2020. február 15., szombat

Szombati Sfstats.net döntetlen tipp

A szombati napra ez az Sfstats.net döntetlen tippje:
2020-02-15 12:30:00 Labdarúgás, Indiai I-Liga, Churchill Brothers - Aizawl tipp: X, ODDS: 3,35




Előzmények:





Ilyen döntetlen stratégiát még nem láttam!

Nemrég írtam egy posztot arról, hogy kerestem nyereséges stratégiákat tabellaadatokkal történő kísérletezéssel. Egy csomó változóval elkezdtem tovább játszani a poszt megszületése után. Persze elképesztő veszteségek jöttek ki, de közben, ahogy sorra tovább próbáltam az adataimmal történő játszadozást, az egyik tippadó portálom, az Sfstats.net egyik mutatójával remek döntetlen eredményeket találtam.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Hol találom a döntetlen tippeket a Sfstats.net-en? Indiát se találtam a ligák között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Jamie jól írta (köszi!), minden tippnél alatta beágyazom azt a posztot, hogy hogyan jön ki a tipp, tehát az Sfstats.net oldalon nem lehet megtalálni.

      Üdvözlettel:

      Péter

      Törlés
  2. Szerintem ott nem találod egyiket sem.
    Ha jól gondolom, Peti az sfstats metodikáját használva adott tippet. Ha tévednék, elnézést kérek.

    VálaszTörlés