2018. június 20., szerda

Megjelentek a Tippmixpro ODDS-ai az Eredmények.com-on

Ilyet még nem láttam: a Tippmixpro.hu ODDS-ai kint vannak az Eredmények.com-on! Én eddig ilyet nem vettem észre, és most sem minden bajnokságban van kint.

Már eddig is felfigyeltem a Tippmixpro.hu reklámjaira, de ODDS-okat eddig nem láttam. Ahol kint van, ott a Tippmixpro.hu van legfelül a listában, és az összefoglaló képernyőn a mérkőzés előtti ODDS szekcióban is a Tippmixpro.hu tippjei látszanak.

Én a Szerencsejáték Zrt. helyében biztos nem vállaltam volna, hogy a bénegyenge szorzóim a nagy versenytársakkal ennyire nyíltan összehasonlíthatóak legyenek, de urambocsá', még azt is el tudom képzelni, hogy fordítva, az Eredmények.com fizetett érte valamilyen rejtélyes és érthetetlen okból.

Egy a lényeg: a Tippmixpro.hu nyíltan összehasonlíthatóvá vált a versenytársakéval, és így még szembeötlőbb az a különbség, amit zsebretesz a többiekhez képest, noha a többieket sem kell félteni.

6 megjegyzés:

  1. Szia Péter!
    Nekik azért megvan az a két nagy előnyük itthon, hogy adómentes, és ráadásul az egyetlen engedélyezett oldal. Így viszont ők a magyar piac legjobban fizető oldala, ha levonjuk az irgalmatlan adót a többi oldal nyereménye után. Nekem alapvetően csak az a problémám, hogy kevés a megfogadható esemény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Omega! Egyetértek, ráadásul látszik, hogy igyekeznek, hiszen megjelent a DNB fogadástípus, a szögletek vagy a piros/sárgalapra fogadás is, továbbá új bajnokságok is megjelentek, mint thaiföldi vagy vietnami bajnokság. Én mégis azért szapulom őket, mert (és most tekintsünk el attól, hogy a magyar kormány direkt megengedhetetlen versenyelőnybe hozta őket azzal, hogy csak náluk adómentes a nyeremény!) a szorzóik sokszor pont azzal az egytizeddel kevesebbek, ami annyira hiányzik még ahhoz, hogy jobb legyen a fogadó helyzete. Sőt, nagyon sokszor azon azt egytizeden a nyereség/veszteség múlik. Még egyszer mondom, függetlenül a kivételezett helyzetüktől, az ODDS-aik kifejezetten rosszabbak, mint az online térben dolgozó versenytársaiké. Értem, hogy ők fogadóirodákat is üzemeltetnek, de akkor legyen más a szorzó offline és online, csak legyen kiegyensúlyozott az amúgy agyontiport versenytársakkal... De nem az. Üdv.: Péter

      Törlés
    2. A tippmixen legtöbbször más a szorzó egyébként. Kevesebbet adnak offline. De az is lehet, hogy mind a két oldal ugyanazt az oddsot adja, csak a tippmixpro változik, a tippmix pedig nem. Még nem néztem utána. Jelenleg így néz ki (reggel 7:19)
      Ez a tippmixpro: Dánia - Ausztrália 2,00 3,15 3,80

      Ez a Tippmix: Dánia - Ausztrália 2,00 H 3,00 D 3,60 V

      Törlés
    3. Kedves Omega, köszönöm, ezt nem tudtam! Ezek szerint itt csak üresen vagdalkoztam, bocsánat! De abban viszont tudom, hogy igazam van, hogy a nagy online irodákhoz képest érzésre átlag 0,1 ODDS-al kevesebbet adnak online. Szép estét! Üdv.: Péter

      Törlés
    4. Igen, ez sajnos így van. Ha jól tudom, a bet365 és a tippmixpro között 0,12 az odds különbség. Ez a magyar virtus: gyorsan, sokat akarunk. (akarnak).

      Törlés