2019. augusztus 6., kedd

Kiszedtem több leromlott stratégiát is az XT, X2 portfólióból

Miután kitettem az előző posztot, nekiálltam kigyomlálni a stratégiákat.

Az Általatok is letölthető inkubátor azon stratégiáihoz, melyek jelenleg élesek, tettem egy függvényt a jobb szélső oszlopba, amely döntetlennél az utolsó 20, 2-esnél pedig az utolsó 30 meccs találati arányát figyeli folyamatosan, minden meccs után. Ezekhez feltételes formázással színt is rendeltem, mely a korábbi eredményekhez képest kiszínezi a pillanatnyi állást: ha közelebb van a csúcs találati arányhoz, akkor zöld, ha a mélyponthoz, akkor piros színű, a kettő közt pedig sárga.

Rájöttem, hogy vizuálisan eléggé könnyen kiszűrhetők a rossz stratégiák, pusztán a színük alapján. Nem csak az utolsó meccset kell ugyanis nézni, hanem már előtte is látszik a stratégia formája. Ahol most is zöldes tartományban van a találati arány, és eddig is abban volt, ott nem nyúlok a stratégiához, hiszen a maximális találati aránya közelében jár. De ahol sárga, vagy pirosba hajló sárga, főleg nem most, hanem már egy ideje, ott tényleg nagyon leromlott a találati arány, és el kell küldeni a stratégiát pihenni kicsit.

Szerintem ez a színjelzés egy jó módszer lehet arra, hogy megállapítsam egy stratégiáról azt, hogy mennyire van leszállóágban. A jövőben kiderül. Még az is lehet, hogy az átlagtól, vagy a csúcsegyenlegtől való eltérése, illetve annak aránya, tartóssága később számszerűsíthető lesz.

Ezek alapján most az alábbi döntetlen stratégiákat szűrtem ki a portfóliókból és küldtem el pihenni: T2-014, T2-039, T2-049, T2-074, T2-082, T2-101.

Ezeknél trendszerű volt a romlás.

A 2-es (idegen) stratégiáknál nem láttam ilyet, de ott nagyobb is a tűréshatár.

A jövőben hetente elvégzem majd ezt a felülvizsgálatot, és lelkiismeretfurdalás nélkül kiszedem majd a romló stratégiákat.

Időközben teljesen egységesítettem az XT és X2 portfóliókat, tehát 2019. augusztus 7-től mindkettőben pontosan ugyanazok az (éppen legsikeresebb) döntetlen stratégiák lesznek a teljes T2 portfólióból, csak az egyik a hármas kötésekről fog szólni, a másik pedig a kettes kötésekről. Az a különbség viszont megmarad, hogy az idegen (2-es) tippek csak az X2-ben lesznek, mert korábbi kísérleteim során ezek hármas kötésekben már nem voltak annyira sikeresek.

A fentieknek megfelelően az XT tippek verziószáma 1.0-ról 1.1-re, az X2-é 1.1-ről 1.2-re változott. Ezekkel egyidejűleg töröltem a DD és D2 portfóliók oldalait.

Őszintén remélem, hogy ez a két portfólió viszont tényleg megmarad, és Veletek együtt sikerre is visszük! :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó 5let, nagyon tetszik! Bízom a hullámvölgy utáni emelkedésben is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon köszönöm a bíztatást! Levélben is kaptam bíztatásokat. Válságos napokon vagyok túl, de már kezdek magamhoz térni. Azt hiszem, utoljára, de még mindig bízom a Tippnyerő stratégiában. A jövő meg majd eldönti, hogy van-e értelme. Legyen szép a napod! Üdv.: Péter

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon sajnálom, hogy így alakult. Én a sportfogadásban rendre elszenvedem azt, hogy valamibe nagy reményekkel belevágok a korábbi sikereken felbuzdulva, akkor az azonnal leromlik. Viszont valamilyen módon működnie kell a mateknak, mivel a fogadóiroda is matek alapján nyer, nem feltétlenül elemzések alapján. Ennyi meccsen, ennyi piacot lehetetlen elemezni és folyamatosan monitorozni nekik is. Persze infók alapján módosíthatnak a szorzókon, de az alapokat matek adja. Szóval, "csak" meg kell találni a helyes matekot :)
    A kötéses stratégiáid használata jó ötletnek tűnik. Ha megnézzük, ezek élesítve sem halmoztak veszteséget, igazából annak ellenére, hogy számomra hihetetlen volt még az is, hogy egyáltalán nyertes tipp szülessen belőlük, sosem került nagyobb minuszba, de leginkább a pozitív tartományban mozgott.
    Szóval én továbbra is kívánom, valami működjön és követlek továbbra is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kildaros!

      Nagyon szépen köszönöm a támogatást! Ketten e-mailt írtak, így már négyen is igyekeztek lelket önteni belém a történtek után.

      A helyzet az, hogy mára már kihevertem ezt a válságot, bár elismerem, nehéz volt, és a környezetemre is hatással volt anélkül, hogy akartam volna. De tényleg semminek nem tudtam örülni.

      Sok mindent átgondoltam ezekben a napokban, és így utoljára azt szültem meg, amit láttok a blogon, és szerintem ez az egyetlen jó irány. Eleinte furcsa lett volna csak kötéses tippeket generálni, de most már nem az. :)

      Mivel a DD -> XT, és a D2 -> X2 tippkiválasztási metodikája azonos, ezért logikus lépés volt elhagyni azt, ami ugyanannyi törődést (bankroll, veszteségek, idegeskedés, stb.) kíván, de sokkal kevesebb hasznot hoz.

      A siker nem rajtam múlik a következőkben sem, pontosabban én mindent megteszek a jövőben, ahogy eddig is.

      Még egyszer, köszönöm a bíztatást és a bizalmadat! Legyen szép az estéd!

      Üdvözlettel: Péter

      Törlés
    2. Khmm, ebben az is benne, hogy a "matek " azt mondja, hogy fogadoirodat kell nyitni, nem pedig fogadni...

      Törlés
    3. Szia Jamie!

      Épp nemrég fakadtam ki egy Olvasónak e-mailben, hogy egyszerűen nem értem, hogyan lehet az, hogy a fogadás gyakorlatilag minden fogadónak veszteséges, tehát a fogadóirodának minden esetben nyereséges. Értem, hogy az ODDS-okat milyen elmélet alapján képezik, és azt is értem, hogy ők rengeteg adat és iszonyú matematikai tudás segítségével jobban be tudják lőni, hogy milyen eredménnyel végződhet egy találkozó, de a végeredményt ők sem tudják. És mégsem győzhetőek le, akárhogy válogatod a meccseket, a játéktípusokat, az ODDS-okat, a bajnokságokat, időpontokat, egyáltalán bármit... Szóval úgy tűnik, ebben a kiszámíthatatlanságban igenis van kiszámíthatóság, csak nem a mi oldalunkon... Hozzáteszem, még mindig hiszek a Tippnyerő tippek sikerében, még ha most mélyszántás is van. Az ősz választ fog adni arra, hogy lehúzzam a rolót, vagy foglalkozzak ezzel továbbra is. Szép napot kívánok Neked! Üdvözlettel: Péter

      Törlés
  3. Igazabol Kildaros mondanivalojara reagaltam, csak a blog motor nem tesz különbseget:)))
    De az teny, hogy az elöny a masik oldalon van, mi mar csak a matematikailag kiszamolt es felkinalt oddsokkal tudunk jatszani. Vagyis szerintem a problemanak nincs matematikai megoldasa jatekos szemszögböl nezve, csak az arbitrazs-fogadas.

    VálaszTörlés