2020. február 25., kedd

Új bajnokságokkal bővült a Tippnyerő blog

Január eleje után ismét elvégeztem azt a többé-kevésbé rendszeres ellenőrzést, hogy milyen új bajnokságokat kínál a Tippmixpro.hu.

Öt új bajnokságot találtam, ezeket:

  • Costa Ricai bajnokság
  • Hondurasi bajnokság
  • Mexikói 2.
  • Panamai bajnokság
  • San Marinó-i bajnokság

Az egyes tippforrásaimnál hiányoznak:
  • a Bettingclosed.com-nál a Panamai bajnokság és a San Marinó-i bajnokság, 
  • a Prima Tipsnél a Panamai bajnokság, míg 
  • a Wettpoint.com-nál a San Marinó-i bajnokság.

A csapatok neveivel bővítettem a csapatnévszótárt is, mely átfordítja az egyes csapatneveket a Tippmixpro.hu és az öt tippforrás között.

Ezzel párhuzamosan szoktam új stratégiát is keresni, viszont - ahogy már korábban is ígértem - ezentúl egy jó ideig nem bővítem tovább a stratégiákat, aminek alapvetően az az oka, hogy már elfogytak. Az összes nyereséges stratégia, ami a másfél éves adatbázisból előállhatott, már megvan, az újabb nyereségesek már csak nagyon kis számú meccsel várhatók, amelyek viszont a jövőbeli bajnoki idényekben alatt is értelemszerűen kevés tippet adnak majd. Ilyen újdonságokkal tehát mostanában nem jelentkezem majd, viszont a bajnokságok végén, tehát a nyár kezdetén megvizsgálom majd, hogy a tisztán automatizáltan kinyerhető tippadók közül találni-e újakat, hiszen addigra már meglesznek ebből a fél éves adatok, ami legalább kell egy ilyen adatbányászathoz.

Ezt az adatbázist viszont addig is, mostanában már többé-kevésbé rendszeresen frissítem, így külön nem is írok róla posztot ezentúl, hogy frissítettem (legutóbb itt írtam egyébként). Ez a folyamatosan bővülő adatbázis itt érhető el, erről posztot legközelebb csak a nyár elején tervezek írni. (Ennek az adatbázisnak a magyarázata itt található.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése