2018. június 2., szombat

1,7-es tippem - 2018. június 3. vasárnap

Az alábbi blogbejegyzésem alapján 2018. június 3. vasárnapra adott tippem:


2018-06-03 18:00:00 Labdarúgás, Norvég 2. Nest-Sotra - Aalesund
Tipp: 2 (vendég csapat nyer).
Frissítés: 1-0, VESZTETT, sajnos bejött a vasárnap-hatás: egy átlag hétköznapi napon az Aalesund szerintem győzött volna
<<< Előző napi tipp.
Következő napi tipp. >>>

Ez egy elég erős tipp, de a sportfogadásban nincs biztos kimenetel, úgyhogy majd meglátjuk, mire lesz elég. Régi szomorú tapasztalatom, hogy vasárnapokon szoktak a legnagyobb meglepetések születni, úgyhogy utálok vasárnap fogadni, állandóan a csalódás élménye köt a vasárnap estékhez. De itt most remélem, pozitív lesz a csalódás.

9 megjegyzés:

  1. Szia Péter!
    Én nem tenném meg nagy téttel, mert az Aalesund első helyen áll, most egy döntetlen is belefér nekik. De amennyire én értek hozzá, még tíz gólos előnyt is szerezhet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Omega! Örülök, hogy ismét találkoztunk az éterben! :) Természetesen ez nálam is vendég kimenetel, bocs, ha nem volt egyértelmű. Mindig az 1,7-es ODDS-ot kapó csapatra kell tippelni, nem pedig mindig a hazai győzelemre. Ezentúl beleírom akkor a konkrét tippet is, hogy mindenkinek egyértelmű legyen, pótolom a fenti posztban is. Köszönöm és szép estét Neked! Üdv.: Péter

      Törlés
    2. Igen, értettem én, csak azt mondtam, hogy az Aalesund-nak most nincs szüksége arra, hogy nyerjen. Sajnos bejött. Bár így lenne minden tippemmel.

      Törlés
    3. Ja értem, először nem így értettem, hanem hogy hazai esélyt jósolok. Bocs. Pedig most hogy bejött volna! A vasárnaptól féltem is... hát bejött. Üdv.: Péter

      Törlés
  2. Na ezt kipróbáltam :) A szerencsém miatt most kezdődik majd a bukás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kildaros, ahogy a Freesoccertip.net legfrissebb esete megvilágítja, én is pont mindig egy vesztes szériát kapok el, ezt nem is értem, hogy tudok ennyire beletalálni valamibe. (Mondjuk ha most minden tippjét megfogadtam volna, nem vesztettem volna, csak két béna tipp után egy ugyanolyan kimenetűnek látszó tipp megzavart. Egyszerűen ki kellett volna hagyni, nem arcoskodni, a Freesoccertip.net tipstere úgysem látja.) Azért ez a vasárnapi tipp tényleg nagyon erős, a helyezések, pontok, nyerési arányok, gólhányadosok, góllövők, formák és a közös múlt most egy irányba mutat, ritka az ilyen szerencsés csillagállás. Meglátjuk, mire lesz elég ez vasárnap. Tudom, hogy a sportfogadásban sosincs biztos, de ez most tényleg egészen biztosan stabil tipp, az eddigiek közül, amióta közreadok tippet, eddig ez a legstabilabb. Sok sikert! Üdv.: Péter

      Törlés
    2. Félidőben nem állunk jól...

      Törlés
    3. Sajnálom a történteket :( Csak annyival tudom helyrehozni, hogy követem a blogot, de nem teszem tönkre tippeléssel. Mindig ez van, tényleg bocs.

      Törlés
    4. Kedves Kildaros! Igazán sajnálom, ez tényleg egy erős tipp volt, az aznapi 1,7.es ODDS-ok közül a legerősebb, és reális esély volt a vendég győzelemre. Továbbra is állítom, hogy hétköznap bejött volna. Igaz ugyan, hogy az Aalesund nem volt túl motivált, viszont így két egymás utáni vereség is ott éktelenkedik a múltjában. Szentül hittem, egy vereség után rákapcsol. Nem tette. Remélem, nem fogadtál túl nagy összeggel. Egyébként nem az a célom a tippekkel, hogy fogadásokat ajánljak (ezért nem is gondoltam, hogy megfogadjátok), hanem hogy bebizonyítsam, hogy a Freesoccertip.net jobb tippeket is választhatott volna az 1,7-es ODDS tartományból. De már mindegy, mert elvitte másfelé a tippjeit, noha a májusa ragyogóan sikerült, így ennek az egésznek már nem sok értelme van. Miután megígértem, most már vasárnapig végigcsinálom, aztán vasárnap majd meglátjuk, hogy nagyot bénáztam-e, vagy jogos volt a felháborodásom a gyenge tippjei miatt. Most két éjszakai meccs következik a bolygó túlfelén, péntekre meg remélem, már lesznek jól megtippelhető meccsek a bénagyenge Tippmixpro.hu kínálatában is.

      Törlés