbá a 2019. december 3-tól elindult, megújított FS stratégiával tényleg elérkezett ez az idő, amiről a horoszkópom ír.

Ezt persze, mármint hogy tényleg így van-e, csak a sors/jóisten válaszolhatja meg az idő múlásával.

Én mindenesetre azt érzem, hogy tényleg nincs semmilyen további ötletem, hogyan lépjek tovább, ha ez sem működne netán. Egyszerűen úgy érzem, nincs már semmilyen további lehetőség, annyira ki van optimalizálva már minden a Tippnyerő rendszerben. Ebben most már valóban minden tudásom benne van, amit az elmúlt három évben megszereztem. Tehát ha ezzel sem lehet pénzt keresni, akkor tényleg semmivel.

Egyébként meg, a Tippnyerő tippek faviconja (ami a böngészőfülön lévő kis logó) is pont mustársárga, ahogy a horoszkóp írja, mutatom nagyban:



Az biztos mindenesetre, hogy eljött az idő, hogy a Tippnyerő tippek bizonyítsanak végre. Az eddigi egyenlegcsúcsokhoz képest az alábbi nyereményösszegeket kell elérniük az egyes stratégiáknak, hogy külön-külön is bizonyítsák, hogy nyereségesek:

  • 1,7 stratégia: 11540 forint,
  • FS stratégia: 0 forint, mert csúcson van, (de a vasárnap délután, amikor ezt a posztot írom, a még függő fogadások miatt 4000 forint)
  • XT stratégia: 15000 forint,
  • X2 stratégia: 47633 forint, a vasárnap délután még függő fogadásokkal együttesen 
  • XD stratégia: 51850 forint, a vasárnap délután még függő fogadásokkal együttesen  
Ez összesen 126.023 forint csupa 1000 forintos téttel, szóval kihívás az van benne rendesen.

Számomra személyes cél, hogy az eddigi egyenlegcsúcsot meghaladjam a Tippmixpro.hu  fiókomban, ami 171 ezer forint volt idén július 7-én. Jelenlegi egyenlegem 20175 forint, szóval kihívás ebben is jócskán van.

A döntetlen stratégiákat 2019. november 1. óta ennyire kevés pénzből átmenetileg nem is fogadom meg egyáltalán, csak az 1,7 és FS stratégiákat. Előbbinél 10 ezres (a korábbi 40 ezer helyett), utóbbinál 15 ezres bankrollt tartok szükségesnek az eddigi adatok alapján, figyelembe véve a tippkiválasztások 2019. november 9-én, illetve 2019. december 3-án megváltozott verzióját. Így ha újra elérem a 25 ezer forintos egyenleget, akkor lesz meg rá a két teljes bankrollom igazából és akkor indul majd el, hogy ezekhez az összegekhez mérve duplázzam a téteket a sávos tétkezelési stratégiám szerint.

A döntetlenek bankroll igényét egy hosszabb időszak után fogom csak felülvizsgálni, de az már most látszik, hogy ott sem lesz szükség az eddig megjelölt 100, illetve 150 ezres bankrollokra.

Elérkezett az idő, amit egy éve kijelöltem idei év végi határidőnek, hogy nyereséges stratégiákat találjak, és ezzel a Tippnyerő stratégiák végre valóban bizonyítsanak, és a sportfogadási egyenlegeink végre elinduljanak tartósan felfelé. 

Egy nagy hajrát kívánok ehhez mindenkinek! :)

13 megjegyzés:

  1. "Be van fejezve a nagy mű, igen.
    A gép forog, az alkotó pihen."
    (Madách: Az ember tragédiája)

    Lehetne-e szebb ajándék ennél, mint a nagy mű végeztével hátradőlni és kaszálni. Kívánom, hogy így maradjon... Egyébként Péter, a tippjeidnek köszönhetően, én is nagyot kaszáltam a hétvégén. :)

    Ami eszembejutott érdekességnek, hogy emlékeim szerint az idei szezon szeptembere és november eleje volt elég gyenguska (jövedelemtermelésben), míg az október és a november vége, decembere eleje meg erősebb. A tippvadász is megtáltodosodott, november 27 óta sikert sikerre halmoz 1.5 feletti odds-mezőnyben (az alatti szerintem érdektelen), durva bukása is 1 volt csak (1-1 további meccsel nyerőbe ment volna a veszteséges napokon is), ami csak azért érdekes, mert korábban emlékeim szerint sose volt nyereséges (hosszabban).

    Amennyiben igazam van, az azt vetítheti előre, hogy érdemes nézni a nyereségalakulást mások játékosoknál is, merthogy előrejelző erővel(!) bírhat. Símán elképzelhetőnek tartom, hogy
    (1) jövedelmező szakaszban a "prediktálható" meccsek vannak túlsúlyban a véletlen-faktorosokhoz képest. Egyidejűleg sokan nevetnek vagy sírnak egyszerre.
    (2) nem folyamatos/permanens a csalás, abban az értelemben, hogy "van" remény (mármint nekünk a jövedelemtermelésre).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Marci!

      A mű tényleg be van fejezve, változatlanul úgy érzem, de a tegnapi döntetlen fiaskó eléggé hátbavágott. Ha követted anyagilag, Te is rosszul érezheted most magad. Persze lesz ez még jobb is, de ilyenkor az ember hajlamos az egész életét értelmetlennek látni... :)

      Én a múltamban nem vettem észre ilyen jobb, meg rosszabb időszakokat a tippstratégiákat összességében nézve. Persze ettől még lehet ilyen.

      A tegnapi kudarc miatt most éppen az 1,7 és FS stratégiákban jobban bízom, mint a döntetlenekben.

      Én egyébként november 1 óta nem fogadom meg pénzzel a döntetlen stratégiákat, mert már nincs annyi pénzem, ami minden stratégiára elég lenne.

      Szép vasárnapot, remélem, ott ma is nyereségesek leszünk (bár a Piast Gliwice vesztésre áll).

      Üdvözlettel:

      Péter

      Törlés
    2. Szia Péter,
      Tényleg vesztettem (egy keveset, ami persze bőven belefér), de egyrészt a múlt hét nagyon király volt, másrészt kell ilyen nap is meg legalább nem bízom el magamat és továbbra is lankadatlanul, árgus szemekkel élesítem a fókuszt a pozitív mérlegre :)

      Törlés
    3. Szia Marci!

      Köszönöm. Megnyugodtam, remélem, mások is óvatosabbak voltak, illetve részesedtek a korábbi felemelkedésekből.

      Jó éjt!

      Üdv.:

      Péter

      Törlés
    4. https://qubit.hu/2019/12/16/kertesz-janos-a-gazdasagfizika-nem-olyan-abszurd-mint-amilyennek-elsore-hangzik

      Egy (szerintem elgondolkodtató) érdekesség. Íme egy általam nagyrabecsült akadémikussal - Kertész János fizikussal - készült friss mai interjú (linkje), amiből egy bekezdést idéznék:

      "...a tőzsdén bonyolultabb kérdés, például azért, mert ha én tudnék jósolni, akkor más is tudna. A rendszer természetéből következik, hogy az esetleges kiskapukat nagyon hamar bezárja maga a rendszer működése."

      Tehát a szakma egyik igen kiváló koponyája, mainstream tudósi véleményként fogalmazza meg (az én értelmezésemben), hogy
      * egyrészt nem hisz a fenntartható sikeres jóslásban (tőzsde, de ideérteném a tippmixet is),
      * másrészt, ha valakinek sikerülne, akkor az sokaknak sikerülne,
      * harmadrészt a sikeres jóslási módszer "hamar" önkorrekciót generálna a konkrét rendszerben.
      * negyedrészt (implicite) benne érzem a sorok között, hogy senki nem is foglalkozik a témával a fentiek miatt, csak érzékelhetően az olyan "outsiderek", mint mi, akik célul tűzzük ki a pozitív mérleg elérését.

      (Megjegyzés: ezt az önkorrekciós problémakört illetve a triviális előrejelzési módszertan szükségszerű nem-létezését én is igyekeztem pedzegetni korábbi kommentjeimben, mivelhogy nagyon kritikus pontnak éreztem mindig is. Más kérdés, hogy nehéz megmondani mit jelent a "triviális" meg a "hamar")

      Törlés
    5. A tegnapi 12/21-i szombat se volt semmi. Nekem nulla találatom volt. Nulla találatért a Kenón fizetnek is, lehet, hogy sorsjátékot tévesztettem?! :) De "legalább" emelkednek a játékszelvényárak a Szerencsejáték Zrt-nél és így lesz miből finanszírozniuk a lerablásukat. :)

      Az egyetlen "vígaszom" (nem szomszéd tehén dögöljön effektusból mondom), a tippvadász is nulla találatot hozott (1.5 feletti oddsos meccseknél, más mérközésekkel. Esetleg terjengett a karácsonyi bejgli szaga a futball-pálya levegőjében, ami az esélyek elen dolgozott? ;)

      Értem én, hogy koincidencia a két egymástül független nulla találat külön-külön is, együtt is. Mindazonáltal én ugyan nem tudom hogyan miképp, de régebbóta és kényszeresen azt érzem analóg módon ahhoz, ahogy figyeli az ember hogy miképp tippelnek hasonlóan a különböző tippmesterek (és súlyt képez belőle), úgy figyelni kéne evvel párhuzamosan a beszakadást is (mint a tőzsdén is a napi normál ügymenetes és beszakadási predikciókat. Merthogy 2008-ban lehettek színes-szagos predikciók tömege, de a Lehmann Brothers bank csődje kicsit "átírta" az ügymenetet. ;)

      Törlés
    6. Szia Marci!

      A kettőre egyben válaszolok. Gazdaságfizika: valahol mi is ezt csináljuk, nem? Csak szerényebb keretek között. Viszont soraid elgondolkodtattak, hogy van-e értelme folytatni így, ha ez lesz a végkövetkeztetés? (Tehát hogy úgysem sikerül, de ha mégis, akkor a rendszer majd alkalmazkodik hozzá, hogy ne nekünk legyen jó.)

      A másik: a tavalyi évben pontosan ugyanez volt a helyzet, december közepétől minden leromlott és nagy veszteségek jöttek. Elképzelhető, hogy van ilyen ciklikusság a napforduló körül, de persze ez most csak egy hipotézis, akár véletlen egybeesés is lehet. Az viszont, hogy tegnap 3 tippből három idegen győzelemmel végződött, és a mai tippsor is pontosan így kezdődött, nem hiszem, hogy véletlen egybeesés lenne, hiszen ilyen eddig még sosem volt. Ez mindenféleképpen valamiféle véglet. Nyilván nem marad hosszú távon így, de pont elég, ha elviszi az eddig nagy nehezen megtermelt nyereséget.

      Nincs ennél tudományosabb magyarázatom, meg kell várni a jövő évet, de az biztos, hogy a karácsony pár napon belüli közeledtével tavaly is és idén is teljesen felborult a papírforma.

      Nem tudom, mi lesz jövőre, de 2020. december 11. péntektől lehet, hogy érdemes lenne a hazai esélyes meccseken idegen győzelemre tippelni.

      AZ időjárás egy fontos tényező szokott még lenni, de most biztosan nem szólhatott közbe, hiszen az európai térfélen szokatlanul enyhe az idő.

      Vagy már ez is baj lenne?

      Szép vasárnapot!

      Üdv.: Péter

      Törlés
    7. Szia Péter,

      Igen abszolút. Gazdaságfizika (nem tudom hányan tudnak erről a diszciplináról itt a blogolvasók között, hihetetlenül izgalmas. BME-n nagyon erősen tanítják, le a kalappal elöttük.) Én annyival fejelném meg (mint fontos jellemző), hogy komplex rendszerrel dolgozás, speciális peremfeltételekkel. Ha ez utóbbi nem lenne, akkor indulásként a Ljapunov-exponensekben elmerülni nem lenne séta-galopp. :)

      Én nem szaladnék előre ennyire a szkepticizmussal. Kertész János szerintem arra gondolt, hogy valami okosságot valaki kitalálna (ami amúgy nehéz, mint például a te itteni honlapos melód: most képzeld el, ha ezt valaki utánad akarná csinálni) és aztán könnyű lenne másolni másoknak.
      Analógia:
      (1) szoftver, amit nehéz írni, könnyű másolni, vagy a
      (2) nagy prímek, amiket nehéz találni, de gyorsan könnyű tesztelni, hogy prímek-e.
      Szerintem a Kertész János-i gondolatkörnek annyi csak az üzenete, hogy nem elég fenntartható nyereségre törekedni, de el is kell tudni "bújni" a rendszerben, hogy ne találjon meg (és rostáljon ki) a tippmixpro. És azért elbújni nem akkora kihívás, annó a kommunisták se kaptak el minden "rendszer-ellenséget".
      Nem az lenne tehát a baj, ha van fenntartható nyereség egy usernek, csak az, hogy ez (felderíthető) mintázatot produkálva ne multiplikálódjék, mert akkor tényleg jöhet az önkorrekció meg a papír alapúság (ki tudja hogyan miképp meddig).
      Szerintem neked/nekünk egyelőre a negyedéven át tartó fenntartható nyereségre kell fókuszálni. Aztán az "elbújásos" hídon akkor érdemes átmenni, ha már odaértél/-értünk.
      Félreértés ne essék nem önző célból írom mindezt, hogy kaphassuk tőled a tippeket továbbra is :) Ha én lennék a helyedben, akkor is így gondolkoznék.
      Az önkorrekció lehetősége az csak egy friss inspiráló gondolat, semmi több.

      Én - bevallom - nem szeretem a ciklusokat (a téma kapcsán). Nehezen kezelhető kereteket erőszakolnak a gondolkozásra. Pedig annó lelkesen foglalkoztam a Kondratyjev-ciklusokkal. Mindig erőt vett rajtam az a rossz érzés, hogy lehet, hogy pont most az elöttünk álló ciklusnál borul az egész rendszer (sérül a ciklikusság). Én ma már mindig beszakadásban gondolkodom (az minden szakterületen értelmezett), mert könnyebben kezelhető és "csak" annyi a feladat, hogy időben meg kell találni mi és hogyan generálja. Azért lássuk be annó a Lehmann-Brothers csődjét sokan látták laikusok is nagyon precízen (például akik brutálisan meggazdagodtak belőle).
      Amúgy ez a beszakadásos dolog is olyan szerintem, hogy elég vele második körben foglalkozni és addig lenyelni a veszteségeket. Vagy csak annyit tenni, hogy riasztás esetén pihentetni a játékot (mégha téves is a riasztás).

      Símán lehet az is, hogy van ok (amit keresünk), csak (még) nem tudjuk.

      Törlés
    8. Valóban érdekes hétvége volt. Úgy vélem, ez széleskörűen értendő, nem csak Péter tippjeire. Sok-sok felettébb érdekes eredmény született. De többször írtam már, hogy ilyen mindig lesz, nem szabad, hogy elvegye a kedvünk. Csak a nagy egész számít (ahogy Marci is írja, pl. a negyedéves eredmény)
      "* másrészt, ha valakinek sikerülne, akkor az sokaknak sikerülne" Ez a gondolat már nagyon régóta foglalkoztat. Van ugyebár a fogadóiroda és a velük szemben álló fogadók. Nyilván sok iroda van, de "erejük" elvileg akkor is elenyésző kellene lennie a tömeggel szemben, akik ellenük fogadnak. Miért nem született még meg a tömegből az irodák tönkretételére alkalmas stratégia? Miért lehetséges, hogy felfoghatatlan nyereségre tesznek szert ugyanabból, amiből mi még csekély bevételre sem nagyon vagyunk képesek. Persze nem kell nekünk mindent eltalálni, csak azt a pár meccset :) Lehetséges, hogy léteznek az említett "bújkálók" a rendszerben, akik pont azért tartják titokban a módszerüket, hogy ne kerüljön sor a rés befoltozására. Azt hiszem, ez lenne a cél :)

      Törlés
    9. Kedves Marci, kedves Kildaros, a rendszer kereteit feszegetitek mindketten. Teljesen egyetértek azzal a gondolattal, hogy előbb érjünk oda, hogy nyereségesek legyünk. A 2019-es évet az alapozásnak érzem, de ez a munka elkészült, így 2020-ban most már bizonyítaniuk kell a stratégiáknak! Boldog karácsonyt és sikeres új évet kívánok Nektek, és mindenkinek, aki ezt olvassa! :) Üdv.: Péter

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a favicon sárgája nem mustársárga. Vagy a monitorom van máshogy beállítva. És Én is bika vagyok, így már duplán érvényesül a horoszkóp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Valóban vitatható, hogy mustársárga-e, de én láttam már ilyen sárga színű mustárt is. Igaz, a finomabbak nem ilyen színűek... :)

      A horoszkóp-hatásnak pedig örülök (bár a tegnapi döntetlen-bukta most nagyon visszavet lelkileg).

      Szép vasárnapot!

      Üdv: Péter

      Törlés