2020. február 26., szerda

Elindítottam az Sfstats.net döntetlen (mától SFX stratégia) teszt oldalát

Az Sfstats.net stratégia, melyről itt írtam először, majd attól kezdve, amelyik napon volt tipp, azt külön posztban raktam ki a blogon.

Ennek mostantól vége.

Mostantól egy önálló, új oldalon kap helyet a stratégia, amelynek az az egy eltérése lesz a többi hasonló oldalhoz képest, hogy - mivel ez csak egy teszt egyelőre - e-mailben nem lehet feliratkozni a tippjeire.

A neve is megváltozik, SFX stratégia lesz, utalva arra, hogy az  Sfstats.net oldal tippképző módszere alapján egy döntetlen stratégiáról van szó.

Az oldal viszont a teszt alatt is ugyanúgy frissül majd, mint a többi. Tényleg csak azért csináltam meg, mert nem akartam naponta posztolni a tippeket, viszont tényleg csak tesztnek szánom, mivel már annyit csalódtam.

Szóval ide érdemes benézni, aki követni akarja a stratégiát.

Aztán majd meglátjuk.

Tippnyerő SFX döntetlen tippek

Ez a Tippnyerő SFX döntetlen tippek oldala. A tippek jelenlegi verziószáma: 1.0 - 2020. február 11-től Az utolsó frissítés: 2020-02-24 hétfő 17:11 A Tippmixpro.hu kínálatából a döntetlen (X) győzelemre adott tippjeim az egy esélyes hazai vagy vendég győzelmű nyereményszorzók tekintetében az 1,65 és 1,9 közötti ODDS tartományból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése