2020. február 18., kedd

Bővítettem az automatizáltan kinyerhető tippek adatbázisát

Korábban volt az a bejegyzésem, ahol elindítottam, és rendszeres frissítést is ígértem az automatikusan kinyerhető tippek adatbázisa kapcsán.

Most frissítettem az adatbázist, melyben így már több mint 6300 mérkőzésadat, és a rá vonatkozó négy tippforrás tippje, illetve a kimenetele található meg, 2019. december 9-től kezdve. (Induláskor harmadennyi, picivel több mint 2000 mérkőzésadat volt csak benne.)

Innen lehet letölteni, innen meg az első bejegyzésre lehet átkattintani, amely elmagyarázza a táblázat működését:

A Tippmixpro.hu teljes rendszerére gyűjtöm már a tippeket, lehet is belőle mazsolázni

Amikor megtaláltam (pontosabban még csak elkezdtem keresni) a két új tippadót, a Forebet.com-ot és a Statarea.com-ot, már akkor jeleztem, hogy alapvető szempontom volt a tippadók bővítése során, hogy egyetlen weboldalon közöljék a meccseket és a tippeket, méghozzá ingyen. (Ezen a legtöbb tippadó weboldal elhasalt egyébként.)
A táblázat kezelésében nincs semmilyen változás, csak annyi újdonság, hogy az U6 cellától lefelé gyűjtögetem azokat a beállításokat, melyek korábban nyereségesek lettek volna. 

Jelenleg négy ilyen tippkombináció van, a negyediket a legutóbbi frissítéskor találtam.

Ezek másolás után egy az egyben felülírhatók az E1:O2 cellatartomány adataival, így előáll az adott beállítás, nem kell tehát egyenként átírogatni a szűrési értékeket.

Ezekről a nyereségesnek talált tippkombinációkról, 24 és 129 közötti meccsszámuk miatt még nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Tovább kell gyűjteni az adatokat, és ami a lényeg, hogy a jövőből.

Egyben arról is meggyőződhetünk így, hogy a múltból, utólagos reszelgetésekkel előállított nyereséges stratégiák a jövőre nézve mennyire maradnak nyereségesek, vagy mennyire csak egy utólagos optimalizáció eredményeképpen jött ki valami, aminek hosszú távon semmi köze a nyereségességhez.

A táblázatból kinyerhető stratégiákkal később lesz értelme érdemben foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése