2018. június 13., szerda

Freesoccertip.net verseny összegzés

2018. május 30-án kifakadtam, hogy milyen béna tippeket ad a Freesoccertip.net, és amikor egy harmadik tippje is ugyanolyan rossznak tűnt, mint az első kettő vesztes, akkor ellene fogadtam, amit persze elvesztettem, s így a három tétre méretezett bankrollom elvesztettem.

Ezen kibukva saját tippek gyártásába kezdtem, hogy alternatívát állítsak, miszerint jobb tippeket is adhatott volna! Ennek az eredményhirdetése következik most.

<<< Utolsó egyes tipp az értékelés előtt.
Az összes tipp és a jövőbeli tippek. >>>

Azt kell mondjam, eléggé derekasan helytállt a Freesoccertip.net tipstere végül. 17-ből 6 tippje vesztett (64,7 százalékos találati arány), a nyerő tippek átlag ODDS-a 1,65 volt, a maximális veszteségsorozat 2 volt (a harmadik tipp nyert), így a saját mutatóim alapján pozitív a mérleg: az ODDS tartalék 6,75 százalék lett, a nyerési arány tartalék pedig 4,09 százalék.

Ezzel szemben az én tippjeimnél 7 tippből 3 vesztett (57,1 százalékos találati arány), a nyerő tippek átlag ODDS-a 1,77 volt, a maximális veszteségsorozat 2 volt (a harmadik tipp nyert), így a saját mutatóim alapján ez a mérleg is pozitív: az ODDS tartalék 1,06 százalék lett, a nyerési arány tartalék pedig 0,6 százalék.

Tehát kettőnk közül a Freesoccertip.net teljesített jobban, kár volt hisztiznem.

Igaz, azóta javítottam az eredményeimen, mert az utolsó három tippem nyert, neki viszont az utolsó hat tippje nyert, így még többet javított a mutatóin, mint én.

A jövőben marad a Freesoccertip.net, de egyelőre nem játszom meg pénzzel továbbra sem, kivárok még, éheztetem... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése