2019. augusztus 5., hétfő

Megszüntettem a DD és D2 portfóliót, csak a kötéses portfóliók maradnak meg

Én nem így akartam!!!

Tényleg nem! Esküszöm!

Egy egy éven át kifejezetten építkező, folyamatosan fejlesztett tudással értem el arra a szintre, hogy 2019. július elsején elindítsam azt a négy portfóliót, melyektől a sikert reméltem.

Azt gondoltam, ez most végre tartósan is így marad, és végre sikerülni fog, amiért 2016 óta annyit dolgoztam, mint még soha semmi másért az életemben ugyanennyi idő alatt.

Rendkívül sokat. Akik itt a blogon figyelemmel követtétek az elmúlt két év fejleményeit, láthattátok, hogy mennyit küzdöttem, és hányszor voltam mélyponton.

És mindig felálltam utána. Legutóbb eljutottam odáig, hogy már nem látok több lehetőséget a sportfogadásban, ami a hatékonyságot illeti. 100 ezerből súlyos milliókat csináltam volna a múltban, méghozzá egy év több száz, illetve több mint 1500 tipp alapján gyakorlatilag visszaesés nélkül. Egy évnyi meccs, ebből fél év volt a múltbeli leválogatás eredménye, és másik fél évben már élő volt a stratégiák nyomonkövetése. Azt mondtam, hogy a július 1-től elinduló új portfóliók esetében "Járt már ebben a rejtett zugban is a fogadóiroda, és már ezt is levédte, hogy ne lehessen nyerni ellene? Néhány hónapon belül kiderül." Még néhány hónap sem kellett, elegendő volt néhány hét is.

Ezért most nagyon nehéz a lelkem. De tényleg.

Ez az egész, amit kitaláltam, és fél évig remekül működött élőben is, de kisebb összegekkel, - az most július 8-tól összeomlott mindössze pár hét alatt. Tavaly júliusban már nyereséges lett volna a négy portfólió, és sokkal kevesebb fogadási esemény lett volna, mint idén. A veszteségek is ebből fakadtak.

Végső soron abból, hogy nagyon hamar, nagyon leromlott egyes stratégiák találati aránya.

Nem arról van szó, hogy átmeneti visszaesés lenne. Július 8-tól a nagyobb tétszorzók miatt jelentős összeggel megfogadott tippek mind buktak, egytől egyig. Ezt egyetlen bankroll sem viseli el, főleg az enyém nem, amelyik eleve a szükségesnél is kevesebbről indult el július 1-től, noha nagyon bíztam abban, hogy innen is fel tudok emelkedni a kívánt nagyságú bankrollra.

De nem tudtam. Helyette elvesztettem fiókonként mintegy 130 ezer forintot, vagyis összesen 260 ezret, és pontosan oda estem vissza, ahonnan az XT stratégiával május elsején elindultam ennek az egésznek a kezdetén. Addig csak kisebb összegekkel játszottam, és sosem volt az egyenlegem 100 ezer forint. Hát most lett, 171 ezerig is felemelkedett, hogy aztán elveszítsem a 75 százalékát és megint 40 ezer forintnál járjak csak.

Utálom ezt. Már sokszor átéltem. Hogy amibe belekezdek, az egyből leromlik. Tök mindegy, mennyire készülök fel rá, meg hogy meddig követem élőben előtte, hogy pénzzel belefognék. Amint elindulok, csak akkor romlik le. De akkor eléggé meggyőzően.

Tavaly év végén azt mondta nekem egy látó lány, hogy nem juthatok pénzhez, mert valaki irigységből vagy rosszindulatból "hátra kötötte" a kezem. Ő ilyen képekben tudott beszélni. Szerinte ez nem átok, csak egy korlátozás. Azt mondta, semmilyen vállalkozásba ne fogjak bele, mert bukni fogok vele. Akkor arról volt szó, hogy tud rajtam segíteni, de időközben "fentről" átmenetileg megtiltották neki, hogy dolgozzon, így aztán rajtam sem segített.

Most azt látom, hogy ez a valami, ami korlátoz a pénzkeresésben, még mindig ugyanúgy működik, mint eddig bármikor az elmúlt hét év során. Pont azért kéne a PÉNZ az életembe, mert ez idő alatt csaknem tönkrementem és piszkosul eladósodtam, ugyanis éveken át nem volt annyi bevételem, mint amennyi kötelező kiadásom. Ezért tolom a sportfogadást ennyire.

Most, hogy már július 8 óta kísértett a tartós veszteség, a frász kerülgetett, de ezen a hétvégén utol is ért azzal, hogy minden eddigi nyeremény elfogyott a rossz tippekre.

Napok óta annyira magam alatt vagyok, hogy nem lehet beszélni hozzám. Semminek nem tudok örülni és az egész életemet egy nagy kudarcnak érzem.

Ez azonban nem szerencsejáték-függőség. Kizárólag a PÉNZ-re lenne ekkora szükségem, csak ezért dolgozom, semmiféle játékszenvedélyem nincs! És több éves próbálkozások után nem látok már más esélyt egy rövid idő alatt megszerezhető nagyobb összegre, kizárólag a sportfogadásban!

De már ebben sem sokáig, ha így megy tovább...

Azt hiszem, utoljára szedem magam most össze, és ha ez sem sikerül, akkor még azelőtt abbahagyom ezt az egészet, mint ahogy eljönne az a határidő, amit megígértem arra, hogy feladom a sportfogadást, ha addig nem sikerül nyereséges stratégiát alkotnom. Vagyis 2019. december 31-e előtt.

Először is, lássuk, a kudarchoz vezető okokat


Alapvetően a DD és D2 stratégia elemzésével foglalkozom, mert a kötéses XT és X2 stratégiák ezekre épülnek.

A DD stratégia 2018. július 7-től 2019. június 30-ig 805 meccs után 50 ezerről 167 ezres csúcsra ért (volna) fel egyenlő téttel, és egy év alatt a legutóbbi csúcsról legfeljebb 47250 forint veszteségre süllyedt volna le. De nem egyből a kezdetén, hanem akkor, amikor a nyeremény az induló bankrollon felül már plusz 117 ezer forint lett volna. A kezdő bankrollból csak legfeljebb 40200 forintra, azaz 9800 forint egyenlegmélypontra zuhant volna vissza az elején.

Ezzel szemben 2019. július 1-től a kezdő bankrollból 27500 forint veszteséget szenvedett el öt hét alatt!

A D2 stratégia 2018. június 29-től 2019. június 30-ig 1610 meccs után 50 ezerről 545 ezres csúcsra ért (volna) fel egyenlő téttel, és egy év alatt a legutóbbi csúcsról legfeljebb 87100 forint veszteségre süllyedt volna le. De nem egyből a kezdetén, hanem akkor, amikor a nyeremény az induló bankrollon felül már plusz 253 ezer forint lett volna. A kezdő bankrollból egyáltalán nem süllyedt volna vissza, már az első tipp nyert volna, és utána is emelkedett volna az egyenleg.

Ezzel szemben 2019. július 1-től a kezdő bankrollból 54900 forint veszteséget szenvedett el öt hét alatt!

A veszteségek tehát mindkét stratégiában nagyon rövid idő alatt igen jelentősek voltak, együttesen 82400 forintot vesztettem el.

Másodszor pedig, lássuk, milyen lehetőségek vannak kitörni a mélypontból


A teljes sportfogadási egyenlegem 40 ezer forintról 150 ezer forintra emelkedett, alapvetően az XT stratégia nyereményéből, egyetlen hónap, a május alatt. Ezzel szemben az XT-nek július 1 óta 5 ezer forintos egyenlegcsökkenése lett volna.

Az X2, szintén kötéses stratégia esetében július 1-től 21750 forint lett volna a veszteség.

Vagyis a két kötéses stratégia sok nyereséget és kevés veszteséget hozott volna. Ezzel szemben a DD és D2 stratégiák alapvetően veszteséget hoztak.

És akkor, mielőtt levonnám a végső következtetést, nézzük meg, hogy az elmúlt egy évből milyen egyenleggörbe született volna:


Nem tudom, mennyire látszanak a görbék (a legfelső vastag zöld az összegyenleg), de a lényeg, hogy csak a kötéses stratégiák viszik a hátukon a növekedést, a többi stratégia nagyon kicsit tesz hozzá, miközben ezek is igénylik a megfelelő bankrollt és tartalékokat.

Eddig úgy gondolkodtam, hogy a négy portfólióra kell 100-100 ezer, azaz összesen 400 ezer forint egyenleg.

Most viszont azt mondom, látva a hatékonyságot, meg hogy ilyen hamar leszívták az egyenlegemet a stratégiák, egyszerűen nem érdemes energiát fektetni a DD és D2 stratégiákba, mert ha leromlik a hatékonyság, akkor egyből elviszik a pénzt, míg a kötéses stratégiák csak lassabban, és az alatt van mód felülvizsgálni a portfóliókban álló stratégiák eredményességét.

Úgyhogy, nem én akartam, tényleg nem, én mindent úgy akartam továbbvinni, ahogy július elsejére megálmodtam, de olyan pálfordulás történt 130 ezer forint gyors elvesztéséből, hogy kénytelen vagyok újra hozzányúlni a stratégiákhoz, még mielőtt minden pénzem elfogy.

Az utolsó verzió tehát, hogy megmarad az XT és az X2 portfólió, de kigyomlálom belőlük azokat a stratégiákat, melyek leromlottak, és a jövőben még szigorúbban veszem, hogy csak megfelelő nyereségességi stratégia maradhat bennük. Ezek garantálják, hogy kötésekben is nyereséges lesz a fogadás.

Ha ez nem válik be, és veszteségek jönnek az XT és X2 portfóliókban is, annak ellenére, hogy a benne lévő stratégiákat folyamatosan elemezni fogom, akkor feladom a sportfogadást és bezárom ezt a blogot.

Kérem a megértéseteket a fentiekben, tényleg nem én akartam így! 














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése