2019. augusztus 18., vasárnap

Új hírlevélküldő működik ezentúl a Tinyletter helyett: Sendinblue

Frissítés 2019-08-24 08:34: a ListaMester.hu-t választottam hírlevélküldőnek. Részletek

Frissítés 2019-08-18 vasárnap 06:08: a Sendinblue sem működik most. Eddig minden jó volt, tudtam tesztelni is a hírlevélküldést, ám azt követően, hogy beimportáltam a rendszerbe a címeket, most megint azt írja ki, hogy a fiókom még nincs érvényesítve. Sehogy sem tudok rajta segíteni. Ahogy átnéztem, meg kell várni, míg feloldják. Erre 24 órát írnak. Ha ez alatt nem oldják fel, írok nekik. Egyelőre ne várjatok a hírlevélre, itt vannak a vasárnapi tippek (az XT-nek nincs tippje): https://tippnyero.blogspot.com/p/x2.html

A Tinyletterrel levelezve kiderült, hogy a szabályzatuk tiltja a szerencsejátékkal kapcsolatos tartalmak kiküldését, ezért egy új hírlevélküldőre esett a választásom.

Többet is kipróbáltam, köztük főleg a Google Csoportokkal kísérleteztem sokat, de sajnos használhatatlannak bizonyult, alapvetően két ok miatt: hosszas keresés után sem tudtam megoldani, hogy nyilvánossá tegyem a csoportot, vagy legalább automatikus feliratkozást tegyek lehetővé. A másik problémám, hogy nem tudok HTML kódot beilleszteni a küldendő levélbe, márpedig nekem így áll össze a tippküldés. Az már csak hab volt a tortán, hogy az összes segítség oldal üres volt, így a Google kereső webcache-éből jutottam csak információkhoz, de ez sem segített.

Végül a Sendinblue.com-ra esett a választásom, mert ez tudja a fentieket. Sőt, ennél sokkal-sokkal többet is tud, de azokra én nem fogom használni.

Egyetlen szépséghibája, hogy nem lehet beállítani megerősítő e-mailt (opt-in elv), de a feliratkozáshoz Google captchát állítottam be, így a robotok ellen remélhetőleg védve lesz a rendszer.


A Tinyletterből kiexportáltam a meglévő feliratkozottakat, és beimportáltam őket az új rendszerbe, melyet már jóvá is hagytak, így mostantól mindenki az új rendszerből kapja majd a hírleveleket.

Ezzel elég sok idő elment, így csak most állok neki a vasárnapi tippeknek.

Persze épp ma nyert egy hármas és két kettes kötés is, összesen 57 tétegységnyi nyereményt hozva, így őszintén remélem, hogy senki nem maradt le a tippekről a Tinyletter tiltása miatt.

Tegnap este egy nagy rohanásban voltam vidéki utazás miatt, így egyáltalán nem maradt időm más módszerrel kiküldeni a tippeket, miután észleltem, hogy a Tinyletter letiltott. Viszont gyorsan kiírtam mindezt egy posztba, felhívva a figyelmet arra, hogy a tippeket közlő weboldalakat figyeljétek.

Ha legközelebb nem kaptok tippeket e-mailben, miközben a feliratkozásotok érvényben van, akkor mindig nézzetek be a weboldalra is, hogy nem írtam-e ki valamit ezzel kapcsolatban, illetve ellenőrizzétek, hogy nem frissült-e a két weboldal (1, 2) a tippekkel!

Fel lehet iratkozni az új blogbejegyzések e-mail értesítőjére is, itt.

Őszintén remélem, hogy nem lesz több ilyen probléma, és a Sendinblue rendben fog üzemelni ezentúl.

A tippekről küldött e-mail értesítések feliratkozó oldalát aktualizáltam a Sendinblue folyamatainak megfelelően.

2 megjegyzés:

  1. Ó, hogy a fene vigye el, én sajnos lemaradtam erről a brutális nyereményről :( :( Őszintén szólva csak a mailekre hagyatkoztam, bár furcsa volt, hogy hétvége ellenére nem jön semmi. Ma már annyira gyanús volt, hogy fel is néztem a honlapra, és mit látok.... Na mindegy, nagyon örülök a nyereménynek, mert így legalább folytatódik a blogod :) Tanulság: gyakrabban kell felnéznem ide

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kildaros!

      Igazán sajnálom, főként Nálad, mint törzsolvasómnál, s ezzel be is igazolódott a félelmem, hogy valaki lemaradt a tippről.

      Persze mikor máskor tudott a Tinyletter kizárni egy év múltán, mint épp pénteken. Én meg pont rohantam, örültem, hogy kész lettem a tippekkel, váratlanul jött a kizárás, esélyem sem volt új levélküldőt keresni, ráadásul azzal is hogy jártam volna, lásd Sendinblue...

      Egyébként nem tudom, mi lesz a Sendinblue sorsa sem, mert még mindig nincs érvényesítve a fiókom, noha minden feltételt teljesítettem ehhez.

      A kutakodás során olvastam, hogy a Gmailben a titkos másolat mezőben is ki lehet küldeni hírlevelet legfeljebb 100 címzettnek. Ha ezt tudom, akkor ezt még lehet, hogy megpróbáltam volna, bár eléggé fapados megoldás, hiszen se feljelentkezni, sem jelentkezni nem lehet róla automatikusan, de átmeneti ideig jó lehetett volna, bár pénteken arra sem volt már időm, hogy legyűjtögessem a feliratkozottakat, mert épp vonathoz rohantam.

      Na és több hónap után mikor nyer az XT? Pont egy ilyen napon!

      Épp ezért javasoltam a fenti posztban, hogy ha legközelebb ilyet tapasztaltok, nézzetek be a weboldalra is, illetve magukra a posztokra is fel lehet iratkozni e-mailben. Oda viszont biztosan beírok egy ilyen helyzetben.

      Vannak olyan hírlevélküldő megoldások, melyekkel független leszek az ilyen ostoba kitiltásoktól, és nem szorulok rá a kegyeikre az engedélyezések során sem (mint most), de arra majd akkor költök, ha lesz értelme.

      Nagyon sajnálom, hogy lemaradtál a nyereményről!!! Időközben kiszámoltam, hogy mintegy 300 ezres bankroll kell az elinduláshoz, majd részletezem egy posztban, ha odaértünk. Most mintegy 90 ezerre nőtt vissza az egyenleg, szóval van még tér a bővüléshez a 300 ezerig, ne aggódj! Nem maradtál le sok pénzről!

      És igazad van, legalább folytatódik a blog... Már olyan félelmeim voltak, hogy elfogy a pénzem... Tényleg nagyon kevés volt, 30 ezernyi körül csak mindössze. Most bizakodóbb vagyok.

      Nagyon kellemes hosszú hétvégét kívánok Neked!

      Üdvözlettel:

      Péter

      Törlés